Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har datet i 4mnd. Jeg tenker at nå er det påtide at han også sletter tinder, jeg vil ikke investere mer om han ikke vil investere, holder døra på gløtt for andre muligheter og flørter med andre på nett. Han sveiper daglig. Jeg har prøvd å tatt det opp tidligere, men det har blitt snakket bort. Hvordan tar jeg det opp på nytt, uten at jeg høres forlangende, sjalu og sur ut? 

Anonymkode: abec0...a44

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du må gjentatte ganger ta dette opp, vil han være fremdeles tilgjengelig på markedet. Han vil ikke være eksklusive med deg, men ha deg inntil videre. Her er det du dom må velge om du vil ha han, ikke omvendt. 

Anonymkode: a9d7e...d02

• Liker 2
Skrevet

Hadde ditcha han uansett, fire måneder er leeenge. Og hvis han enda sveiper så er han ikke keen, du bare gir han muligheten til å bruke deg

Anonymkode: 66069...bd5

• Liker 1
Skrevet

Så kjipt.. Når du har tatt det opp før og han fortsetter så er ikke dere ment for hverandre. 

Anonymkode: 72c9f...b5d

Skrevet

Da sier du; jeg regner med at du ikke er på Tinder lenger? Og dersom du er det må du nesten forklare meg hvorfor? En ting er å glemme det og ikke bruke det aktivt men da sletter man snarest når du påpeker det. Hvis det brukes daglig er det dessverre et veldig dårlig tegn TS. Etter 4 mnd.. Ville gitt beskjed om at du ikke er interessert i å være en av flere og at dersom han fremdeles er på let så vennligst gi beskjed så du kan komme meg videre. Sett deg i respekt. Dersom det er deg for han så sletter han. 

Anonymkode: 43b3f...5e3

Skrevet (endret)

Er et rødt flagg

Endret av regnbuebarn
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vi har datet i 4mnd. Jeg tenker at nå er det påtide at han også sletter tinder, jeg vil ikke investere mer om han ikke vil investere, holder døra på gløtt for andre muligheter og flørter med andre på nett. Han sveiper daglig. Jeg har prøvd å tatt det opp tidligere, men det har blitt snakket bort. Hvordan tar jeg det opp på nytt, uten at jeg høres forlangende, sjalu og sur ut? 

Har er ikke int i deg. 

Anonymkode: 8c92a...06a

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Har er ikke int i deg. 

Han er ikke uinteressert heller.. Møtt ungene, familien. Vært på ferie sammen. Kan låne hytta hans når jeg ønsker. Snakker om planer i fremtiden osv. Sier han er glad i meg, har følelser for meg. Men tinderen tviholder han på.. jeg har sagt at jeg ikke vil være tidsfordriv og et leketøy, og vi var begge klare på at vi skulle date og ikke bare være fwb. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er ikke uinteressert heller.. Møtt ungene, familien. Vært på ferie sammen. Kan låne hytta hans når jeg ønsker. Snakker om planer i fremtiden osv. Sier han er glad i meg, har følelser for meg. Men tinderen tviholder han på.. jeg har sagt at jeg ikke vil være tidsfordriv og et leketøy, og vi var begge klare på at vi skulle date og ikke bare være fwb. 

Men da setter du deg i respekt og sier at du forventer at han sletter Tinder profilen sin.. skulle bare mangle .. verste følelsen i verden .. å ikke være nok .. at den andre fremdeles er på utkikk etter noe bedre 😔

Skrevet

Dette er jo oppskriften på kjærlighets sorg og helsikke . 
ingen normal mann dater samme dame i 4 mnd og forsatt har tinder 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du vet at menn kan si og gjøre veldig mye rart for å få sex?

• Liker 1
Skrevet

Actions speak louder than words. Ikke la en mann få sex før han sier at han har fått følelser for deg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du vet at menn kan si og gjøre veldig mye rart for å få sex?

Ja. Og hadde det ikke vært for en hel haug med andre ting så ville jeg tenkt at det kun var for sex jeg også. Men man tar ikke med fwb hjem til foreldre, eller møter ungene. 

Skrevet

Litt hardt men…

du er tidsfordriv

han leter etter en førsteklasses jente, du er trøstepremie til han finner ho

finn en annen, der du er topp premien

Anonymkode: 40415...acb

• Liker 2
Skrevet

Det må du jo virkelig prate med han om, hvis han mener noe seriøst med deg, burde han sletta det på dagen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja. Og hadde det ikke vært for en hel haug med andre ting så ville jeg tenkt at det kun var for sex jeg også. Men man tar ikke med fwb hjem til foreldre, eller møter ungene. 

Åh joda 🤣🤣🤣 

At han fortsatt er aktiv på Tinder sier vel alt. Du er en venninne, punktum. 

Skrevet

Ultimatum? Han virker jo ikke trygg eller fornøyd/sikker på deg... 

Kanskje du rett og slett må be han velge, ikke fordi han alltid må høre på deg og du må bestemme, men fordi han ikke virker ærlig eller klar

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo noen gjør det. Noen legger ikke noe i det og tar med en one night stand for den saks skyld. Andre snakker om personen som venninne eller tjaaa kjæreste for nå, når noen i familien spør mens de egentlig venter på at noe annet skal dukke opp. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jo noen gjør det. Noen legger ikke noe i det og tar med en one night stand for den saks skyld. Andre snakker om personen som venninne eller tjaaa kjæreste for nå, når noen i familien spør mens de egentlig venter på at noe annet skal dukke opp. 

Nå føler jeg med TS her.. virkelig? Er folk så kyniske? At de introduserer deg for både barn  og familie mens de ikke vil være i et seriøst forhold?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Nå føler jeg med TS her.. virkelig? Er folk så kyniske? At de introduserer deg for både barn  og familie mens de ikke vil være i et seriøst forhold?? 

Tydeligvis.. Han ville ikke date om jeg hadde flytteplaner (bosatt et annet sted enn jeg er i fra). Han sa han var ute etter noe som kunne bli varig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...