Gå til innhold

Samboer har liten pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

TS, hva om du prøver toern? Eller har du så vidt rumpehull at den kommer til kort der også?

Anonymkode: 707eb...819

Ts her. Synes dette blir veldig useriøst å angripe meg. Virker som du blir støtt av at damer ikke liker små peniser, men det er altså situasjonen for meg. Vi hadde mye anal før, men han var veldig dårlig på å gjøre meg klar så det har endt i mye smerter for min del. Legen har frarådet meg å ha mer anal, og det har jeg forholdt meg til. Er uansett ikke interessert i å kun ha anal.

Anonymkode: b81d6...723

• Liker 4
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Unge folk kanskje? Er 23 år. «Gikk» heller ikke tilbake til han, vi bare møttes for middag og sex. Vi begge har hatt kjæreste de siste 2/3 årene, men han har nylig gått ifra sin. Han har også regelmessig sendt meg melding innimellom ila. disse årene og sagt at han ikke klarer å glemme meg, tenker på meg, spurt om hvordan det går osv. Ex er itillegg i tro om at det er slutt mellom meg og samboer …

Bra mennesker dere er da

Anonymkode: 161fb...a22

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Kanskje du burde gå fra han fordi du var utro?... og ikke fordi han har liten tiss

Anonymkode: 8166a...0d4

Han er ikke klar over at jeg har hatt sex med en annen. Han har i tillegg sagt tidligere at om han kommer til kort med meg og jeg har sex med en annen så ønsker han ikke å vite det, og heller leve i uvitenhet. Men det er uansett ikke det jeg ber om svar på her.

Skrevet

Prøvd penishylstre?

Anonymkode: 44989...f2a

Skrevet

Dere som sier at dette bare er troll må gjerne bare tro det, men vi er flere kvinner som faktisk liker en viss størrelse på penis.

Jeg har selv slått opp med en mann pga penisstørrelsen og det er selvfølgelig helt greit. Ingen andre kan si hva som er ok grunn nok for deg til å slå opp eller ikke, det må du kjenne etter selv. No pun intended. 🤪

Liten pikk er avtennende, jeg kobler det til barn. Kan ikke noe for det, men mentalt så blir det helt feil for meg. En stor penis er tennende, slik noen menn tenner på store pupper. Det føles også helt annerledes fysisk, det sier seg selv.

Anonymkode: 4f8d4...d1f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Du kan slå opp om han ikke er den rette for deg. Seksuell tilfredsstillelse betyr mye i et forhold så jeg har slått opp med en pga størrelsen.. 

Ang penisoperasjon kan den bli noen centimeter lenger og tykkere ja. Blitt ganske vanlig å gjennomføre det 

Anonymkode: e8ba9...9e7

TS her. Takk for saklig svar. Tok du dette opp med han før du dro så han fikk mulighet til å gjøre noe med det? Prøvde dere penis sleeve eller vurderte han operasjon? 

Skrevet

Prøvd penishylstre?

Anonymkode: 44989...f2a

Nei vi har ikke det. Har du/dere prøvd dette? Er det å anbefale? Takk for svar!

Skrevet

Beklager, mennår en mann har typ lillefinger til penis, er det en dealbreaker.....

Anonymkode: 04c71...9be

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Er så mange utro mener du?

Å gå tilbake til en eks er ikke synonymt med å være utro 

• Nyttig 2
Skrevet

Dere som sier at dette bare er troll må gjerne bare tro det, men vi er flere kvinner som faktisk liker en viss størrelse på penis.

Jeg har selv slått opp med en mann pga penisstørrelsen og det er selvfølgelig helt greit. Ingen andre kan si hva som er ok grunn nok for deg til å slå opp eller ikke, det må du kjenne etter selv. No pun intended. 🤪

Liten pikk er avtennende, jeg kobler det til barn. Kan ikke noe for det, men mentalt så blir det helt feil for meg. En stor penis er tennende, slik noen menn tenner på store pupper. Det føles også helt annerledes fysisk, det sier seg selv.

TS her. Godt jeg ikke er alene! Dette er utrolig frustrerende. Fortalte du han rett ut hva problemet var og hvorfor du slo opp? Ga du han sjansen til å gjøre noe med det? Opplever at de som har liten pikk er så usikre på seg selv og det skal så lite til før de blir støtt.. usikker på hvordan jeg evt. skal ta det opp med han

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Beklager, mennår en mann har typ lillefinger til penis, er det en dealbreaker.....

Anonymkode: 04c71...9be

Jepp er noe med det.. Utrolig synd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Å gå tilbake til en eks er ikke synonymt med å være utro 

Å ha sex med en eks mens er sammen med noen er å være utro

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Å ha sex med en eks mens er sammen med noen er å være utro

Men det var ikke det det handlet om, påstanden var at det ikke var folk som gikk tilbake til en eks etter to år

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ts her. Synes dette blir veldig useriøst å angripe meg. Virker som du blir støtt av at damer ikke liker små peniser, men det er altså situasjonen for meg. Vi hadde mye anal før, men han var veldig dårlig på å gjøre meg klar så det har endt i mye smerter for min del. Legen har frarådet meg å ha mer anal, og det har jeg forholdt meg til. Er uansett ikke interessert i å kun ha anal.

Det var ment som et praktisk forslag til hvordan dere kan fortsette å ha et seksuelt forhold. Fungerer ikke vaginal så har man andre alternativer, som oral og anal. Det er så og si umulig for menn å endre penisstørrelse, så take it or leave it TS.

Anonymkode: 707eb...819

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. 

Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? 

Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre..

Det er tydeligvis innenfor for deg å være utro pga det, så da er det såklart grunn til å gjøre det slutt også. Ikke minst for hans del, så han kan finne noen som liker ham og er trofast. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS her. Godt jeg ikke er alene! Dette er utrolig frustrerende. Fortalte du han rett ut hva problemet var og hvorfor du slo opp? Ga du han sjansen til å gjøre noe med det? Opplever at de som har liten pikk er så usikre på seg selv og det skal så lite til før de blir støtt.. usikker på hvordan jeg evt. skal ta det opp med han

Jeg sa selvfølgelig ingenting om penisstørrelsen.

Hva skal det være godt for? Han passer sikkert sammen med noen andre. Noen som ikke er så opptatt penetrering og som ikke får vaginal orgasme av det, ikke blir så våt eller som ikke assosierer liten pikk med barn slik jeg gjør.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. 

Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? 

Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre..

Har du prøvd penispumpe?

Skrevet
Rollo1987 skrev (1 time siden):

Har du prøvd penispumpe?

TS her. Vi har prøvd det litt, men det blir ikke så stor forskjell. Kun noe tykkere dessverre. Men takk for svar!

Skrevet

22cm penis her TS 😘

Anonymkode: 31a34...dc2

Skrevet

Finnes penis sleeve eventuelt avslutte forholdet.

Anonymkode: 22162...afa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...