Gå til innhold

Hvor godt går du overens med bestevennen til din kjære?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor godt kjenner du bestevennen til kjæresten/ektefellen og hvor ofte treffer du dem? Har dere kontakt mellom bare dere to i noen tilfeller? (Altså enten dere treffes eller kontakt mellom bare dere på tlf).  Føler du at den personen er tiltrukket av deg, evt motsatt? 

Man kan svare spørsmålene her med motsatt vinkling også; altså med din egen bestevenn og din kjæreste

Anonymkode: 7861d...b97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner bestevennen hans veldig godt. Treffes sikkert 1-2 ganger i uka. 
Har kontakt på snap og messenger, samt at han kommer innom og drikker kaffe selv om mannen min ikke er hjemme.

Føler ingen tiltrekning mot ham, eller at han er tiltrukket av meg.

Skrevet

Jeg kjenner bestevennen og de andre vennene veldig godt. De er en herlig gjeng som jeg har blitt glad i, i løpet av åra. Min beste venninne er kjæresten til hans bestekompis. 

Og det er et problem. For alt jeg tenker på for tiden er at jeg er ferdig med forholdet. Vi klaffer ikke mer, jeg og han. Det som til nå har godt meg tilbake er det sosiale livet vi har, og jeg er så redd for å miste alle de gode folkene. 

Anonymkode: 514f8...da3

Skrevet

Er singel nå men kan svare fra da jeg var i forhold. Kjente ikke bestevennen supergodt men vi hadde alltid en bra og kul tone, følte definitivt han var tiltrukket av meg og på et tidspunkt da forholdet var ganske nytt enda så pratet kompisen og jeg om at vi var hverandres typer og at det var dumt typen min kom i veien først. Jeg fantaserer om kompisen fortsatt og de to er ikke like gode kompiser lenger... 

To andre av kompisene hans var også tiltrukket av meg som jeg merket godt men jeg vet ikke om flere var det. 

Anonymkode: 278b5...9d7

Skrevet

Alle mine kompisers kjærester og ektefeller har siden tenårene vært ekstremt sjalu på kameratskapet mellom mine kompiser og meg. Nesten. Først etter jeg fylte 35 at jeg har fått to nye kompiser hvor det ikke kan spores sjalusi mellom oss. Den ene av konene var sjalu til å begynne med, så fikk hun trøbbel med sønnen. Og da jeg gav henne full støtte ble vi perlevenner. Sønnen er ganske bråkjekk… Slenger mye med leppa. 

Aner ikke hvorfor det er slik, men kompisene og jeg har utrolig mye gøy sammen, masse humor. Kanskje derfor. Bare vært slik siden tenårene. Har mistet mange kompiser grunnet sjalu kjærester og koner… 

Anonymkode: 52a72...381

Skrevet

Jeg er veldig god venn med beste veninna til kjæresten min, drar ut på byen sammen og snapper med hverandre, hjelper til med ting her og der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...