AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #101 Skrevet 16. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Man dusjer naken! Anonymkode: ff5b7...7a7 Hvem har sagt at man må dusje selv om man skifter i en garderobe? Anonymkode: 6c61a...7ca
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #102 Skrevet 16. oktober 2022 1 minutt siden, Tvillingsjel said: Det er så patetisk med menn som kan voldta og etterpå hevde at de er kvinner. Kan du lenke til minst 10 ulike slike saker som har skjedd i Norge? Om det er så patetisk så må det faktisk være en reell problemstilling. Ikke en konstruert problemstilling basert på frykt. Anonymkode: d3294...e83
Silva Pluvialis Skrevet 16. oktober 2022 #103 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Transkvinner skal ikke lide for dette. Anonymkode: 6c61a...7ca Seksuelt misbrukte skal heller ikke lide for dette. 2 2 1
Narad Skrevet 16. oktober 2022 #104 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Transkvinner skal ikke lide for dette. Anonymkode: 6c61a...7ca Men biologisk fødte kvinner skal? Hva med solidaritet for for andre kvinner når man er transkvinne? 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #105 Skrevet 16. oktober 2022 Just now, Tvillingsjel said: Seksuelt misbrukte skal heller ikke lide for dette. Hva med seksuelt misbrukte transkvinner? Skal de tvinges inn i en herrgarderobe om det ikke finnes noe annet alternativ? Anonymkode: 6c61a...7ca
Narad Skrevet 16. oktober 2022 #106 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem har sagt at man må dusje selv om man skifter i en garderobe? Anonymkode: 6c61a...7ca Skal du bade er det krav om å dusje.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #107 Skrevet 16. oktober 2022 Just now, Narad said: Men biologisk fødte kvinner skal? Hva med solidaritet for for andre kvinner når man er transkvinne? Just now, Narad said: Men biologisk fødte kvinner skal? Hva med solidaritet for for andre kvinner når man er transkvinne? Soldaritet og takke og bukke for at man er uønsket og ekskludert? Solidaritet går begge veier. Anonymkode: 6c61a...7ca
Silva Pluvialis Skrevet 16. oktober 2022 #108 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med seksuelt misbrukte transkvinner? Skal de tvinges inn i en herrgarderobe om det ikke finnes noe annet alternativ? Anonymkode: 6c61a...7ca De bør få skifte og dusje et skjermet sted. Fullt forståelig at transkvinner ikke vil dusje med menn, men det bør være like forståelig at biologiske kvinner ikke vil dusje med transkvinner med penis. Derav en egen garderobe, av hensyn til transpersonen og til biologiske kvinner. 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #109 Skrevet 16. oktober 2022 Just now, Narad said: Skal du bade er det krav om å dusje. Hvor mange transkvinner har du sett i en svømmehall? Svært få antakelig pga frykten for hets og trakkasering. Anonymkode: 6c61a...7ca
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #110 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Stay delusional lol Anonymkode: 7f143...2a4 And yet, my life's better than yours, so stay mad 💅🏻 Anonymkode: b7a3a...527
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #111 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvem har sagt at man må dusje selv om man skifter i en garderobe? Anonymkode: 6c61a...7ca I svømmehallen må man dusje. To ganger til og med. Før og etter. Anonymkode: ff5b7...7a7 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #112 Skrevet 16. oktober 2022 Just now, Tvillingsjel said: De bør få skifte og dusje et skjermet sted. Fullt forståelig at transkvinner ikke vil dusje med menn, men det bør være like forståelig at biologiske kvinner ikke vil dusje med transkvinner med penis. Derav en egen garderobe, av hensyn til transpersonen og til biologiske kvinner. Å utestenge transkvinner er ikke å vise hensyn. Anonymkode: 6c61a...7ca
Silva Pluvialis Skrevet 16. oktober 2022 #113 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Å utestenge transkvinner er ikke å vise hensyn. Anonymkode: 6c61a...7ca Å tvinge biologiske kvinner til å dusje med personer med penis er ikke å vise hensyn. 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #114 Skrevet 16. oktober 2022 Just now, Tvillingsjel said: Å tvinge biologiske kvinner til å dusje med personer med penis er ikke å vise hensyn. Glemte du det med at transkvinners hjerner likner på biologsik fødte kvinner sine hjerner? Anonymkode: 6c61a...7ca
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #115 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg synes ikke man skal få lov å starte med hormoner eller drastisk behandling over en lav sko, eller noen er veldig ung. Mange ungdommer går gjennom mange faser, og skulle ende kjønn i den hormonelle fasen uten at jeg vet helt hva du vil. Bare altfor galt.Det er også en del som lar seg inspirere på nett, og tror de at hans, men ikke er det. Digital påvirkning av unge sinn Ja med tilhenger av at man skal akseptere at det finnes 100 forskjellige måter å være kvinne på, og 100 forskjellige måter være mann på. Du kan være kvinne og likevel gå med guttete stil, se for eksempel på såkalte macho lesber. Det er kvinner men kler og oppfører seg litt som menn. Noen kjøper herreklær. Men det er fortsatt kvinner å beholde sine kvinnelige kjønnsorganer og navn . Jeg synes også det er helt klart at biologiske fødte kvinner, plutselig skal benevnes som cis kvinner. Nei jeg er ikke cisk kvinne, jeg er KVINNE Jeg er også imot og synes det er så rart at mange skal ha så mye oppmerksomhet rundt legningen sin, og at jeg er Trans, og Gud forby om noen skulle benevne de feil fordi det er så mange pronomen å huske på Anonymkode: 5e44b...7cf 3 2
Silva Pluvialis Skrevet 16. oktober 2022 #116 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glemte du det med at transkvinners hjerner likner på biologsik fødte kvinner sine hjerner? Anonymkode: 6c61a...7ca Nei. Jeg glemte ikke det, men det har ingen relevans i denne sammenhengen. Uansett hjerne, har personen penis, kan dette oppleves triggende og retraumatiserende for en voldtatt kvinne. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #117 Skrevet 16. oktober 2022 2 minutter siden, Tvillingsjel said: Nei. Jeg glemte ikke det, men det har ingen relevans i denne sammenhengen. Uansett hjerne, har personen penis, kan dette oppleves triggende og retraumatiserende for en voldtatt kvinne. Selvfølgelig er det relevant. Dere vil utestenge dem fordi de er menn med peniser. Anonymkode: 6c61a...7ca
Silva Pluvialis Skrevet 16. oktober 2022 #118 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Selvfølgelig er det relevant. Dere vil utestenge dem fordi de er menn med peniser. Anonymkode: 6c61a...7ca Nei. Jeg anser ikke reelle transkvinner som menn, men jeg mener at en penis ikke har noe å gjøre i en kvinnegarderobe, av hensyn til de biologiske kvinnene. Jeg mener også at fri tilgang for alle som identifiserer seg som kvinner kan bli misbrukt av pedofile som sier at de er trans for å få tilgang på barn. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #119 Skrevet 16. oktober 2022 17 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du lenke til minst 10 ulike slike saker som har skjedd i Norge? Om det er så patetisk så må det faktisk være en reell problemstilling. Ikke en konstruert problemstilling basert på frykt. Anonymkode: d3294...e83 Nå har jo ikke mennesker med penis lov til å være i kvinnegarderober i dag, så dette har ikke vært en problemstilling før nå. Og hvorfor skal du ha minst 10 saker? 1 sak hadde vært 1 for mye Anonymkode: 3146c...987 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #120 Skrevet 16. oktober 2022 19 minutter siden, AnonymBruker said: Hva med seksuelt misbrukte transkvinner? Skal de tvinges inn i en herrgarderobe om det ikke finnes noe annet alternativ? Anonymkode: 6c61a...7ca Ja ellers så må de la være å gå i garderober i det hele tatt Anonymkode: 3146c...987 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå