Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan startet forholdet? 

Var alkohol med i bildet. Var det du eller den andre som tok initiativet til å "gå over streken"?

Har du dårlig samvittighet? 

Anonymkode: 1fe62...416

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null alkohol men gift og hus sammen. DÅRLIG forhold, var i grunn kun samboere og ikke kjærester siste året før jeg gikk vidre. Ba om skillsmisse og flyttet inn til elskeren.  Har nå bodd mange år med min daværende elsker. Beste valget jeg har gjort!
Ingen vits å være i dårlig forhold

Anonymkode: 5af31...f9e

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det var da få😆

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var da få😆

Trodde du at mange åpent ville snakke om sviket sitt? Selvfølgelig finnes det noen som fra naturens side mangler evne til å føle skyld og skam, men de er heldigvis ganske få.

Anonymkode: 2391e...b26

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen alkohol. Kommunikasjon over en app over lengre tid, korte treff for sex til å begyne med, så ble det mer. 

Ikke dårlig samvittighet 

Anonymkode: 2a9da...5c8

• Liker 1
Skrevet

Ikke alkohol. Ekstremt dårlig forhold. Så enkelt å få noen på si. Det endte med skillsmisse da, heldigvis. Hadde ikke et snev av dårlig samvittighet. 

Anonymkode: a34cd...0a8

• Liker 1
Skrevet

Samboer var bortreist i flere måneder og planen var å besøke henne, men pga koronarestriksjoner, dårlig tid pga jobb, studier og barn var jeg utro med min venninne/vår nabo fordi jeg rett og slett var for kåt (tror jeg har et sex problem)

Det ble liksom litt sånn "ute av øye ute av sinn".

Jeg brygget mitt eget øl og drakk litt for mye, veninnen min var ofte på besøk og så film, og en kveld prøvde jeg meg da vi hadde drukket og hun var ikke vanskelig å be.

Sexen var ikke noe å skryte av, men jeg fikk fysisk kontakt og fikk tømt meg og det var deilig.

Ble litt hektet og visste at veninnen stilte opp til sex senere også.

Neste gang var på hennes arbeidsted på et rom hun skulle overnatte på, så det var planlagt.

Hadde ikke dårlig samvittighet før en til to måneder senere men da turde jeg ikke å si noe fordi jeg var redd for at kjæresten skulle gå fra meg.

Kjæresten oppdaget utroskapen etter en stund men sa ingenting før nå i sommer, og det var godt å bli avslørt faktisk.

Anonymkode: 07b55...0d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samboer var bortreist i flere måneder og planen var å besøke henne, men pga koronarestriksjoner, dårlig tid pga jobb, studier og barn var jeg utro med min venninne/vår nabo fordi jeg rett og slett var for kåt (tror jeg har et sex problem)

Det ble liksom litt sånn "ute av øye ute av sinn".

Jeg brygget mitt eget øl og drakk litt for mye, veninnen min var ofte på besøk og så film, og en kveld prøvde jeg meg da vi hadde drukket og hun var ikke vanskelig å be.

Sexen var ikke noe å skryte av, men jeg fikk fysisk kontakt og fikk tømt meg og det var deilig.

Ble litt hektet og visste at veninnen stilte opp til sex senere også.

Neste gang var på hennes arbeidsted på et rom hun skulle overnatte på, så det var planlagt.

Hadde ikke dårlig samvittighet før en til to måneder senere men da turde jeg ikke å si noe fordi jeg var redd for at kjæresten skulle gå fra meg.

Kjæresten oppdaget utroskapen etter en stund men sa ingenting før nå i sommer, og det var godt å bli avslørt faktisk.

Hadde sex uten kondom fordi jeg tenkte ikke på å bruke det. 

Samboer klikket fullstendig når hun fikk vite det, og sa at det var det verste av alt. Heldigvis ble jeg ikke smittet med noe.

Skrevet

For fader, avslutt forholdet før dere begynner å surre med andre! 👿

• Liker 6
Skrevet

Jeg traff ham gjennom jobb, på jobbreise. Han tok initiativet, men jeg var veldig åpen for det, fordi ekteskapet var dårlig. Har aldri hatt dårlig samvittighet overfor eksmannen (fant ut at han hadde vært mye utro), men har hatt dårlig samvittighet overfor barna. Reiste fra dem en helg, angrer på det. 
Ellers ble det møter med elskeren når han var i min by på jobbreise. Jeg gjorde det slutt etter 1 1/2 år, det ble for slitsomt. Og  fortsatte i ekteskapet noen år til. Er skilt og alene i dag, har det helt fint! Trives godt som singel. 

Anonymkode: a9f71...a62

Skrevet
3 minutter siden, Snuppe said:

Å, det er ikke alltid så enkelt, skjønner du. Mye som er komplisert både på den ene og andre måten. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Trodde du at mange åpent ville snakke om sviket sitt? Selvfølgelig finnes det noen som fra naturens side mangler evne til å føle skyld og skam, men de er heldigvis ganske få.

Ja trodde faktisk det. Er jo mye det snakkes om her på forumet. 

Men klart snakker man om det , blir man sikkert under angrep fra øvrige brukere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan startet forholdet? 

Var alkohol med i bildet. Var det du eller den andre som tok initiativet til å "gå over streken"?

Har du dårlig samvittighet? 

Dette er 3 år siden. Jeg var i et livløst forhold med eksen. Ingen fysisk kontakt på 7 år, (siden vi lagde felles barnet.) 

Var på en venninnekveld for å drikke vin, sen sommerkveld i 2019. Drakk alkohol. Utpå kvelden spurte venninnen min om hennes FF kunne komme på besøk, og det var jo ikke noe problem, jeg skulle jo hjem snart. Hennes FF hørte hun hadde besøk og så han tok med seg en kamerat. Vi fikk umiddelbar kjemi, ble sittende å prate da de to andre forsvant inn på soverommet etter type 2-3 minutter. 

Jeg var godt nedi vinflasken, han var jo edru enda, men jeg tok initiativet og kysset han. Så hadde vi sex. Jeg overnattet. Traff han i smug i 2 uker før jeg sa i fra hjemme. Det var kjærlighet for oss begge. Flyttet ut fra eksmannen etter 2 mnd, bodde alene i ca 9 mnd før vi kjøpte oss hus. Giftet oss i sommer, venter nr 3. (hans nr 2) 

Aldri angret, jeg og eksmannen hadde det ikke bra som par, var bare ingen av oss som "gadd" å gjøre det slutt fordi vi ikke kranglet eller var noe vold eller annen dritt i bildet. Han har nok også fått det bedre, kan gjøre som han vil:) 

Anonymkode: a7e85...3b8

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Å, det er ikke alltid så enkelt, skjønner du. Mye som er komplisert både på den ene og andre måten. 

Dette burde overhodet ikke være komplisert. Normal respekt for andre å avslutte før man gjør slik dritt. Stygt å utsette noen for slik.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var da få😆

Under ser du grunnen til at det er få svar:

Snuppe skrev (55 minutter siden):

Slike diskusjoner avspores alltid av folk som i stedet for å svare på TS sitt spørsmål, føler seg kallet til å si hva de mener om utroskap. Dermed skremmes folk bort fra å svare, ikke fordi det er så skummelt å lese disse utbruddene, men så drepende kjedelig. 

Det ødelegger jo trådene da, så om formålet er å ikke kunne snakke om disse tingene så oppnår de jo i det minste dette.

For å ikke avspore selv, så har jeg ikke vært den med et forhold på si, men jeg har vært den som er på si, eller som oftest den de prøver å ha på si, men så har jeg takket nei.

Flørten har jo gjerne startet uten alkohol (typisk kolleger for eksempel), og så har kanskje alkohol vært en ekstra katalysator for å "ta steget".

Jeg har både møtt de med dårlig samvittighet, og som rettferdiggjør det ovenfor seg selv med en slags "det har jeg fortjent etter å ha vært så snill så lenge/lidd meg gjennom så mye"-unnskyldning.

Anonymkode: ea65e...140

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
37 minutter siden, Snuppe said:

Dette burde overhodet ikke være komplisert. Normal respekt for andre å avslutte før man gjør slik dritt. Stygt å utsette noen for slik.

Du vet ikke hva du snakker om

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Under ser du grunnen til at det er få svar:

Slike diskusjoner avspores alltid av folk som i stedet for å svare på TS sitt spørsmål, føler seg kallet til å si hva de mener om utroskap. Dermed skremmes folk bort fra å svare, ikke fordi det er så skummelt å lese disse utbruddene, men så drepende kjedelig. 

Det ødelegger jo trådene da, så om formålet er å ikke kunne snakke om disse tingene så oppnår de jo i det minste dette.

For å ikke avspore selv, så har jeg ikke vært den med et forhold på si, men jeg har vært den som er på si, eller som oftest den de prøver å ha på si, men så har jeg takket nei.

Flørten har jo gjerne startet uten alkohol (typisk kolleger for eksempel), og så har kanskje alkohol vært en ekstra katalysator for å "ta steget".

Jeg har både møtt de med dårlig samvittighet, og som rettferdiggjør det ovenfor seg selv med en slags "det har jeg fortjent etter å ha vært så snill så lenge/lidd meg gjennom så mye"-unnskyldning.

Anonymkode: ea65e...140

Beklager, men jeg reagerte så sterkt da jeg flere ganger tidligere har blitt utsatt for utroskap. Jeg har aldri selv vært utro. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja trodde faktisk det. Er jo mye det snakkes om her på forumet. 

Men klart snakker man om det , blir man sikkert under angrep fra øvrige brukere. 

Selvfølgelig blir drittsekker kritisert. Det ville vært et alvorlig samfunnsmessig sykdomstegn om de ikke ble det.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du vet ikke hva du snakker om

Jo, jeg vet faktisk hva jeg snakker om. Jeg har blitt utsatt for utroskap flere ganger.

Skrevet

Hvordan startet forholdet? - via chatz

Var alkohol med i bildet. - nei

Var det du eller den andre som tok initiativet til å "gå over streken"?

- vi begge

Har du dårlig samvittighet? - overhodet ikke. Dødt forhold over så mange år og han har behandlet meg dårlig over mange mange år. Han var illsint da han fant det ut (via den sedvanlige overvåkningen)… jeg ville nok innerst inne bli tatt siden han ikke aksepterte verken skilsmisse eller åpent ekteskap.

Anonymkode: a2437...d1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...