Gå til innhold

Hvordan ha det gøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt teit overskrift, I know, men jeg er 30 år og har levd et liv det det alltid har gått i ett, med stort fokus på prestasjon. Nå har jeg blitt sykemeldt med stress/depresjon (er på 5 uken nå) og får hele tiden beskjed av legen om å ha det gøy. Det begynner egentlig å gå opp for meg at jeg nok aldri har hatt det særlig gøy og etter å ha googlet litt så blir jeg heller ikke så mye klokere.

Jeg har selvfølgelig ting jeg liker å drive med som trening, to idretter jeg er aktiv med, lese bøker osv. men alt det er egentlig for å bli bedre i noe eller lære noe nytt. Jeg ser jo også litt på tv/film for å slappe av, men synes ikke typiske komedier eller liknende er morsomt. Å være sammen med venner og familie er selvfølgelig hyggelig, men ikke direkte gøy det heller. Jeg har forsøkt å tenke på hva jeg synes var gøy når jeg var liten, men jeg drev hovedsakelig med organisert idrett som var ganske prestasjonsfokusert. 

Noen som har tanker rundt dette? Er jeg bare en kjedelig person? Hva gjør dere for å ha det gøy? 

Anonymkode: cee50...a15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg er det å gøy å prøve noe nytt, som f.eks klatrepark, trampolinepark, escape room, juving, go cart. Jeg kan også ha det veldig gøy med oppslukende brettspill som Risk eller Micro Macro Crime City. Generelt har jeg som filosofi å si ja til alt jeg ikke har prøvd før. Å ikke mestre kan være en del av moroa.

Anonymkode: 014f0...426

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...