Gå til innhold

Sex for første gang var nedtur - ny sjanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når sexen med en god venn viser seg å være dårligere enn du hadde håpet på - så du egentlig ikke har lyst til å fortsette  - gir dere det et nytt forsøk eller går dere videre? 

Anonymkode: 75595...50c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er seksuelt tiltrukket av ham ville jeg gitt det en ny sjanse. Sex kan mange ganger være dårlig første gang, men bli bedre med tiden.

• Liker 3
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Ville vurdert å prøve mer, det kan være at dere ikke er helt komfortable første gangen?

Som regel blir sexc bedre da man kjenner hverandre bedre på den måten.

Skrevet

Kommer litt an på hva som var dårlig, kanskje? Noen ting kommer seg med tiden og med å bli bedre kjent, mindre nerver ++. Men noen ting er som de er... 

Anonymkode: 2bd54...333

Skrevet

Hvordan kan du forvente noe som helst med noen du aldri har hatt sex med?

Merkelig holdning.

Anonymkode: 276e7...0a0

Skrevet

Potensiell kjæreste; ja.

Potensiell FF? Nei

Anonymkode: 4a547...79c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan kan du forvente noe som helst med noen du aldri har hatt sex med?

Merkelig holdning.

Anonymkode: 276e7...0a0

Det var en tiltrekning der lenge i forveien, så vi hadde mange intime samtaler om sex og hva vi likte og ikke likte i flere måneder før vi faktisk hadde det. 

Skrevet

Prøv en gang til, men nå tar du kommandoen (ridetur f.eks.)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det var en tiltrekning der lenge i forveien, så vi hadde mange intime samtaler om sex og hva vi likte og ikke likte i flere måneder før vi faktisk hadde det. 

Hm, ja det kan fort slå begge veier. Spriket mellom fantasi og virkelighet kan bli ganske stort når man har pisket opp stemningen i månedsvis. Noen er mer dristigere i kjeften eller over tastaturet enn i virkeligheten og om ikke selvtilliten er like stor når det kommer til stykket, kan det nok bli en nedtur. 

Anonymkode: c8844...19b

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg liker fyren skikkelig skikkelig godt så gir jeg det to forsøk men vanligvis gidder jeg ikke ny runde om jeg merker fra første gang at vi ikke er en bra seksuell match 

Anonymkode: 8d659...7ab

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når sexen med en god venn viser seg å være dårligere enn du hadde håpet på - så du egentlig ikke har lyst til å fortsette  - gir dere det et nytt forsøk eller går dere videre? 

Hvor gammel er du? Blir sikkert bedre med litt trening.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er han i k k e kun en venn!!

Anonymkode: 6cbad...e17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kan være greit å snakke først lit om ønsker til hverandre

Skrevet

Første gang vi hadde sex, var koselig, men ikke akkurat fyrverkeri. Det var begges første gang og vi hadde ingen erfaring.

Men alt blir bedre med trening og vi er blitt MYE bedre. Jeg vil faktisk si at vi nå er spesialtrent på hverandre.

Så hvis du tenker at dette er en fyr du ønsker som kjæreste, vil jeg absolutt håpe at du ikke gir opp! Gi hverandre litt tid til å trene. At dere allerede har pratet mye om hva dere liker, lover veldig bra synes jeg. 🤗

Skrevet

Det er jo ganske vanlig at det er kjedelig første gang med en ny. Man må bare gjennom det på en måte. Men liker man hverandre, så blir det bare bedre og bedre.

Anonymkode: 30859...351

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo ganske vanlig at det er kjedelig første gang med en ny. Man må bare gjennom det på en måte. Men liker man hverandre, så blir det bare bedre og bedre.

Anonymkode: 30859...351

Er vel ikke vanlig at det er kjedelig om begge har lyst på hverandre og kjenner en gryende forelskelse. Første gang med kjæresten min var helt magisk. Dyrisk seksuell kjemi nærmest, overveldende deilig sex. Vi snakket også om sex i forkant, og var redd vi hauset det opp for mye, men viste seg at virkeligheten ble bedre enn fantasiene i vårt tilfelle. Tror at det også kan være vanlig for mange.

Anonymkode: bed29...69f

Skrevet

Om jeg har en connection med vedkommende og er seksuelt tiltrukket så gir jeg det noen kjangser, det tar jo tid å bli trygg og finne ut av hverandre. 

Anonymkode: d9e7f...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...