Jotunjenta Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Akkurat begynt med p-ring, og jeg dytter den så langt som jeg søren meg kommer oppi. Men jeg skal kun 3 cm oppi med fingeren før jeg kjenner nedre delen av ringen. Jeg trodde den skulle ligge i fred langt oppi skjeden, men den må jo ligge i veien når en ligger sammen... Vi har ikke prøvd enda, har tatt den ut og satt den oppi etterpå. Har folk virkelig sex med den teite ringen oppi? Den må jo bare være i veien.
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #2 Skrevet 1. desember 2005 Jupp, den var i veien.. Ubehagelig både for meg og kjæresten min.
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Jeg merker inne noe til den, og ikke sambo heller. Den ligger langt nede hos meg også, så jeg kan egentlig ikke forstå at den ikke skal være i veien eller falle ut - men det har altså ikke vært noe problem for oss.
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 Men er det ikke slik at man kan ha den ute noen timer, uten at det mister effekten, og dermed kan ta den ut under sex om den skulle være i veien? Skjønner at det kan være litt kronglete men..
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2005 #6 Skrevet 1. desember 2005 Den kan vare ute opptil 3 timer uten at den mister effekten. Jeg merker den av og til når vi har sex, da tar jeg den ut.. Men for det meste merker jeg ikke noe til den
siebaeo Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 Når du blir opphisset blir du jo "dypere". jeg brukte disse en periode og brukte å ta den ut fordi kjæresten min ikke likte den så godt. men det var fordi han kjente dem med fingrene og syntes det var litt usexy. Med den andre "karen" merket han ikke ringen.. Jeg skulle ta den ut en gang da vi skulle ha sex, men var litt i seneste laget og hadde rukket å bli ganske opphisset. Da fikk jeg ikke tak i den! For da hadde jeg utvidet meg så pass innvendig at jeg ikke nådde den. (litt krøkkete forklart). Så den er nok ikke bare tre cm fra åpningen når man har sex..
En lang kar Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Unnskyld meg for min uvitenhet, men hva i all verden er denne Nuvaring ???
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 http://www.nuvaring.no/ Vi har hatt sex med den inne, ikke noe problem hverken for mannen eller meg.. men vi fikk oss en god latter en gang da den ble med ut og lå rundt staken på mannen! Tihi.
kula Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Har ikke hatt noen problemer med den heller, ingen av oss merker den Ikke en eneste bieffekt heller. Alt er bare super dupert, hehe
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 Jeg tok den alltid ut når jeg hadde sex...
BMD Skrevet 2. desember 2005 #12 Skrevet 2. desember 2005 Hos oss er det litt forskjellig. Merket mye til den i begynnelsen. Jeg har også fått den med ut som "pannebånd" en gang. Det var litt artig
Tiit Skrevet 3. desember 2005 #14 Skrevet 3. desember 2005 Merkelig greie den der. vet om ei som plutselig oppdaget den på rundtur i vaskemaskinen.... Hvor lenge hadde den surra rundt der inne kan man jo bare lure på. Jeg likte den ikke!
Jotunjenta Skrevet 4. desember 2005 Forfatter #15 Skrevet 4. desember 2005 Takker for svar! Vi får prøve å ha den inni under samleie, og se om vi merker noe. Haha, kommer til å knekke sammen i latter om den blir med ut. :grine2: Hvis det blir så den blir i veien, så tror jeg at vi får prøve noe annet når disse tre prøvemånedene med p-ring er over. Kronglete, ja, å fiske den ut hver gang. Jeg vil ikke gå på p-piller (humør...), og minipiller får jeg ikke lengre fordi kroppen min produserer ikke nok østrogen, visstnok.
~sikka~ Skrevet 4. desember 2005 #16 Skrevet 4. desember 2005 Vi hadde den inni noen ganger og andre ganger kjente jeg den så da tok jeg den ut. Kan være ute i 3 timer. Bør skylles før den går inn igjen.
Trudi Skrevet 4. desember 2005 #17 Skrevet 4. desember 2005 Jeg måtte slutte for det ble prevensjon på andre måter enn det som var ønsket. Fikk den ikke til å sitte som den skulle...
LilleMy Skrevet 4. desember 2005 #18 Skrevet 4. desember 2005 Jeg har den i under sex og samleie uten noe hinder for noen av oss. På samme tid bør det vel nevnes at jeg mistet ringen enten under sex eller i toalettet - og merket det ikke før den skulle ut - og ble gravid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå