AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg har begynt å date en, og tenkte litt tanken på å invitere han over på middag en kveld. Jeg skulle gjerne laget biff, men er ikke helt komfortabel med det enda. Jeg lurte på å lage en hjemmelaget pizza, med bunn og hele pakka. Er det innafor eller blir det litt kjedelig? 😬 det er jeg trygg på at jeg får til, hehe. Anonymkode: 7f9f6...6f0 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Pizza er jo kjempegodt det 😀 Og tenker at det er bedre å lage mat som du er trygg på blir vellykket. 😊 Anonymkode: a88d0...c6e 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Finn ut om har har noen allergier først eller safe den med noe allergivennlig Anonymkode: 212d0...dfd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 Pizza er godt, og det er uhøytidelig. Du kan jo lage klar bunnen, og så har dere på topping sammen. Anonymkode: 0b090...002
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg ville sett an på typen. Når jeg datet lowstandard menn kunne jeg lagd pizza fordi det er vanlig og alltid godt men når jeg dater litt mer highclass menn så lager jeg mat for å imponere og da holder det ikke med pizza. Blir biff, kylling eller marinert lam da Anonymkode: 212d0...dfd
Illuminatum Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ville sett an på typen. Når jeg datet lowstandard menn kunne jeg lagd pizza fordi det er vanlig og alltid godt men når jeg dater litt mer highclass menn så lager jeg mat for å imponere og da holder det ikke med pizza. Blir biff, kylling eller marinert lam da Anonymkode: 212d0...dfd Nå er vel ikke de andre rettene du snakker om mindre vanlig enn pizza da. Lurer eller på hva som definisjonen på "lowstandard" og "highclass". 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Illuminatum skrev (9 minutter siden): Nå er vel ikke de andre rettene du snakker om mindre vanlig enn pizza da. Lurer eller på hva som definisjonen på "lowstandard" og "highclass". Med det mener jeg å legge litt mer innsats i matlagingen enn å slenge sammen en pizza. Jeg elsker pizza selv men det er ikke det jeg disker opp når jeg vil imponere en mann og jeg hadde blitt ekstremt skuffa om jeg trodde jeg skulle på romantisk middag hos en mann og han kom med pizza... Pizza er mere noe lett og gøy man kan lage sammen når man har datet en stund tenker jeg Anonymkode: 212d0...dfd
Illuminatum Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Med det mener jeg å legge litt mer innsats i matlagingen enn å slenge sammen en pizza. Jeg elsker pizza selv men det er ikke det jeg disker opp når jeg vil imponere en mann og jeg hadde blitt ekstremt skuffa om jeg trodde jeg skulle på romantisk middag hos en mann og han kom med pizza... Pizza er mere noe lett og gøy man kan lage sammen når man har datet en stund tenker jeg Anonymkode: 212d0...dfd Pizza er da ikke alltid bare å slenge sammen. Deigen må lages dagen i forveien slik at den får utviklet seg Pizzasaus må kokes over tre timer for å utvikle smaken Men ingen ting som slår når damen steker en biff, steker noen grønnsaker og slenger noen poteter i ovnen. Lettvint og godt:-)
laviniabcn79 Skrevet 17. oktober 2022 #10 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har begynt å date en, og tenkte litt tanken på å invitere han over på middag en kveld. Jeg skulle gjerne laget biff, men er ikke helt komfortabel med det enda. Jeg lurte på å lage en hjemmelaget pizza, med bunn og hele pakka. Er det innafor eller blir det litt kjedelig? 😬 det er jeg trygg på at jeg får til, hehe. Anonymkode: 7f9f6...6f0 Lag noe du er trygg på. bruk gode råvarer og legg ekstra innsats i presentasjon. kjøp ruccola til å slenge oppå pizza osv. legg heller ned litt ekstra energi i å se og føle deg fresh. han er der for deg, ikke middagen. jeg har et par sånne "go to"- retter jeg lager på første hjemmedate middag. de er kjempeenkle, men virker avanserte fordi det er bra råvarer og gode smaker. gjør det meste klart på forhånd, får god tid til å stelle meg, og det lukter sykt godt når han ringer på døren 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #11 Skrevet 17. oktober 2022 laviniabcn79 skrev (1 time siden): . jeg har et par sånne "go to"- retter jeg lager på første hjemmedate middag. de er kjempeenkle, men virker avanserte fordi det er bra råvarer og gode smaker. gjør det meste klart på forhånd, får god tid til å stelle meg, og det lukter sykt godt når han ringer på døren Hvilke retter og oppskrifter er det? Anonymkode: 212d0...dfd 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #12 Skrevet 17. oktober 2022 Det viktigste er at du lager mat som er lett og ok for magen, i tilfelle dere skal ha sex etterpå. Ikke kult med taco i magen om dere skal ha analsex… Anonymkode: 4d951...7cc
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #13 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville sett an på typen. Når jeg datet lowstandard menn kunne jeg lagd pizza fordi det er vanlig og alltid godt men når jeg dater litt mer highclass menn så lager jeg mat for å imponere og da holder det ikke med pizza. Blir biff, kylling eller marinert lam da Anonymkode: 212d0...dfd 🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 85639...36a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #14 Skrevet 17. oktober 2022 laviniabcn79 skrev (1 time siden): Lag noe du er trygg på. bruk gode råvarer og legg ekstra innsats i presentasjon. kjøp ruccola til å slenge oppå pizza osv. legg heller ned litt ekstra energi i å se og føle deg fresh. han er der for deg, ikke middagen. jeg har et par sånne "go to"- retter jeg lager på første hjemmedate middag. de er kjempeenkle, men virker avanserte fordi det er bra råvarer og gode smaker. gjør det meste klart på forhånd, får god tid til å stelle meg, og det lukter sykt godt når han ringer på døren Oppskrifter? Anonymkode: 85639...36a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #15 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville sett an på typen. Når jeg datet lowstandard menn kunne jeg lagd pizza fordi det er vanlig og alltid godt men når jeg dater litt mer highclass menn så lager jeg mat for å imponere og da holder det ikke med pizza. Blir biff, kylling eller marinert lam da Anonymkode: 212d0...dfd Kanskje TS ikke ønsker å date noen som er high class. Man er ikke nødvendigvis low class av den grunn. Men jeg ønsker å være sammen med noen som er folkelig og som ikke rynker på nesa fordi en middag ikke er classy nok. Da jeg var ungdom var det en kompis av kjæresten til ene venninna mi som ble helt sjokkert fordi vi spiste pizza uten kniv og gaffel. Sånne folk ville ikke jeg datet. Anonymkode: a88d0...c6e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #16 Skrevet 17. oktober 2022 Pizza er nesten litt vanskelig om du ikke kjenner ham. Har inntrykk av at mange har mye de ikke liker på pizzaen 🙃. Selv ville jeg ha lagd en god, hjemmelaget gryte. Gjerne Chili con carne med biffkjøtt. Sånn med rødvin i, og lang koketid. Servert med rømme og tortillachips. Anonymkode: 7a60d...29c
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 Som gastronom så hadde jeg nok blitt skuffet, pizza er ikke enkelt faktisk. De fleste sverger til 50g gjær og 1t heving for eks, eller tyr til en ferdigbunn. En katastrofe i mine øyne. Er du dårlig på noe, bare si det som det er. Ikke lag noe dårlig mat for å invitere andre, dere kan jo heller spise ute. Snakk om slike ting, hva dere liker av mat og andre ting i livet. Mye mer hyggelig å spise ute da, så kan dere ta en tur hjem til deg etterpå for kos og klem (må ikke ha sex) Anonymkode: 45c9d...26f
Blåjojo Skrevet 17. oktober 2022 #18 Skrevet 17. oktober 2022 Veldig innafor med pizza. Men som nevnt tidligere, ville jeg sjekket evt. allergier og om det er ting han ikke liker på pizzaen. Ellers er jo en god gryterett enkelt å lage. Den kan i tillegg stå å småkoke leeenge på komfyren, sånn at du får god tid til å stelle deg før han kommer. 1
Djungelvrål Skrevet 17. oktober 2022 #19 Skrevet 17. oktober 2022 Illuminatum skrev (2 timer siden): Pizza er da ikke alltid bare å slenge sammen. Deigen må lages dagen i forveien slik at den får utviklet seg Pizzasaus må kokes over tre timer for å utvikle smaken Men ingen ting som slår når damen steker en biff, steker noen grønnsaker og slenger noen poteter i ovnen. Lettvint og godt:-) Deig trenger kun heves 45 min før kjevling og en halvtime etter. Saus kan man kjøpe ferdig.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #20 Skrevet 17. oktober 2022 Hvis TS inviterer på middag, og daten har allergier, så sier han nok i fra på eget initiativ. Voksne folk vet at andre ikke er synske, og setter seg ikke til bords og sier "jo forresten, jeg er allergisk mot det og det, men jeg sa det ikke siden du ikke spurte" Anonymkode: a88d0...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå