AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg fikk veldig angst etter date som endte med sex. Jeg var helt for det, så i sengen begynte jeg å bli for nervøs, var på nippet til å løpe. Så ville jeg ikke skuffe han eller at han skulle se meg sånn. Neste date er allerede avtalt, men jeg har så angst. Det er ganske kort tid siden brudd for min del, er det derfor det kom angst? Det er mye ved han som jeg liker, men også ting jeg ikke syns noe om. Så har jeg levd under psykisk vold å har utfordringer med en del ting etter dette. Jeg er redd for så mye forskjellig og redd for at jeg egentlig er for skadet. Han tar mye kontakt, hva skal jeg gjøre nå? Anonymkode: 848e1...056
McMary Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Avlys daten, si at du ikke er klar ennå og vær singel til du føler deg bedre. Du finner ikke roen og lykken i en mann, den må du finne i deg selv og deretter vurdere om du vil inn i et forhold igjen. Be om hjelp fra lege, psykolog eller annen form for terapi. Det er ikke en mann du trenger nå, men å finne tilbake til deg selv. 🧡 Anbefaler å lese Kjærlighetsmønster eller Getting past your breakup. 2
exictence Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Hva er det du ikke liker ved ham, og hva er det du liker ved ham? Det er viktig at det du ikke liker er noe som ikke vil forstyrre deg i et forhold til ham. Jeg fikk angst etter sist sexforhold, og innså at det ikke var verdt å kaste mer tid bort på ham. Noe av det var himmelsk og godt (derfor vanskelig å avslutte). Men det var ikke verdt det, for det var noe som var så forferdelig vondt for meg, og det vrikke godt for meg til sammen. Da er det riktige å avslutte det. La tiden gå.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg fikk veldig angst etter date som endte med sex. Jeg var helt for det, så i sengen begynte jeg å bli for nervøs, var på nippet til å løpe. Så ville jeg ikke skuffe han eller at han skulle se meg sånn. Neste date er allerede avtalt, men jeg har så angst. Det er ganske kort tid siden brudd for min del, er det derfor det kom angst? Det er mye ved han som jeg liker, men også ting jeg ikke syns noe om. Så har jeg levd under psykisk vold å har utfordringer med en del ting etter dette. Jeg er redd for så mye forskjellig og redd for at jeg egentlig er for skadet. Han tar mye kontakt, hva skal jeg gjøre nå? Anonymkode: 848e1...056 Duburde ta pause fra dating noen mnd.... Anonymkode: fd4d6...fb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå