Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært sammen med en mann i 6 år nå i skjul, men nå vil ha bare avslutte forholdet. han har ikke sagt det direkte, men måten han oppfører seg på. han svarer ikke meldinger, tar ikke opp telefonen og jeg er helt knust.

han var liksom guds nåde. alt jeg måtte ønske meg av en mann. muskler, eksotisk kropp (han er ikke norsk, men født her), fast stor rumpe, litt hårete, lite kropps fett og en diger penis.  han er liksom av høyeste kvalitet. ikke minst snill og omtenksom. føler jeg har kontroll over han. dessuten har jeg en tryggheten at jeg ikke kommer til å ende opp alene sånn at jeg kan date andre menn som familien min og kretsen min godkjenner.

vi holder kontakten ofte på telefon og meldinger og møtes hver uke. jeg får liksom alt jeg trenger av en mann folk. naken mann servert i sengen som jeg kan kose med sånn at jeg slipper å ha ONS med fremmede med angst

han har alltid holdt ut med meg og tålt alle sidene mine så lenge, mens jeg har vært i mange av og på forhold

nå vil han distansere seg. kan noen vær så snill komme med tips hvordan jeg kan beholde han?? er kvinne på 28

Anonymkode: 9c4b2...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i skjul? Hvis han er utro, null sympati. 

Anonymkode: 2534f...a64

• Liker 3
Skrevet

Han har vel mistet respekten for deg. Kanskje dere bør gifte dere istedet. 

Anonymkode: 24734...c62

Skrevet

Hvorfor har du vært i mange av og på forhold, når du var sammen med Guds nåde? Høres helt skrullete ut dette her

Anonymkode: 5381d...9fd

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Btw han du beskriver minner om mannen min og jeg tror han er utro. 

Anonymkode: 24734...c62

• Liker 1
Skrevet

Han har en annen dame? 

Hvorfor i skjul?

Skjønner at det er deilig med stor pikk, men ikke når den store pikken henger på en enda større pikk.

Anonymkode: a6cf5...86e

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet

Troll

Anonymkode: 364cb...ddd

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han har en annen dame? 

Hvorfor i skjul?

Skjønner at det er deilig med stor pikk, men ikke når den store pikken henger på en enda større pikk.

Anonymkode: a6cf5...86e

😂❤️

Anonymkode: 5381d...9fd

Skrevet

Knust over å miste ligget ditt? 

Skrevet

Skjult forhold i seks år fordi du skammer deg ovenfor han, men vil ha god saken som pikk, baller og sæd for å stå sterkere og gi sky høye krav til de du dater?

velkommen til moderne dating folkens!

Anonymkode: 08cdd...4da

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Skjult forhold i seks år fordi du skammer deg ovenfor han, men vil ha god saken som pikk, baller og sæd for å stå sterkere og gi sky høye krav til de du dater?

velkommen til moderne dating folkens!

Anonymkode: 08cdd...4da

Ett sett med regler for de som er fysisk attraktive, et sett med regler for de som må betale for dama og livsstilen hennes 😆

Anonymkode: 39344...83c

Skrevet

Skjønner ikke innlegget ditt.

Hvorfor i skjul? Er du flau over han? Er han flau over deg?

Er det noe religion greier??? 

Anonymkode: 6c9a6...35e

• Liker 1
Skrevet

Avstemning!

Hvor mange tror TS er en mann? Tommel opp.

Hvor mange tror TS er en kvinne? Pokal.

Anonymkode: 7e638...22e

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Avstemning!

Hvor mange tror TS er en mann? Tommel opp.

Hvor mange tror TS er en kvinne? Pokal.

Anonymkode: 7e638...22e

Vanskelig å si hva som er sammen med guds nåde, ikke Guds gave til kvinnen med nåde. Aldri hørt før, ts skriver ikke veldig forståelig

Anonymkode: 4228d...68a

Skrevet

Har kontroll over han skriver du ? Det stemmer jo ikke. Du har han ikke, du kan ikke tvinge han når han så tydelig viser han ikke vil. 

Anonymkode: 9529b...1c6

• Liker 1
Skrevet

hvorfor i allverden er du sammen med en mann i skjul og på dating fest med andre menn?

den var ny. hvis du føler at de alle datene du måtte ha ikke kommer til å fungere og at han kommer til å holde ut med deg livet ut siden dere har vært sammen i 6 år så hvorfor ikke slutte med dating og bruke tid på han?

du beskriver han som drømme mannen med drømme kroppen så igjen hva er det som gjør at du må møte andre?

kanskje han følte etter 6 år sammen og du fortsetter å date andre var det tid for "call it quits"

Anonymkode: a0dc0...acc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vanskelig å si hva som er sammen med guds nåde, ikke Guds gave til kvinnen med nåde. Aldri hørt før, ts skriver ikke veldig forståelig

Anonymkode: 4228d...68a

Det er vel fordi hun ikke er etnisk norsk. Ut fra innholdet i tillegg også. Familien må godkjenne hennes forhold= muslimsk/ hindi/ tamilsk bakgrunn. 

Anonymkode: d9d86...7d2

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...