Hjertefisk Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Slettet. Endret 21. oktober 2022 av Hjertefisk Sletting 23
Populært innlegg Daria Skrevet 16. oktober 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 16. oktober 2022 Good riddance, er min første tanke - hva skal du med en kjæreste som ikke er interessert i å hverken inkludere deg eller tilbringe tid alene med deg? Det er ikke din oppførsel som er problemet her. 67 6 24
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg kjenner meg så igjen. Ikke når det gjelder kjæreste delen ogsånt. Men på jobb. Det er helt grusomt å føle seg utenfor og lite verdt. Dette skal være kjæresten din og da er det bare ikke akseptabelt. Jeg hadde ikke ville vært sammen med en sånn fyr. Anonymkode: 2b3f3...715 9 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Avstandsforhold, med språklige og kulturelle forskjeller er for det første vanskelig, og det blir jo ennå vanskeligere når man har totalt forskjellige interesser. Ikke det at han ikke har skyld i dette, men dere hadde jo tydeligvis ikke et veldig godt utgangspunkt. Men selvsagt burde han vist mer forståelse, og det er ikke et godt tegn når han glemmer deg i samtaler og hverken han og de han anser som hans nærmeste ikke gjør noen forsøk på å inkludere deg i det hele tatt, men bare fortsetter på sitt språk. det er regelrett uhøflig og personlig ville det vært mennesker jeg ikke ville ha hatt mer med å gjøre. Det er heller ikke et godt tegn at han i etterkant av krangler trekker seg unna og ikke vil snakke med deg mer. Et avstandsforhold vil aldri fungere på den måten, man er fullstendig avhengig av å kommunisere godt og ha evne og vilje til å rette opp i misforståelser og krangler. Anonymkode: 351ad...e5d 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Enig med @Daria. Jeg kan ikke se at du gjorde noe feil her, men daten din oppførte seg uhøflig mot deg, og vennene hans var ikke så greie de heller. Håper du greier å se at kjempefiaskoen ikke var din skyld. Anonymkode: c6527...846 14 1 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Altså atte hva hæ faen? Du drar ned på besøk og skal møte venner, okei kult det. Over TRE kvelder... ok det var da voldsomt. Som ikke vil snakke norsk, de vil snakke sitt språk, og skrenke det inn til et så avgrenset tema som krigshistorie, atte hæ? Så blir han sur og prøver å legge skylda på det? Stakkars HAN har brent seg på ekser før, som hva da, ikke likte det oppleget? Er han sola som du skal gå i bane rundt? Og tro meg, dette er dating, hvis det er så ille nå og han forventer at du alltid skal tilpasse deg ham, så blir det ikke bedre! Både han og vennene hans behandlet deg forjævlig respektløst. Anonymkode: e5888...75e 36 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 Helt håpløs type. Jeg ble irritert av å lese om oppførselen hans på den første kvelden og så ble det bare verre etter det. Tror du skal være glad hvis det ikke blir noe mer her, for hvis han er sånn etter 2-3 måneder tenker jeg med gru på hva han kan få seg til å si og gjøre etter noen år. Anonymkode: b31a7...3cc 17 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 Hjertefisk skrev (22 minutter siden): Jeg forstår ikke hvordan han tenker en gang! Jeg forstår ikke at han ikke forstår. Han tenker på seg og seg selv, du skal passe inn i hans liv, ikke han i ditt. Si meg, kunne han svart på de tingene her om deg? -hva din brennende hobby er? -hva din yndlingsfarge er? -hva din yndlingsdrkke er? Eller er han så opptatt med å presse hodet opp egen ræv at han aldri har spurt? Anonymkode: e5888...75e 17 4
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2022 #10 Skrevet 16. oktober 2022 Godt du fikk vite hvordan han var så tidlig i forholdet, tenker jeg. Så kan du gå videre vel vitende om at han ikke er mannen for deg. Du kunne ikke gjort noe annerledes, men han kunne det. Han er kun interessert i seg og sitt og ikke om deg og ditt. Gå videre, er mitt råd .
Majer Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 Tenker det blir vanskelig med språkbarriere. Lærer man språk i forsvaret fokuseres det mye på samtale, men en bachelor i balkanspråk, russisk eller arabisk er sjeldent godt nok når det har gått litt tid uten øving. Skal det først være en språkbarriere må man ta hensyn til det. Statistisk sett er det mindre sjanse for at de forholdene vil vare uansett. Håper du har bedre lykke i fremtiden. 2 1
Ulla Ullsokk Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Altså atte hva hæ faen? Du drar ned på besøk og skal møte venner, okei kult det. Over TRE kvelder... ok det var da voldsomt. Som ikke vil snakke norsk, de vil snakke sitt språk, og skrenke det inn til et så avgrenset tema som krigshistorie, atte hæ? Så blir han sur og prøver å legge skylda på det? Stakkars HAN har brent seg på ekser før, som hva da, ikke likte det oppleget? Er han sola som du skal gå i bane rundt? Og tro meg, dette er dating, hvis det er så ille nå og han forventer at du alltid skal tilpasse deg ham, så blir det ikke bedre! Både han og vennene hans behandlet deg forjævlig respektløst. Anonymkode: e5888...75e Enig! Jeg hadde dratt hjem senest etter andre kvelden. Dette hadde jeg aldri giddet. De oppførte seg elendig! 4 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 Håper du ser at dette var det beste som kunne skjedd deg ts, noe er bare ikke liv laga. Virka som fyren din var en smule autistisk. Anonymkode: d348d...313 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 Nå lurer jeg veldig på hvor i verden lokalbefolkningen forstår norsk, men hvor nordmenn ikle nødvendigvis forstår dems språk (ikke danmark håper jeg).... Anonymkode: 66c7a...b5d 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg ser for meg intens diskusjon om krigshistorie på f.eks. fransk eller spansk, med vilt fremmede😅 Nei, gå videre og vær lettet, du. You dodged a bullet! Anonymkode: ef112...482 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16 Skrevet 16. oktober 2022 Den fyren hadde jeg dumpet fortere enn hundemøkk under skoen. For en respektløs fyr. Anonymkode: c3709...89c 5 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #17 Skrevet 16. oktober 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nå lurer jeg veldig på hvor i verden lokalbefolkningen forstår norsk, men hvor nordmenn ikle nødvendigvis forstår dems språk (ikke danmark håper jeg).... Anonymkode: 66c7a...b5d Krigshistorie på dansk 🤣🤣🤣"Det var fireoghalfjers!" "Nei, det var femoghalvtress'ene!" Anonymkode: ef112...482 19
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #18 Skrevet 16. oktober 2022 Hahaha Jeg DØR av latter! Er det virkelig mulig å være så tett i pappen som denne fyren? Dette må da være en sketsj på et eller annet humorprogram. Har ikke Nrk noe humorgreier om tidenes verste dater og sånt? Du burde absolutt sende inn denne historien. Jeg bare ser det for meg! Du som sitter der og gjør ditt aller beste og stotrer på tysk/fransk/spansk/italiensk/hva nå enn, mens de raser i vei om KRIGSHISTORIE! 🤣🤣 Åå, herregud, for noen folk! Anonymkode: e7031...50a 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #19 Skrevet 16. oktober 2022 Lurer forresten på hva disse ultra-særingene tenker om sin egen oppførsel. Ser for meg lunsjsamtalen på jobben neste dag. "Du skulle jo treffe den nye kjæresten din til Jon i går, hvordan gikk det? Var hun hyggelig?" "Nei, hun sa ikke én eneste interessant ting om krigshistorie. Fullstendig hjernedød dame." 🤣🤣🤣 Anonymkode: e7031...50a 10 2 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #20 Skrevet 16. oktober 2022 Den over! Fyren er som tatt ut av en nrksketsj! Nei, vær glad du kan finne deg en mer inkluderende og empatisk type først som sist Anonymkode: 0a155...dbc 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå