AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #41 Skrevet 19. oktober 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Word. Er så møkka lei alle disse som desperat prøver å få utløp for fetisjen sin her inne på klesforumet. Anonymkode: 2c05e...89f Du er lei av at folk diskuterer klesplagg på et klesforum?? Anonymkode: b2750...866 2
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #42 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du som dukker opp overalt og skal dømme alt og alle og du er jo et troll når du skryter på å faste i en frokostbilde-tråd. Tror vi kan bare konkludere med at du ikke er noe særlig likandes blant folk, slik som du holder på. Anonymkode: 28c61...4e3 Nå må du slutte. Jeg dømmer ingen.
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 19. oktober 2022 #43 Skrevet 19. oktober 2022 Daria skrev (På 16.10.2022 den 22.20): Hvorfor i all verden er dette noe du føler det er nødvendig å diskutere med andre enn han som skal bruke dem? Det kan også skrives om et betydelig antall av innleggene her på forumet. Med bakgrunn i dette sletter jeg det du skrev mentalt.
Embla Othea Skrevet 19. oktober 2022 #44 Skrevet 19. oktober 2022 Selvfølgelig skal han få lov til å bruke strømpebukser! 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #45 Skrevet 19. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Selvfølgelig skal han få lov til å bruke strømpebukser! Jeg tror jeg hadde blitt veldig skeptisk hvis dama skal detaljstyre om jeg bruker stillongs eller ullstrømpebukser om vinteren. Eller at jeg må bruke votter i stedet for hansker, ørevarmere i stedet for lue, skjerf i stedet for buff osv. Det er hverken sexy med skjerf eller ullstømpebukse. Det er et varmende og nødvendige plagg for å ikke fryse. Man har ikke noe av det på når man har sex heller. Anonymkode: 7fb30...b55 1
Blomsterpiken_ Skrevet 19. oktober 2022 #46 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (2 timer siden): Dette er i hvert fall veldig turn off for meg, men folk for gjøre som de vil. Vil du ha en gubbe som lusker rundt i klesskapet og låner tøyet ditt så vær så god. Jeg vil ha mitt tøy for meg selv. Behøver ikke luske rundt hvis man har en åpen dialog. Du har vel lånt et plagg eller to av mannen din du også? Hva er forskjellen? 3
Embla Othea Skrevet 19. oktober 2022 #47 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg tror jeg hadde blitt veldig skeptisk hvis dama skal detaljstyre om jeg bruker stillongs eller ullstrømpebukser om vinteren. Eller at jeg må bruke votter i stedet for hansker, ørevarmere i stedet for lue, skjerf i stedet for buff osv. Det er hverken sexy med skjerf eller ullstømpebukse. Det er et varmende og nødvendige plagg for å ikke fryse. Man har ikke noe av det på når man har sex heller. Anonymkode: 7fb30...b55 Enig 😊
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #48 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 17.10.2022 den 10.03): Dette er ikke et fetisjforum. Over til seksualitetsforumet med deg!!!!!!! Anonymkode: 9d830...8a0 Han trenger ikke ha en fetisj, bare fordi et plagg gøltes behagelig. Ei strømpebukse er det ingen som går i uten noe over uansett. Jeg oppfattet ikke dette seksuelt i dwt hele tatt. Bare du som tenker koffert her. Anonymkode: 89a66...141 1
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #49 Skrevet 19. oktober 2022 Blomsterpiken_ skrev (1 time siden): Behøver ikke luske rundt hvis man har en åpen dialog. Du har vel lånt et plagg eller to av mannen din du også? Hva er forskjellen? Kommer litt an på hva man låner kanskje? Jeg har lånt t-skjorter og gensere. Mulig jeg som er rar da?
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #50 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Han trenger ikke ha en fetisj, bare fordi et plagg gøltes behagelig. Ei strømpebukse er det ingen som går i uten noe over uansett. Jeg oppfattet ikke dette seksuelt i dwt hele tatt. Bare du som tenker koffert her. Anonymkode: 89a66...141 Alt med menn seksualiseres av en eller annen grunn. Nå er hverken en varm strømpebukse, trøye eller stillongs noe jeg forbinder med seksuelt. Det er et praktisk plagg om vinteren, på samme måte som en paraply er når det regner. Har en person en fetish hvis vedkommende låner en paraply av partneren sin? Eller en kvinne bruker herreparaply? For en gris hun er! Anonymkode: 7fb30...b55
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #51 Skrevet 19. oktober 2022 Men er det noe varme i 40 den. Er ikke de tynne ? Anonymkode: 384d1...891
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #52 Skrevet 19. oktober 2022 On 10/17/2022 at 6:43 PM, AnonymBruker said: Men den strømpebukser, er ikke det finmaskede? Og ment til skjørt og kjoler? Som ikke varmer stort? Anonymkode: 19173...7cb "Den" er forkortelse for denier: en måleenhet for trådtykkelse. Jo høyere tall, jo tykkere tråd og tettere stoff. En typisk "tynnstrømpebukse" til penbruk har 20 denier. 11 minutter siden, AnonymBruker said: Men er det noe varme i 40 den. Er ikke de tynne ? Anonymkode: 384d1...891 Jo, det blir ganske tynt, sånn halvgjennomsiktig. Varmer littegrann. OBS! Det er viktig å huske på at strømpebukser i kun syntetmaterialer som polyamid/nylon, er lite pustende i stoffet og fort kan bli klamme, da er det lett å bli kald. Spesielt på føttene. For å holde varmen, anbefales strømpebukser med minst 50% ull eller bomull. Anonymkode: 973e9...75e 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #53 Skrevet 20. oktober 2022 Snuppe skrev (20 timer siden): Dette er i hvert fall veldig turn off for meg, men folk for gjøre som de vil. Vil du ha en gubbe som lusker rundt i klesskapet og låner tøyet ditt så vær så god. Jeg vil ha mitt tøy for meg selv. Også alle de gangene kona mi låner mine collegegensere og hettegensere, og sokkene mine, fordi de er så store og gode og dra over hennes. Og etter vask når jeg skal ta på mine, så er det en liten klump nedi tåa og der ligger hennes sokk fra sist hun lånte mine og dro av seg begge samtidig uten å ta ut sine. Men neida, jeg synes jo egentlig at hun er ganske søt i en baggy genser og med Nike sokkene mine over joggebuksa si, som nesten kunne vært fotballstrømper på henne. Anonymkode: 19173...7cb 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #54 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg tror jeg hadde blitt veldig skeptisk hvis dama skal detaljstyre om jeg bruker stillongs eller ullstrømpebukser om vinteren. Eller at jeg må bruke votter i stedet for hansker, ørevarmere i stedet for lue, skjerf i stedet for buff osv. Det er hverken sexy med skjerf eller ullstømpebukse. Det er et varmende og nødvendige plagg for å ikke fryse. Man har ikke noe av det på når man har sex heller. Anonymkode: 7fb30...b55 Bare sokkene som er på når man har sex. Da blir sexen bedre sies det! Anonymkode: 19173...7cb
Snuppe Skrevet 20. oktober 2022 #55 Skrevet 20. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Også alle de gangene kona mi låner mine collegegensere og hettegensere, og sokkene mine, fordi de er så store og gode og dra over hennes. Og etter vask når jeg skal ta på mine, så er det en liten klump nedi tåa og der ligger hennes sokk fra sist hun lånte mine og dro av seg begge samtidig uten å ta ut sine. Men neida, jeg synes jo egentlig at hun er ganske søt i en baggy genser og med Nike sokkene mine over joggebuksa si, som nesten kunne vært fotballstrømper på henne. Anonymkode: 19173...7cb Dette er jo bare søtt. 🥰 Jeg gjør det samme, låner litt baggy klær og sokker noen ganger. Kommer jo an på hva som lånes tenker jeg. For meg blir det rart om han skal låne ting som strømpebukser og undertøy av meg. Det må jeg ha lov til å tenke tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #56 Skrevet 20. oktober 2022 Jeg kunne nok aldri lånt noen strømpebukser av samboeren min. De hun bruker er tynne damestrømpebukser som er laget mest for å pynte seg. Dessuten så er hun mye mindre enn meg. Jeg bruker varme herrestrømpebukser i tykt thermomateriale som ull eller fleece. Men skal hun kle seg for å være ute en dag om vinteren, har hun noen ganger lånt noen av mine. Men da har hun en 10-cm ekstra lang fot når hun drar av seg støvlene Ellers har vi ikke noe problem å låne klær av hverandre, men det går mest i store baggy koseklær som begge passer inn i. Ev. Jeg lar henne få låne den varme låne jakka/genseren min osv. når jeg ser henne fryser stakkars 🥰 Anonymkode: 7fb30...b55 1
Honey Dew Skrevet 20. oktober 2022 #57 Skrevet 20. oktober 2022 Selvsagt skal han bruke det hvis han øsnker.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #58 Skrevet 20. oktober 2022 For all del, om menn vil begynne å bruke strømpebukser, så kjør på. Selv hater jeg å bruke strømpebukse, og foretrekker ull-longs om jeg skal være ute om vinteren. Men jeg skjønner ikke hvorfor du lånte bort strømpebuksen din fordi mannen din skulle jobbe ute. 40den gjør ikke noe fra eller til når det kommer til varme uansett. Anonymkode: 6d62d...0be
Gjest supernova_87 Skrevet 20. oktober 2022 #59 Skrevet 20. oktober 2022 Daria skrev (På 16.10.2022 den 22.20): Hvorfor i all verden er dette noe du føler det er nødvendig å diskutere med andre enn han som skal bruke dem? Jeg skjønner heller ikke hvilken varme som kommer fra 40 den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå