AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg er 26 år alene mamma til en datter på 2 år. Datteren min har kun samvær med far to ganger i uken. En kort dag etter barnehagen på mandager som er idag. Barnefar ringte meg og spurte om han kunne reise bort med min venn! Vennen min er på besøk i byen, og har ingen sted å sove så han ligger over i kjelleren til eksen. Han skulle reise til Oslo og eksen hadde lyst til å være med men jeg sa Nei! Jeg blir bare så sint og frustrert! Han vil ut og more seg på samvære dagen når han til ellers har fri! Er så lei meg, jeg elsker min datter overalt på jord men synes det er så urettferdig når han ville ha et barn og gifte seg med meg. Jeg ga alt opp fordi jeg ville ha en familie endte opp at han kastet meg og barnet vårt ut va huset og det ble slutt. Også ble jeg alene mamma :,( han morer seg med mine venner og bare ta seg fri når det passer han. Sender med snapp der han er ute, med venner og felles venner. Og her sitter jeg alene på kveldene og rydder opp leker og bretter tøy. Så blir han forbanna på meg fordi jeg nektet han å reise bort i samvær dagen så spontant. Er det normalt å følge det slik ? Han mener jeg er streng ?? Jeg vil ikke vare barnevakten hans og stadig holde styr på samværet som han har med min datter. Ser så synd på jenta mi hun hadde fortjent en bedre pappa Anonymkode: c0306...1e7
Virrevirrevapp Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Bare si til ham at samværet er fast. De fleste har fast samvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå