Gå til innhold

Samboer har liten pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde det samme med eksen. Veldig liten penis og jeg var alltid knusk tørr når vi skulle ha sex. Ble jo avtent. Men! Var ikke bare penisen altså, var flere grunner. Sex var godt, men savna likevel en større penis. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor svarer dere på dette? 

Skrevet
Maestro skrev (5 timer siden):

Hadde det samme med eksen. Veldig liten penis og jeg var alltid knusk tørr når vi skulle ha sex. Ble jo avtent. Men! Var ikke bare penisen altså, var flere grunner. Sex var godt, men savna likevel en større penis. 

Da var du nok ikke så forelsket eller tiltrukket av han fra før. Str på penis har ingenting å si om det dirrer i luften av attraksjon, kjemi og kåtskap.

Anonymkode: 770e2...014

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da var du nok ikke så forelsket eller tiltrukket av han fra før. Str på penis har ingenting å si om det dirrer i luften av attraksjon, kjemi og kåtskap.

Nei, var nok ikke det. 

Skrevet
Maestro skrev (12 timer siden):

Ah du beskriver akkurat hvordan jeg har det.. TS

Anonymkode: b81d6...723

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette er enten en utrolig naiv mann, eller en dame som ikke vet hva ordentlig nytelse er. Synes synd på deg uansett. Størrelse har selvfølgelig noe å si for de fleste! Hva slags fantasiverden lever du i? Ta deg sammen.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 8.19):

Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. 

Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? 

Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre..

Er sex for deg bare penetrering? 

Anonymkode: 4b6a5...33a

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Er sex for deg bare penetrering? 

Anonymkode: 4b6a5...33a

TS her. Nei, men en stor del av det. Godt å bli slikket, men er også glad i å bli fylt opp og knulla godt. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hallo, selvfølgelig teller størrelsen selv om man er forelsket! Hva som ikke er viktig for deg er ikke fasit for hva som ikke er viktig for alle. Vi er forskjellige og trenger forskjellige ting for å bli tilfredsstilt.

For meg har penis mye å si ig da må den være av en viss størrelse. Små peniser tenner meg ikke.

Anonymkode: 4f8d4...d1f

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
On 10/17/2022 at 1:43 PM, AnonymBruker said:

. Han runker selv med to fingre også, og da altså tommel og pekefinger siden du ikke forsto dette. 

Det gjør min og, og han har ikke liten

Anonymkode: 2d2e3...6cc

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Det der dilemma om å bli i et forhold der mannen er grei og oppegående, men det seksuelle ikke er sånn det skal være.. Også får man så jævlig dårlig samvittighet for å dumpe noen for størrelse, for det er liksom ingenting å gjøre med. 

Jeg pleier å ligge tidlig i forhold pga dette. Så unngår vi å kaste bort både min og hans tid. For jeg vet av erfaring at jeg ikke klarer å bli tent når tingen er som en tynn, liten blyant. Eller viss han har dårlig underlivshygiene. Da funker det ikke. 

Jeg sier aldri at penisstørrelse er bakgrunn for brudd. Har sagt ting som at jeg ikke føler riktig kjemi og sånt vissvass. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 8.19):

Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. 

Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? 

Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre..

da hadde jeg gått og du enda har vert utro i tilegg fortjener samboeren din bedre

Anonymkode: 03980...ada

• Liker 1
Skrevet
tøydokka skrev (16 timer siden):

Skjønner deg veldig godt. Det der dilemma om å bli i et forhold der mannen er grei og oppegående, men det seksuelle ikke er sånn det skal være.. Også får man så jævlig dårlig samvittighet for å dumpe noen for størrelse, for det er liksom ingenting å gjøre med. 

Jeg pleier å ligge tidlig i forhold pga dette. Så unngår vi å kaste bort både min og hans tid. For jeg vet av erfaring at jeg ikke klarer å bli tent når tingen er som en tynn, liten blyant. Eller viss han har dårlig underlivshygiene. Da funker det ikke. 

Jeg sier aldri at penisstørrelse er bakgrunn for brudd. Har sagt ting som at jeg ikke føler riktig kjemi og sånt vissvass. 

Veldig sant det her. Skal ikke gå på den smellen igjen. TS

Skrevet
Kari Jordalsmoen skrev (9 minutter siden):

Dump henet og kom deg på tinder fort som fy!

Alle vi damer må holde sammen når det gjelder pikk-størrelse (lengde samt omkrets).  Det er en ganske så kompleks formel, sjekk ut Randy hvis du lurer på om typen muligens ligger under normalen.

Det er viktig å bli fylt opp godt! Små/ikke-fungerende pikker trenger vi ikke!

Wow, takk for den Kari.

Har selv hatet meg selv siden 14 års alderen fordi jeg synes jeg har liten penis (14,5cm og 13-14cm i omkrets, så kanskje av de aller minste men iallefall liten nok til å føle seg dårlig). I oppveksten satt jeg stadig å hørte min mor og mine tanter diskutere størrelser og hånle av de små (veldig hyggelig for en gutt i oppveksten). Ett annet kvinnelig familiemedlem mente alltid at pedofile måtte ha små, derfor de måtte misbruke barn fordi ingen kvinner ville ha dem (nok en gang, takk kvinner for måten dere prater foran gutter i oppveksten).

Også er jeg nå blitt voksen, og ja man trenger faktisk ikke mye fantasi for å forstå at størrelse har litt å si, men kanskje ikke så mye som mange menn ønsker å tro. Men fanden så mye ondskapsfullt dritt man skal lese av kvinner som like store på nett.

Joda, jeg er nok litt av en incel, selv om jeg har forholdsvis regelmessig samleie, men i motsetning til vanlige incels så hater jeg ikke kvinner eller ønsker å skade dem.  Jeg har bare meg selv, og til en viss grad moren min for alt pisset hun har sagt til og foran meg gjennom hele oppveksten.

Anonymkode: c2f81...9c9

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Wow, takk for den Kari.

Har selv hatet meg selv siden 14 års alderen fordi jeg synes jeg har liten penis (14,5cm og 13-14cm i omkrets, så kanskje av de aller minste men iallefall liten nok til å føle seg dårlig). I oppveksten satt jeg stadig å hørte min mor og mine tanter diskutere størrelser og hånle av de små (veldig hyggelig for en gutt i oppveksten). Ett annet kvinnelig familiemedlem mente alltid at pedofile måtte ha små, derfor de måtte misbruke barn fordi ingen kvinner ville ha dem (nok en gang, takk kvinner for måten dere prater foran gutter i oppveksten).

Også er jeg nå blitt voksen, og ja man trenger faktisk ikke mye fantasi for å forstå at størrelse har litt å si, men kanskje ikke så mye som mange menn ønsker å tro. Men fanden så mye ondskapsfullt dritt man skal lese av kvinner som like store på nett.

Joda, jeg er nok litt av en incel, selv om jeg har forholdsvis regelmessig samleie, men i motsetning til vanlige incels så hater jeg ikke kvinner eller ønsker å skade dem.  Jeg har bare meg selv, og til en viss grad moren min for alt pisset hun har sagt til og foran meg gjennom hele oppveksten.

Anonymkode: c2f81...9c9

Forventer du noe annet, sier du noe om enkelte kvinners oppførsel som vil ha designer veske i tillegg til pose og sekk, "Kvinne hater!, anti feminist!, incel!" 

En mann blir født og ikke er genetisk heldig på alle områdene og kan ikke gjøre noe med det foruten om et ganske så risikabelt inngrep selv den dag idag. Tro meg har ingenting med at vi ikke gjør ting for menn kjapt nok fordi vi har funnet ut hvordan vi kan kontrollere biologien til kvinner med pillen, og i fleste land enda kan gjøre trygg abort. Hadde det vært like enkelt for menn å kunne stenge av produksjon av babyer tils de er klare og lett og trygg måte å øke størrelsen på. Ville de bare ikke gjort det for å øke på prestasjon, selvbilde og alle andre ting som kommer med det. Det hadde kommet til å være et ikke så lite antall kvinner som ville klaget på at så mange menn begynte å ta kontroll over når reproduksjon skulle skje. 

Jeg vet dette får meg til å høres ut som en kvinne hater fordi jeg sier dette, når jeg helst skulle ønske vi kunne ikke gått tilbake til slik vi hadde det på 50 tallet. For folk som snakker slik snakker bare bullshit. Men ta bare 10 år tilbake, kommer ikke bort ifra at det var problemer, og at det var ultra ekstreme problemer som var nødt til å bli tatt tak i for det var uaksetabelt at slike ting foregikk som en åpen hemmelighet rundt så mange folk som hadde all mulighet til å kunne gjøre noe med det. 

Det virket bare ikke som at det var en åpen krig mellom to kjønn om hvem som har det verst, blant de som jeg var med kunne vi snakke veldig åpent om forskjellige problemer om var veldig spesefikke for menn og kvinner hvor det skapte en slags forståelse for hva hver enkelt gikk igjennom. Slik at du faktisk da kunne ende opp med å samarbeide, da det er eneste grunnen til at vi faktisk er her, fordi på godt og vondt var vi nødt til å samarbeide for å overleve den ene skandalen etter den andre, en pandemi og en krig senere og vi er mer splittet enn vi var før det. Historisk sett har det motsatte skjedd, som jeg tror er en veldig dårlig trend som tyder på at ting kommer til å bli ytterligere verre til et ekstremt briste punkt. 

Anonymkode: 91cc9...0ca

• Liker 1
Skrevet

Min kjære har liten kuk og vi har veldig god sex. Vi har riktignok måttet finne litt nye teknikker, men det hjelper å være kåt, betatt og veldig våt. Han er jo en sexy kar. 

Skjønner ikke hvorfor du dater en du ikke er tiltrukket av.

Anonymkode: a2f24...edd

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger og brukerdebatt

-Safiye, mod

Skrevet
On 10/18/2022 at 6:41 PM, AnonymBruker said:

TS her. Tvert imot, misliker svarte menn.

Du høres ut som en kvinne av klasse.

Hva med å google potensiell økning i volum etter penisoperasjon, siden det er dette du spør om, og ellers la være å klage på at folk gir deg responsen du fortjener. Dette er jo såre enkelt; er det ikke nok å hente på en penisoperasjon for at du skal bli tilfredsstilt, så er det jo bare å gjøre det slutt med den stakkars fyren. Her får du i alle fall ikke særlig mange konstruktive svar så lenge du er så krevende å sympatisere med.

Anonymkode: 2deb5...a80

• Liker 1
Skrevet

Dette er en tråd som skal ligge penistråden med resten av tulletrådene om penis.. 

Anonymkode: cbc2f...872

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Min oppfatning er at størrelse kun er av betydning dersom den er usedvanlig stor/liten. Den kan også spille en større rolle dersom den er litt for stor/liten, men da i kombinasjon med andre faktorer som gjør oss usikre på mannen eller forholdet.

Jeg har alltid tenkt at jeg ikke bryr meg om størrelse, men har i nyere tider innsett at jeg tidligere bare har hatt samleie med menn som har en grei størrelse på utstyret, fordi fyren jeg er seksuelt aktiv med for tiden må ha mindre enn gjennomsnittet både i tykkelse og lengde, og jeg må innrømme at det preger sexen vår og det preger følelsene mine for han. Han var jomfru før meg og det er mye mulig størrelsen er en medvirkende grunn til dette. Sexen hadde nok også vært bedre om han hadde hatt litt selvtillit og erfaring, og jeg prøver å trygge han og lære han teknikker ol, men det blir vanskelig når jeg kun har erfaringer med større peniser, fordi det spiller visst en ganske stor rolle når det feks kommer til hvilke stillinger som er aktuelle. Vi har funnet én som vi pleier å kjøre, litt sånn sidelengs liggende doggy-style, men det har skjedd flere ganger at penisen har falt ut dersom han har lent seg tilbake for mye, vi kjører for fort eller jeg er for våt. Dette problemet har jeg aldri hatt før. 

Men dette er altså en fyr jeg i utgangspunktet ikke hadde noen følelser for og ikke var tiltrukket til, men så har det utviklet seg litt og jeg sitter igjen med ganske blandede følelser. Om det var en fyr jeg var stormforelsket i eller kåt på så hadde det stilt seg annerledes. Utroskap er dessuten sjeldent noe jeg støtter, i hvert fall ikke i denne situasjonen. Jeg forstår frustrasjonen din, men da får du sette deg ned og ta et valg - FØR du bestemmer deg for å kose deg med noen andre. 

Jeg har forøvrig sagt til han jeg "holder på med" at jeg ikke er interessert i å ha kjæreste, men dette sa jeg lenge før vi hadde samleie og lenge før jeg så penisen hans, så det er andre grunner for dette. Men om størrelsen på penisen hadde vært grunnen for dette, så hadde jeg uansett aldri sagt det. Jeg ser overhodet ikke poenget i det, det er ikke noe han får gjort noe med og det ville bare skapt usikkerheter. Jeg har selv små bryster og forstår godt om han foretrekker større, men da kan han finne seg ei med større uten å påpeke dette til meg.

Anonymkode: 57fc8...23c

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...