AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg vurderer å kjøpe måltidserstatning (fra protein på nettet) fordi jeg vil gå ned i vekt. Men jeg vil jo samtidig få muskler når jeg trener. Hva bør jeg gå for? Anonymkode: 98055...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 Det hadde jeg ikke orket i mer enn et par dager... Husk at man ikke blir mett av å drikke. Kan du ikke heller spise for å gå ned i vekt? Spis masse kylling, egg og torsk som har mye protein i seg (og finn ut hvor mange kalorier du skal ha sånn ca), så går du både ned i vekt OG bygger muskler Ikke at det er noe galt med proteinpulver hvis du absolutt vil ha det. Men lettere å ende kostholdet. Anonymkode: 5b1be...dc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 18. oktober 2022 #3 Del Skrevet 18. oktober 2022 Liker clear whey fra bodylab. Ikke noe jeg anser som måltidserstatning, men tar å drikker det hvis jeg ikke er fornøyd med proteininnholdet for dagen. Er dårlig på å spise kjøtt, så føler det gjør susen i perioder jeg trener mye. Normal kost skal, i teorien, gi deg det du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 1. november 2022 #4 Del Skrevet 1. november 2022 Tråden er ryddet for reklame. - Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå