AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg er der i ekteskapet nå at jeg vurderer å forlate mannen, men jeg vil gjerne gi han enda en mulighet. Men hver gang jeg tar opp de tingene jeg vil prate om så blir det bare krangel og styr. Jeg vurderer å si noe sånt som : Om dette ikke blir bedre så går jeg, eller om ikke dette blir bedre så vurderer jeg å be om skillsmisse. Poenget mitt er jo at da skaper jeg jo mer usikkerhet, og jeg er usikker på om en slik trussel vil kunne være til hjelp. Jeg tror jeg prøver å spørre om hvordan jeg bør gå fram for at han skal forstå at det nå er alvor og at jeg seriøst vurderer å forlate ham Anonymkode: e2835...36d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Har dere prøvd parterapi? Kanskje det gir mer rom for dialog og ikke krangel? Anonymkode: f8095...8f7
Snok1 Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har dere prøvd parterapi? Kanskje det gir mer rom for dialog og ikke krangel? Anonymkode: f8095...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå