Gå til innhold

Spill for jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten vil kjøpe playstation, og friser meg at det finnes spill for jenter også..gjør det nå egnetlig det? Bortsett fre eyetoy-kinetc og thesims.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp :)

Singstar hvis du er glad i å synge :plystre:

Buzz hvis du liker musikk og quiz :digge: :klø:

(etter hvert kommer buzz med sportsquiz og med filmquiz)

Dansemattespill hvis du er sprek og liker å danse :danse:

Finns sikkert fler og. de nevnte er hverfall gøy, spesielt singstar på jenteforspiel ;)

Så la deg overtale!! ;)

Endret av Heisan
Skrevet

Jeg vil også anbefale deg å prøve de spillene som ikke er typiske jentespill, er mye bra der ute, når en først får øynene opp for ting. Har selv opplevd å elske spill jeg i utgangspunktet trodde jeg kom til å hate.. ;)

Skrevet

Jeg og kjæresten min spiller av og til bilspill sammen, det er kjempegøy :) Nå har vi riktignok x-box, men.. Jeg liker spesielt godt Burnout. Prøv "guttespill" før du avskriver dem som uinteressante.

Nå koster da ikke playstation all verden, så hvis han har råd til det..

Skrevet

Finnes en del interessante spill til PS altså. Litt avhengig av hva du kan finne på å like. Jeg har spilt en del "Need For Speed Underground 2", "Kingdom hearts", "final fantasy x" og "Tekken 4" :sjarmor: Det kan være ille morro for jenter også sæh`

Skrevet

Jeg liker tekken. :sjarmor: Men blir fort litt lei av det.. :sjenert:

Jeg er sånn generelt mest glad i super mario-spill og slikt. Og det dansemattespillet høres jo kult ut! :sjarmor:

Skrevet

Jeg er sånn generelt mest glad i super mario-spill og slikt. Og det dansemattespillet høres jo kult ut!  :sjarmor:

Jepp, det er gøy, har faktisk kommet et helt nytt dansemattespill nå, har ikke prøvd det da men. Dansematte koster rundt 150 kr, og det finnes hvertfall et par eldre spill som er billig, kjør på :danse:

Skrevet

Jeg syns spill ala ratchet and clank er festlige, det eneste aberet er at jeg blir kanonforbanna når jeg ikke klarer et brett da..

Skrevet

Final Fantasy er fantastiske spill, det synes selv jeg som ellers ikke bryr meg noe særlig om Playstation.

Skrevet
Jeg vil også anbefale deg å prøve de spillene som ikke er typiske jentespill, er mye bra der ute, når en først får øynene opp for ting. Har selv opplevd å elske spill jeg i utgangspunktet trodde jeg kom til å hate..  ;)

Enig! Burnout trodde jeg at jeg skulle hate, men det endte med at sambo nesten ikke fikk spilt noe :sjenert:

Og liker du super mario spill er det masse til ps2 av sånne spill.

Du har ratchet and clank som det er 3 eller 4 av

Jack and Daxter 1-3 (3 er vanskelig)

Finding Nemo

A shark tale

Crash Bandicot, ihvertfall 2 av de også.

Dette er noen og her har vi spilt masse både sambo og jeg. Han har syns det har vært like gøy når han har kommet i gang.

Prince of Persia er også bra.

Ellers alle eye toy spill, buzz,singstar og dansematte.

Syns du bør bli med på å skjøpe det :)

Skrevet

Eller Trickey! (eller hvordan det nå skrives)

De er kjempmorsomme!

The sims er ikke gøy på ps2. Bare tungvindt og kjedelig. Mye bedre på pc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...