AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #1 Skrevet 17. oktober 2022 Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre.. Anonymkode: b81d6...723 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Du kan jo ikke ligge med eksen hver gang det går trått.. Tror du bør vurdere å ende dette forholdet, for begges del. Du gjør det ikke slutt bare pga penisstørrelse, du har jo vært utro. Anonymkode: 36ece...82d 39 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 Runke med to fingre? Det er langt mindre enn 10 cm. Men hvorfor ble du samboer med han om du visste han hadde liten penis Anonymkode: 33efb...622 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 Det finnes leketøy og hjelpemidler for menn med micropenis. Men gjør det slutt, fordi du har vært utro.... Og han fortjener en kjæreste som er ærlig og trofast. Og det er ikke deg. Anonymkode: d20d2...915 19 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Første gang vi hadde sex husker jeg at jeg ikke kjente om han var inni meg eller ikke. Med tiden har jeg blitt vant med størrelsen, og levd med det. Men forholdet har ikke vært så greit i det siste og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. Men etter dette har jeg slitt utrolig mye med å ha sex med samboer. Jeg har blitt minnet på hvor liten pikk han faktisk har og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Føler ikke det er helt innafor å slå opp pga penisstørrelse heller? Han har selv snakket om penisoperasjon før. Kan pikken bli lenger og tykkere med en slik? Pikken hans er den minste jeg har vært borti. Utrolig tynn og kanskje 10 cm lang i hard tilstand. Man må typ runke han med to fingre.. Anonymkode: b81d6...723 Vi kan bytte samboere 😀 Jeg syntes min har for stor. Er litt vanskelig for meg å nyte samleie med han pga dette. Skulle ønske han hadde mindre penis😅 Anonymkode: 976aa...6b3 6 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 TS jeg har hatt det som deg. Det rare er at jeg ble helt sjokkert, for mannen som har denne mini penisen, er 1,90 høy og stor og sterk. Det har tydeligvis ingenting å si med krppsstørrelse. Det visste jeg faktisk ikke den gang, jeg var overbevist om at han hadde en stor. Jeg klarte på sikt ikke å ha det slik, jeg ble ikke tent, kjente han ikke og det ble bare ikke bra. Hadde nok holdt ut hvis han var drømmemannen på andre ting men det var han ikke så jeg brøt ut. Det sier jo litt at du er utro, da er det bedre for dere begge at du gjør slutt. Anonymkode: 0a117...47a 6
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Hva med å prøve i toern? Men med liten pikk er det best å ha analsex med. Anonymkode: 94c83...cb7 5 3
Blåjojo Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS jeg har hatt det som deg. Det rare er at jeg ble helt sjokkert, for mannen som har denne mini penisen, er 1,90 høy og stor og sterk. Det har tydeligvis ingenting å si med krppsstørrelse. Det visste jeg faktisk ikke den gang, jeg var overbevist om at han hadde en stor. Jeg klarte på sikt ikke å ha det slik, jeg ble ikke tent, kjente han ikke og det ble bare ikke bra. Hadde nok holdt ut hvis han var drømmemannen på andre ting men det var han ikke så jeg brøt ut. Det sier jo litt at du er utro, da er det bedre for dere begge at du gjør slutt. Anonymkode: 0a117...47a Kunne vært jeg som hadde skrevet dette, for jeg har opplevd akkurat det samme. Men pute under baken er undervurdert om mannen har liten penis. Gjerne en litt hard som ikke klemmes flat.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #10 Skrevet 17. oktober 2022 Dette er faktisk flere som har problemer med. Det går nok greit når man er forelsket, men i lengden sliter noen av oss med sexlysten pga dette. Der er et tabu tema, men enkelte passer nok bedre sammen sexuelt enn andre! Anonymkode: 812b5...9c0 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #11 Skrevet 17. oktober 2022 Livet er for kort for så korte. Anonymkode: e9d30...545 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #12 Skrevet 17. oktober 2022 Du må gå fra mannen din slik at han har muligheten til å finne en dame som er trangere enn deg! Anonymkode: 8dd11...61d 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #13 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS jeg har hatt det som deg. Det rare er at jeg ble helt sjokkert, for mannen som har denne mini penisen, er 1,90 høy og stor og sterk. Det har tydeligvis ingenting å si med krppsstørrelse. Det visste jeg faktisk ikke den gang, jeg var overbevist om at han hadde en stor. Jeg klarte på sikt ikke å ha det slik, jeg ble ikke tent, kjente han ikke og det ble bare ikke bra. Hadde nok holdt ut hvis han var drømmemannen på andre ting men det var han ikke så jeg brøt ut. Det sier jo litt at du er utro, da er det bedre for dere begge at du gjør slutt. Anonymkode: 0a117...47a Ts her. Takk for innspill! Det er ikke lett det der. Diskuterte du noen gang problemene knyttet til størrelsen med typen din? Prøvde dere andre ting som dildo, penis sleeve osv? Anonymkode: b81d6...723
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #14 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): og for noen uker siden lå jeg med exen min. Han har både lang og tjukk pikk og det var så godt. Føltes ut som jeg ikke hadde hatt sex på to år! Var nesten på gråten fordi det var så godt. Ingen går tilbake til exen etter to år. Anonymkode: 161fb...a22 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Skrevet 17. oktober 2022 TS, hva om du prøver toern? Eller har du så vidt rumpehull at den kommer til kort der også? Anonymkode: 707eb...819 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 Kanskje du burde gå fra han fordi du var utro?... og ikke fordi han har liten tiss Anonymkode: 8166a...0d4 4 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ingen går tilbake til exen etter to år. Anonymkode: 161fb...a22 Hah, jo. Anonymkode: 8166a...0d4 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #18 Skrevet 17. oktober 2022 Du kan slå opp om han ikke er den rette for deg. Seksuell tilfredsstillelse betyr mye i et forhold så jeg har slått opp med en pga størrelsen.. Ang penisoperasjon kan den bli noen centimeter lenger og tykkere ja. Blitt ganske vanlig å gjennomføre det Anonymkode: e8ba9...9e7
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ingen går tilbake til exen etter to år. Anonymkode: 161fb...a22 Unge folk kanskje? Er 23 år. «Gikk» heller ikke tilbake til han, vi bare møttes for middag og sex. Vi begge har hatt kjæreste de siste 2/3 årene, men han har nylig gått ifra sin. Han har også regelmessig sendt meg melding innimellom ila. disse årene og sagt at han ikke klarer å glemme meg, tenker på meg, spurt om hvordan det går osv. Ex er itillegg i tro om at det er slutt mellom meg og samboer … Anonymkode: b81d6...723 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Hah, jo. Anonymkode: 8166a...0d4 Er så mange utro mener du? Anonymkode: 161fb...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå