Gå til innhold

Hva er den beste firmajulegaven du har fått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

som i overskriften

Anonymkode: ca731...91d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koffert. Resten har vært ubrukelige ting av dårlig kvalitet. 

Anonymkode: 14fe9...efb

Skrevet

Kjøkkenkniv fra Masahiro

Anonymkode: 42782...523

Skrevet

Dessertskåler fra rosendahl (som jeg tilfeldigvis samler på) 

Anonymkode: eb85e...cd0

Skrevet

Jeg har fått mye ræl, men fikk en gang for mange år siden en fakkellampe som jeg har brukt mye. Den brenner lampeolje og jeg tenner den nesten hver kveld vi er på hytta når det er mørkt eller sitter i badestampen på vinteren. 

Skrevet

Gavekort fra polet.

Anonymkode: e9a33...d58

Skrevet

500 kroners gavekort på Rema. 

Anonymkode: 6ecc9...4fe

Skrevet

en solid kjøkkenfjøl i tre ❤️ elsker den, er vel 15 år siden jeg fikk den sammen med et fenalår og en flott victorinox(?) kniv, og den er fortsatt en favoritt, kniven også forsåvidt.. 

Anonymkode: b7ada...c5a

Skrevet

En fleecejakke

Anonymkode: 97be4...753

Skrevet

Vektdyne.

Anonymkode: c047a...854

Skrevet

Har fått en kabinkoffert som forsåvidt ikke er brukt enda men jeg hadde det ikke fra før og det er kjekt og ha. En fin trefjøl som jeg bruker en del ved anledning (ost og kjeks feks). Ellers har vi hatt mulighet til å heller donere til redd barna framfor å motta noe ræl. Synes det også har vært et fint alternativ noen år.

Har byttet arbeidsgiver nå så vet ikke hvordan de gjør det.

Anonymkode: 39712...335

Skrevet

Garmin-klokke, vinglass, kjeler og kasseroller. Alt denne fra Vinmonpolet Siste året jeg jobbet der fikk vi velge mellom flere ulike gaver, jeg valgte da en trefjøl, salt-kar i og en tre-skje fra Holm.

Hos ny arbeidsgiver har vi fått viss gavekort på 1500-3000,- (og påskeegg med smågod hver påske 🤣)

Anonymkode: 64d32...c9a

Skrevet

En gang for over 20 år siden fikk vi sånne store matkasser med noe for enhver smak. Masse godt til jula, og det jeg ikke likte ble fine julegaver til andre. Egentlig den eneste gangen vi har fått noe bra, siden har det gått i noe ræl med firmalogo. Eller billig vin til alle inkludert de som ikke drikker alkohol. De siste årene har det vært gitt til veldedighet isteden, og det er tross alt bedre enn rælet. 

Anonymkode: c49fc...480

Skrevet

Jeg fikk en skikkelig kokkekniv med firmaets logo inngravert. Den har kommet til god nytte for å si det sånn. 

Anonymkode: 0479b...900

Skrevet

Ordentlig, tjukt ullpledd. Et sånt som ikke loer og røyter og er skikkelig varmt 🤩 fra Spinnerigården.

Anonymkode: b2c56...c3b

Skrevet

Gavekort som kan brukes på kjøpesenter.

Da kan man i alle fall kjøpt en del matvarer til husstanden, i stedet for å betale for alt dette selv. Samtidig slipper man å få alt mulig unødvendig "dill og dall" som arbeidsplassen bare skaffer for å ha noe å gi bort.

Anonymkode: 1c780...63d

Skrevet

Tre ekstra feriedager vi kan bruke når vi vil.

Anonymkode: c4aaa...aa1

• Nyttig 4
Skrevet

Ingenting av det jeg har fått har vært noe å ha, dessverre. Fikk en matkurv en gang som var helt ok.

Anonymkode: 1f30f...125

Skrevet

Var personalleder, jeg la inn høyre lønn til de ansatte i desember måneden, dette var i 2021. Tror ikke de la merke til det, men tror de satt pris på det. 😊

Anonymkode: 5810a...2ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...