AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Tror jeg er inn i en midtlivskrise, siden jeg har innsett at jeg ender opp alene da jeg alltid blir valgt bort. Innsett at det må være noe galt eller veldig uattraktivt med meg. Vet ikke om jeg orker mer, da dette påvirker meg ekstremt negativt. Har mistet alt av håp. Ekstra tungt når man ser alle andre venner og bekjente lykkes. Man lurer på hva de har som jeg ikke har. Er det i det hele tatt mulig å godta at man ender opp alene eller er dette behovet etter en partner noe som ligger såpass dypt i vår natur at det blir umulig å finne lykken alene? Det er jo normalt å ha ett sterkt behov for å bli elsket, nærhet og intimitet. Og finnes det noe løsning på å finne ut av hva som gjør at man alltid blir valgt bort? Men er jo veldig vanskelig å forandre personlighet og sin væremåte. Utseende mitt har jeg gjort det beste ut av, ved å trene og holde meg sunn. Er det unormalt at dette påvirker meg så negativt? Men antar at folk er forskjellige, med forskjellige behov, til en viss grad! Jeg kan jo heller ikke slutte å date, for da skjer det i hvert fall ikke noe. Men når man datert og alltid blir valgt bort, så gir jo dette enda mer av denne negative følelsen av å bli avvist, så hva skal man gjøre?? Anonymkode: 61005...f34
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #2 Skrevet 17. oktober 2022 Må du ha i bakhodet i dagens dating kultur eier ikke folk stort sett oppførsel. De driter stort sett i andres følelser så lenge kan dra fordeler ut av det. Ta en pause og Finn på noe annet. Bygg opp selvtilliten igjen. Har innsett at jeg blir alene. Har bare blitt avvist og. Nærmeste jeg kan få er sex med mine store forelskelser opp igjennom livet. Kanskje en må bare godta at det er det man kan få. Litt nærhet og kos og hva er bedre enn å få det fra noen som får det til å krible i hele kroppen. Bo alene har sine fordeler og har jeg innsett når jeg ser hva par rundt meg sliter med. Anonymkode: 9fdb5...305
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #3 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må du ha i bakhodet i dagens dating kultur eier ikke folk stort sett oppførsel. De driter stort sett i andres følelser så lenge kan dra fordeler ut av det. Ta en pause og Finn på noe annet. Bygg opp selvtilliten igjen. Har innsett at jeg blir alene. Har bare blitt avvist og. Nærmeste jeg kan få er sex med mine store forelskelser opp igjennom livet. Kanskje en må bare godta at det er det man kan få. Litt nærhet og kos og hva er bedre enn å få det fra noen som får det til å krible i hele kroppen. Bo alene har sine fordeler og har jeg innsett når jeg ser hva par rundt meg sliter med. Anonymkode: 9fdb5...305 Anonymkode: 3f4ee...66d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå