Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis TS inviterer på middag, og daten har allergier, så sier han nok i fra på eget initiativ. Voksne folk vet at andre ikke er synske, og setter seg ikke til bords og sier "jo forresten, jeg er allergisk mot det og det, men jeg sa det ikke siden du ikke spurte"

Anonymkode: a88d0...c6e

Ja sant! Vi er voksne mennesker begge to med god kommunikasjon så hadde forhørt meg på forhånd om evnt allergier å om det er noe han ikke liker på pizza😅

Anonymkode: 7f9f6...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg har begynt å date en, og tenkte litt tanken på å invitere han over på middag en kveld. Jeg skulle gjerne laget biff, men er ikke helt komfortabel med det enda. Jeg lurte på å lage en hjemmelaget pizza, med bunn og hele pakka. Er det innafor eller blir det litt kjedelig? 😬 det er jeg trygg på at jeg får til, hehe. 

Anonymkode: 7f9f6...6f0

Pizza er helt innafor. Enkelt og godt. Det er noe de fleste liker 👍🏻

Men om du ønsker å lage noe annet, et par tips;

Lag noe du kan. Ikke prøv deg på noe nytt, men lag noe du er komfortabel med.

Lag også selvsagt noe som er godt, men ikke lag noe … sært. Altså noe som kanskje du liker, men som det er store sjanser for at andre ikke liker. Tenker da mat med blåmuggost saus, sopp, aubergin, kapers, oliven. Type matvarer som ofte ikke er godt likt blant alle.

Lag gjerne noe som er enkelt nok, men uten at man tyr til frossenpizza 😅 enkelt nok til at du ikke klarer å fucke det opp.

Anonymkode: f72e0...030

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...