AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg skal ned i vekt og har laget meg kostholdsplan. Lurer på om den ser grei ut eller om der er noen endringer jeg burde gjøre? Frokost: Hopper over grunnet periodisk faste Lunsj: Smoothie med yoghurt, bær, havregryn og chiafrø Middag: Karbonadedeig, kylling eller laks med grønnsaker Kvelds: Knekkebrød med magerost, kyllingskinke og grønnsaker Anonymkode: d9b56...c62
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Kommer jo helt ann på hvor mye du spiser til hvert måltid. Jeg hadde ikke klart å spise så få måltider, men det er vel en vanesak. Anonymkode: 0d90f...8aa 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Grønnsaker kan vel være alt fra potet til salat. Hvis du går for energifattige grønnsaker er det nok lurt å spise mer fett. Anonymkode: 52537...de7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kommer jo helt ann på hvor mye du spiser til hvert måltid. Jeg hadde ikke klart å spise så få måltider, men det er vel en vanesak. Anonymkode: 0d90f...8aa Jeg tenkte spise akkurat innenfor kaloriunderskudd. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Grønnsaker kan vel være alt fra potet til salat. Hvis du går for energifattige grønnsaker er det nok lurt å spise mer fett. Anonymkode: 52537...de7 Jeg tenkte mest på tomat, agurk, paprika, gulrot og brokkoli. Er ikke så glad i andre grønnsaker. Anonymkode: d9b56...c62
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #5 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 12.38): Jeg skal ned i vekt og har laget meg kostholdsplan. Lurer på om den ser grei ut eller om der er noen endringer jeg burde gjøre? Frokost: Hopper over grunnet periodisk faste Lunsj: Smoothie med yoghurt, bær, havregryn og chiafrø Middag: Karbonadedeig, kylling eller laks med grønnsaker Kvelds: Knekkebrød med magerost, kyllingskinke og grønnsaker Anonymkode: d9b56...c62 Næringsmessig nei. Kalorier vil jo være individuelt men med mindre du spister enorme mengder så er det nok nei der og. Anonymkode: 8da13...20e 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #6 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Næringsmessig nei. Kalorier vil jo være individuelt men med mindre du spister enorme mengder så er det nok nei der og. Anonymkode: 8da13...20e Hvilke endringer ville du gjort da? Anonymkode: d9b56...c62
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 Hvorfor kutter du fett? Kutt heller karbohydrater. Anonymkode: 75e88...975 2 2
Lill3My Skrevet 19. oktober 2022 #8 Skrevet 19. oktober 2022 Legg til et egg med knekkebrødene, og brukt godt med pålegg (protein). Og med yoghurten ville jeg,lagt til,gresk yoghurt, kesam eller,cottage cheese (igjen for,å få,å inn litt mer protein). Noen nøtter er nok også lurt dersom du ellers,spiser,fettfattig 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #9 Skrevet 19. oktober 2022 Jeg hadde valgt bort smoothie, og heller spist noe rent noe. Lagd proteinpannekaker eller lignende. Smoothie er friskt og sånn sett sunt, men du får i deg mye fruktsukker og karbohydrater. Anonymkode: 44faa...76b 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #10 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 12.38): Jeg skal ned i vekt og har laget meg kostholdsplan. Lurer på om den ser grei ut eller om der er noen endringer jeg burde gjøre? Frokost: Hopper over grunnet periodisk faste Lunsj: Smoothie med yoghurt, bær, havregryn og chiafrø Middag: Karbonadedeig, kylling eller laks med grønnsaker Kvelds: Knekkebrød med magerost, kyllingskinke og grønnsaker Anonymkode: d9b56...c62 Jeg ville byttet ut chiafrø med valnøtter da det gir mere nyttig energi og tilfører mere fett i kostholdet. Anonymkode: 0287d...190 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #11 Skrevet 19. oktober 2022 On 10/17/2022 at 4:53 PM, AnonymBruker said: Jeg tenkte spise akkurat innenfor kaloriunderskudd. Jeg tenkte mest på tomat, agurk, paprika, gulrot og brokkoli. Er ikke så glad i andre grønnsaker. Anonymkode: d9b56...c62 Generelt tror jeg det beste er å fokusere på å få i seg nok næringsrik mat, heller enn å kutte ned på ditt og datt. Spiser du ordentlig mat blir du mett når kroppen har fått det den trenger. Karbohydrater er strengt tatt valgfritt å spise og fett metter mer. Protein metter mest. Anonymkode: 52537...de7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå