Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg lurer på om det er nokon som veit kven som har sangen som høyrer med til denne reklamen? Altså Sony Bravia LCD skjerm. Det er film med masse ballongar frå ei gate som kan tenkast å ver San Fransisco, og så går det over til å vise denne skjermen. Eg like den sangen så godt, kan nokon hjelpe meg med kven den er frå?

Skrevet

Åååå, jeg også lurer på det *dytte*. Er forresten sprettballer, ikke ballonger, i reklamen. Musikken minner litt om Kings of Convenience, men vet ikke om det er dem....

Lurer forresten på en annen sang som går på P3 hele tiden, får aldri med meg hvem som synger...Musikken minner litt om Bjørk kanskje, høres ut som vokalisten (dame) har en eller annen aksent. Teksten - det lille jeg har fått med meg - går "I am the storm, I am the wonder" (....) noe med explotion (...) I don't know what more to ask for, I've been given just one osv osv.

Skrevet
Lurer forresten på en annen sang som går på P3 hele tiden, får aldri med meg hvem som synger...Musikken minner litt om Bjørk kanskje, høres ut som vokalisten (dame) har en eller annen aksent. Teksten - det lille jeg har fått med meg - går "I am the storm, I am the wonder" (....) noe med explotion (...) I don't know what more to ask for, I've been given just one osv osv.

DET er ihvertfall Røyksopp feat. Karin Dreijer, "What else is there" :) Fengende låt, småskummel video... :tristbla:

• 1 år senere...
Skrevet

Det tok over eitt år, men no veit eg det!! :hoppe::hoppe: Han heiter Josè González og er svensk. Songen heiter Heartbeats og er frå albumet Veneer. Sånn, den e super!! Løp og kjøp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...