Cuckold Skrevet 18. oktober 2022 #41 Skrevet 18. oktober 2022 On 10/17/2022 at 7:19 AM, AnonymBruker said: Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre.. Anonymkode: b81d6...723 Det er så vidt jeg kan se bare tre anstendige alternativ hvis du er en kvinne som er helt sikker på at mannens pikk ikke er stor nok til å gi den nødvendige tilfredsstillelse: 1. Du gjør det slutt og finner deg en kjæreste med så stor pikk som du trenger, litt på samme måte som en mann som har en sterk preferanse for blondiner dater blonde kvinner. 2. Dere avtaler å ha et åpent forhold der dere begge kan ha sex med andre. 3. Dere avtaler et halvåpent forhold der han godtar at du tilfredsstilles av andre. Denne løsningen er mulig om mannen har en cuckold-fetisj, men det er nok lite sannsynlig at kjæresten din har det selv om slike menn finnes. Jeg er selv en av dem. Om de to siste alternativene er noe for dere avhenger dels av om dette er noe du kunne trives med, om det å finne tilfredsstillelse i andre kan integreres i deres seksualliv slik at dere fortsatt har seksuell spenning sammen. Hvis du bare får seksuell glede med andre og det ikke er noe seksuelt igjen mellom dere vil det neppe funke. En annen forutsetning er selvsagt at han faktisk kan tenke seg et åpent eller halvåpent forhold. Det første er mer sannsynlig enn det siste. 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #42 Skrevet 18. oktober 2022 Cuckold skrev (45 minutter siden): Det er så vidt jeg kan se bare tre anstendige alternativ hvis du er en kvinne som er helt sikker på at mannens pikk ikke er stor nok til å gi den nødvendige tilfredsstillelse: 1. Du gjør det slutt og finner deg en kjæreste med så stor pikk som du trenger, litt på samme måte som en mann som har en sterk preferanse for blondiner dater blonde kvinner. 2. Dere avtaler å ha et åpent forhold der dere begge kan ha sex med andre. 3. Dere avtaler et halvåpent forhold der han godtar at du tilfredsstilles av andre. Denne løsningen er mulig om mannen har en cuckold-fetisj, men det er nok lite sannsynlig at kjæresten din har det selv om slike menn finnes. Jeg er selv en av dem. Om de to siste alternativene er noe for dere avhenger dels av om dette er noe du kunne trives med, om det å finne tilfredsstillelse i andre kan integreres i deres seksualliv slik at dere fortsatt har seksuell spenning sammen. Hvis du bare får seksuell glede med andre og det ikke er noe seksuelt igjen mellom dere vil det neppe funke. En annen forutsetning er selvsagt at han faktisk kan tenke seg et åpent eller halvåpent forhold. Det første er mer sannsynlig enn det siste. TS her. Takk for langt svar! Er veldig sant det du skriver. Har du av den mindre størrelsen? Spør fordi jeg er nysgjerrig på erfaringer med penis sleeve og evt andre «hjelpemidler»? Har du og kona diskutert størrelsen og har du vurdert operasjon? Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #43 Skrevet 18. oktober 2022 Stakkars samboeren din sier jeg bare. Du er utro fordi han har liten pikk? Han fortjener mye bedre enn deg,gjør det slutt asap så han kan finne seg en ordentlig dame som kan sette pris på det han har! Anonymkode: 7000a...6b7 2 1 2
Cuckold Skrevet 18. oktober 2022 #44 Skrevet 18. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Takk for langt svar! Er veldig sant det du skriver. Har du av den mindre størrelsen? Spør fordi jeg er nysgjerrig på erfaringer med penis sleeve og evt andre «hjelpemidler»? Har du og kona diskutert størrelsen og har du vurdert operasjon? Anonymkode: b81d6...723 Det er ikke størrelsen som er utgangspunkt for min cuckold-fetisj, jeg har ikke blant de største, men heller ikke blant de minste. For meg er det bare spennende om kjæresten har sans for ekstra store, så jeg har aldri vurdert operasjon. Send meg gjerne en melding privat så kan jeg gå mer i dybden.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #45 Skrevet 18. oktober 2022 Jeg tror TS liker svarte menn. Anonymkode: 161fb...a22
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #46 Skrevet 18. oktober 2022 Du er ikke alene om det.. Kjipt, ja abolutt. Sexlivet blir slitsomt og frustrerende. Hvis du er ung tror jeg ikke dette vil fungere for deg i lengden, du sier du også har vært utro. Kanskje vurdere å bryte siden dette er viktig for deg, det er forøvrig viktig for alle egt, å ha sex kjemi. Anonymkode: 23e22...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #47 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): 22cm penis her TS 😘 Anonymkode: 31a34...dc2 Stakkars deg 😱 Anonymkode: 7ac9f...792
Rollo1987 Skrevet 18. oktober 2022 #48 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Takk for langt svar! Er veldig sant det du skriver. Har du av den mindre størrelsen? Spør fordi jeg er nysgjerrig på erfaringer med penis sleeve og evt andre «hjelpemidler»? Har du og kona diskutert størrelsen og har du vurdert operasjon? Anonymkode: b81d6...723 Da er det å bli flinkere med fingre og tunge. Det lærte jeg meg å bli flinkere med, som veldig godt hjelpemiddel😀
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #49 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stakkars samboeren din sier jeg bare. Du er utro fordi han har liten pikk? Han fortjener mye bedre enn deg,gjør det slutt asap så han kan finne seg en ordentlig dame som kan sette pris på det han har! Anonymkode: 7000a...6b7 Du svarte ikke på noen av spørsmålene som ble stilt, så hvorfor egentlig ta deg bryet med å kommentere når du ikke har noe nyttig å komme med? Samboer fortjener langt fra bedre enn meg. Du kan ikke egentlig ha noen formening om dette da du verken kjenner meg eller han. Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #50 Skrevet 18. oktober 2022 Cuckold skrev (6 timer siden): Det er ikke størrelsen som er utgangspunkt for min cuckold-fetisj, jeg har ikke blant de største, men heller ikke blant de minste. For meg er det bare spennende om kjæresten har sans for ekstra store, så jeg har aldri vurdert operasjon. Send meg gjerne en melding privat så kan jeg gå mer i dybden. Takk! TS Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #51 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg tror TS liker svarte menn. Anonymkode: 161fb...a22 TS her. Tvert imot, misliker svarte menn. Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #52 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du er ikke alene om det.. Kjipt, ja abolutt. Sexlivet blir slitsomt og frustrerende. Hvis du er ung tror jeg ikke dette vil fungere for deg i lengden, du sier du også har vært utro. Kanskje vurdere å bryte siden dette er viktig for deg, det er forøvrig viktig for alle egt, å ha sex kjemi. Anonymkode: 23e22...7ac TS her. Ja det er akkurat det.. Jeg må nok vurdere det sterkt ja. Er nok en annen der ute for meg med større pikk. Men det er uansett vanskelig synes jeg 😕 Er veldig glad i samboer. Anonymkode: b81d6...723 2
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #53 Skrevet 18. oktober 2022 Rollo1987 skrev (3 timer siden): Da er det å bli flinkere med fingre og tunge. Det lærte jeg meg å bli flinkere med, som veldig godt hjelpemiddel😀 TS her. Takk for tips. Samboer slikket meg nesten aldri i starten av forholdet, men nå gjør han det veldig ofte og har blitt flink. Han har nok skjønt selv at ting som det må til for at jeg skal ha det godt også. Har du/dere noe erfaring med penis sleeve/ penishylse? Og har du og partner noen gang diskutert operasjon, eller har det aldri vært tema? Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #54 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 8.19): Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre.. Anonymkode: b81d6...723 Vel... med fare som å virke som et nett troll vil jeg si at om du ikke kjenner 10 cm så har du sterkt nedsatt følelse i underlivet. Anonymkode: 742e0...226 4
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #55 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trådstarter fortjener jo også noen som leverer i senga. Så hva er forskjellen? Anonymkode: 38591...bdd Det er ingen, men man skal ikke si det fordi hun var utro isteden for å slå opp med han først uten å skjønne at hun føler seg fanget i et forhold med noen fordi han sikker er ok på andre områder så hun aksepterer at han ikke egentlig er bra nok og bør være takknemlig at hun føler han fortsatt fortjener han. AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Takk for tips. Samboer slikket meg nesten aldri i starten av forholdet, men nå gjør han det veldig ofte og har blitt flink. Han har nok skjønt selv at ting som det må til for at jeg skal ha det godt også. Har du/dere noe erfaring med penis sleeve/ penishylse? Og har du og partner noen gang diskutert operasjon, eller har det aldri vært tema? Anonymkode: b81d6...723 En sleeve kan dere vel godt vurdere å snakke om burde han lett godta. Men selv jeg vil synes det er ekstremt å spørre om operasjon. Legg til side hvor ekstremt smertefult det kommer til å være for han å gå igjennom det, vi er overhode ikke kommet langt nok til å gjøre det feilfritt på samme måte som vi klarer å lage større bryster, rompe eller lage slank mage. Fordi alle de tingene er kosmetiske, nå snakker vi om noe som er mye mer biologisk og komplisert å få til å fungere etter en operasjon. Jeg vet fordi jeg har vært med en som var desperat fordi han var ikke fullt 10cm når han var hard. De klarte å få den til 16cm men det skapte problemer hvor han ikke hadde like god følelse i penisen, slet med å få orgasme, orgasmen var ikke like god. Var noe bedre om jeg masserte prostataen hans samtidig men det var fortsatt mye arbeid og ikke like tilfredstillende som før for han. Jeg føler med de som er født med for liten, ikke mye de kan gjøre enn å gå ned, bruke sleeve for kvinner som kan godta det. En dag blir det vel både lett og relativt smertefritt å gjennomføre. Anonymkode: 91cc9...0ca 1
Rollo1987 Skrevet 18. oktober 2022 #56 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): TS her. Takk for tips. Samboer slikket meg nesten aldri i starten av forholdet, men nå gjør han det veldig ofte og har blitt flink. Han har nok skjønt selv at ting som det må til for at jeg skal ha det godt også. Har du/dere noe erfaring med penis sleeve/ penishylse? Og har du og partner noen gang diskutert operasjon, eller har det aldri vært tema? Anonymkode: b81d6...723 Så bra at han er blitt flinkere på å slikke deg da. Blir mye viktigere å være flink med fingre og tunge i en sånn situasjon, har jeg erfart. Jeg hhar erfaring med sleeve/penishylse, kan anbefales. Men operasjon ville jeg ikke nevnt. Med mindre han er inne på tanken selv, men selv da er det skummelt. Det burde isåfall være siste utvei
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #57 Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vel... med fare som å virke som et nett troll vil jeg si at om du ikke kjenner 10 cm så har du sterkt nedsatt følelse i underlivet. Anonymkode: 742e0...226 TS her. Er vel mer det at som singel ung dame har man ofte sex med ulike menn med normal lengde og tykkelse. Vil si gjennomsnittet av de jeg har vært på er vel 15 ish cm og passe tykkelse. Når man da har sex med en mann med så liten og tynn pikk for første gang så blir man usikker på om «det er alt» eller «er han ordentlig inni meg nå?», fordi det ikke er hva man forventer eller er vant med. Jeg har hatt sex med mange unge menn, men aldri vært borti noe så lite. Når pikken er 10 cm, så er det jo heller ikke hele som går inn, spørs vel litt på posisjonen osv. Som jeg skrev så har jeg jo vendt meg til det med tiden, og kjenner den jo. Nå er jeg forberedt på hva som kommer, men det er ikke akkurat tilfredsstillende kan man si. Det føles jo ut som noe mangler, iallfall om man liker å bli godt fylt og knulla til man skriker. Anonymkode: b81d6...723 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #58 Skrevet 19. oktober 2022 On 10/17/2022 at 3:55 PM, AnonymBruker said: Å gå tilbake til en eks er ikke synonymt med å være utro Anonymkode: 8166a...0d4 Hvis du er i ett forhold, og forteller x-en at du og har gått i fra samboer, når det ikke er tilfelle. Jo, da er det 100% synonymt med å være utro. Det er og i realiteten å være utro.... Anonymkode: 05571...704 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #59 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 21.55): Det er ingen, men man skal ikke si det fordi hun var utro isteden for å slå opp med han først uten å skjønne at hun føler seg fanget i et forhold med noen fordi han sikker er ok på andre områder så hun aksepterer at han ikke egentlig er bra nok og bør være takknemlig at hun føler han fortsatt fortjener han. En sleeve kan dere vel godt vurdere å snakke om burde han lett godta. Men selv jeg vil synes det er ekstremt å spørre om operasjon. Legg til side hvor ekstremt smertefult det kommer til å være for han å gå igjennom det, vi er overhode ikke kommet langt nok til å gjøre det feilfritt på samme måte som vi klarer å lage større bryster, rompe eller lage slank mage. Fordi alle de tingene er kosmetiske, nå snakker vi om noe som er mye mer biologisk og komplisert å få til å fungere etter en operasjon. Jeg vet fordi jeg har vært med en som var desperat fordi han var ikke fullt 10cm når han var hard. De klarte å få den til 16cm men det skapte problemer hvor han ikke hadde like god følelse i penisen, slet med å få orgasme, orgasmen var ikke like god. Var noe bedre om jeg masserte prostataen hans samtidig men det var fortsatt mye arbeid og ikke like tilfredstillende som før for han. Jeg føler med de som er født med for liten, ikke mye de kan gjøre enn å gå ned, bruke sleeve for kvinner som kan godta det. En dag blir det vel både lett og relativt smertefritt å gjennomføre. Anonymkode: 91cc9...0ca TS her. Takk for godt svar! Ja du sier noe der, og du har helt rett. Kanskje jeg skal spørre om sleeve. Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #60 Skrevet 19. oktober 2022 Rollo1987 skrev (På 18.10.2022 den 22.29): Så bra at han er blitt flinkere på å slikke deg da. Blir mye viktigere å være flink med fingre og tunge i en sånn situasjon, har jeg erfart. Jeg hhar erfaring med sleeve/penishylse, kan anbefales. Men operasjon ville jeg ikke nevnt. Med mindre han er inne på tanken selv, men selv da er det skummelt. Det burde isåfall være siste utvei TS her. Du sier noe der ja, operasjon er vel litt drastisk. Hvordan er følelsen for mannen med en sleeve? Er det like bra/bedre/dårligere enn sex uten? Vet du om det føles ekte for damen? Oog har du noe spesifikt å anbefale? Anonymkode: b81d6...723
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå