Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #21 Skrevet 19. oktober 2022 Blomsterpiken_ skrev (1 minutt siden): Hvis det gir han glede, så kjør på! for all del! 🤣 1
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #22 Skrevet 19. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1: hva er sammenhengen 2: ser fortsatt ikke problemet Anonymkode: 95603...1c3 altså, dersom typen min plutselig begynner å rappe strømpebuksene mine så hadde jeg begynt å lure 😖 Endret 19. oktober 2022 av Snuppe 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #23 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 21.19): Min mann måtte låne strømpebukse av meg her om dagen, han jobber delvis ute en del og det blir kjølig, han fikk låne en 40 den strømpebukse og den falt virkelig i smak, nå vil han ikke bruke stilongs lengre, Jeg sa jeg skulle kjøpe noen til ham, bare litt tykkere da jeg kunne skimte tærne gjennom på den han lånte.Han sa han ville helst ha like den han lånte, likte den godt.Er 40 den tykk nok til at menn kan bruke? Anonymkode: 6e948...7ff Hva er greia? Trenger mannen å be om din tillatelse til å bruke klærne han ønsker? Føler du an en strømpebukse gjør han til mindre mann? Kjøper du alle klærne hans? Er du redd for hva andre vil tenke eller si? Anonymkode: 7e1a4...72f 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #24 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (3 minutter siden): altså, dersom typen min plutselig begynner å rappe strømpebuksene mine så hadde jeg begynt å lure 😖 Og tenkt at trusene dine stod for tur?🤪 Anonymkode: 95603...1c3 3
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #25 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er greia? Trenger mannen å be om din tillatelse til å bruke klærne han ønsker? Føler du an en strømpebukse gjør han til mindre mann? Kjøper du alle klærne hans? Er du redd for hva andre vil tenke eller si? Anonymkode: 7e1a4...72f Det blir vel en smule feminint eller? Hva slags menn vil gå med strømpebukse? Det er jo ikke alltid behagelig og ofte helvete å få på seg. jaja, hver sin lyst! 1
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #26 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og tenkt at trusene dine stod for tur?🤪 Anonymkode: 95603...1c3 🤣 da tar det av, neste blir kjønnsskifte og jeg må finne meg ny type 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #27 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 16.10.2022 den 21.19): Min mann måtte låne strømpebukse av meg her om dagen, han jobber delvis ute en del og det blir kjølig, han fikk låne en 40 den strømpebukse og den falt virkelig i smak, nå vil han ikke bruke stilongs lengre, Jeg sa jeg skulle kjøpe noen til ham, bare litt tykkere da jeg kunne skimte tærne gjennom på den han lånte.Han sa han ville helst ha like den han lånte, likte den godt.Er 40 den tykk nok til at menn kan bruke? Anonymkode: 6e948...7ff Hvis mannen vil bruke strømpebukser av det ene eller andre slaget, så kjør på - men er det bare jeg som synes det er rart at du må kjøpe dem til ham? Han kan vel gå i butikk å kjøpe strømpebukser selv, så får han noen han selv liker tykkelsen og stoff på? Dere gjør dette mye rarere enn det trenger å være. Nå ble det liksom veldig fokus på at «mannen min vil gå i dameklær». Han skal vel ha noe utenpå den strømpebuksa, det spiller da ingen rolle så lenge han er komfortabel. Anonymkode: e06e0...c59 1
Morpheus Skrevet 19. oktober 2022 #28 Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Det lages jo strømpebukser for menn også, på lik linje som til kvinner. Det er jo en preferanse hva man liker best. Strømpebukse og stillongs er jo et helt vanlig isolerende plagg man bruker under buksa om vinteren når det er kaldt. Hvem gidder egentlig å bry seg om sokker og stillongs er i et og samme plagg som en strømpebukse, eller todelt? Endret 19. oktober 2022 av Morpheus Bilde 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #29 Skrevet 19. oktober 2022 On 10/17/2022 at 10:03 AM, AnonymBruker said: Dette er ikke et fetisjforum. Over til seksualitetsforumet med deg!!!!!!! Anonymkode: 9d830...8a0 Word. Er så møkka lei alle disse som desperat prøver å få utløp for fetisjen sin her inne på klesforumet. Anonymkode: 2c05e...89f 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #30 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (3 timer siden): men hva blir det neste, skal han plutselig begynne å bruke dameundertøy også da?🤣 Ja, det hadde jo skapt mye problemer for omgivelsene og resten av verden. Har vi virkelig ikke kommet lenger? Anonymkode: 209d8...d7e 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #31 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (3 timer siden): Det blir vel en smule feminint eller? Hva slags menn vil gå med strømpebukse? Det er jo ikke alltid behagelig og ofte helvete å få på seg. jaja, hver sin lyst! Du trenger jo ikke og bruke det hvis du synes det er ubehagelig og et helvete og få på seg. Jeg elsker strømpebukser, og skjønner godt om menn også har behov for og holde varmen. Ja, jeg hadde også reagert om han rappet mine, han fikk kjøpe egne og i en størrelse som passer. Anonymkode: 209d8...d7e 3
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #32 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det hadde jo skapt mye problemer for omgivelsene og resten av verden. Har vi virkelig ikke kommet lenger? Anonymkode: 209d8...d7e Dette er i hvert fall veldig turn off for meg, men folk for gjøre som de vil. Vil du ha en gubbe som lusker rundt i klesskapet og låner tøyet ditt så vær så god. Jeg vil ha mitt tøy for meg selv. 2
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #33 Skrevet 19. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du trenger jo ikke og bruke det hvis du synes det er ubehagelig og et helvete og få på seg. Jeg elsker strømpebukser, og skjønner godt om menn også har behov for og holde varmen. Ja, jeg hadde også reagert om han rappet mine, han fikk kjøpe egne og i en størrelse som passer. Anonymkode: 209d8...d7e Jeg har alltid syntes det er noe pes å få på seg. Bruker det kun til pent og kjole, men synes det er et slitsomt plagg. Tror ikke jeg er den eneste dama som synes strømpebukser er noe herk. Det kommer i hvert fall alltid noen gloser fra meg når jeg skal kle på meg. Strømpebuksehelvete! 🤣 Endret 19. oktober 2022 av Snuppe 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #34 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (3 timer siden): altså, dersom typen min plutselig begynner å rappe strømpebuksene mine så hadde jeg begynt å lure 😖 Du er bare utdatert og vi så jo det i frokostbilde-tråden. Enten er du jo avstumpet eller bare et dårlig troll som skal bare dukke opp overalt og lage kvalme Anonymkode: 28c61...4e3 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #35 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (5 minutter siden): Dette er i hvert fall veldig turn off for meg, men folk for gjøre som de vil. Vil du ha en gubbe som lusker rundt i klesskapet og låner tøyet ditt så vær så god. Jeg vil ha mitt tøy for meg selv. Gubbe....du må jo være en sånn bitchy konefrisyre eller noe. Hvis du i det hele tatt er sammen med noen, så burde han bare legge på spring og komme seg vekk fra deg. Anonymkode: 28c61...4e3 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #36 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (4 minutter siden): Dette er i hvert fall veldig turn off for meg, men folk for gjøre som de vil. Vil du ha en gubbe som lusker rundt i klesskapet og låner tøyet ditt så vær så god. Jeg vil ha mitt tøy for meg selv. Ja men skal du tenne på mannen til ts? Når han er på jobb ute og fryser, skal han tenke på og du tenner på det han har under buksa for og holde seg varm? Nei, mine strømpebukser er for små til han, så da må han kjøpe sine egne. Jeg tenner heller ikke på det, men han kan ta de av når vi har sex. Anonymkode: 209d8...d7e 2
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #37 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er bare utdatert og vi så jo det i frokostbilde-tråden. Enten er du jo avstumpet eller bare et dårlig troll som skal bare dukke opp overalt og lage kvalme Anonymkode: 28c61...4e3 Jeg er bare ærlig, det må da være lov. Deler mine tanker, er det ikke dette forumet er til for. Troll kan du være selv!
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #38 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (7 minutter siden): Dette er i hvert fall veldig turn off for meg, men folk for gjøre som de vil. Vil du ha en gubbe som lusker rundt i klesskapet og låner tøyet ditt så vær så god. Jeg vil ha mitt tøy for meg selv. Jeg vil forøvrig ikke ha en gubbe, punktum. En mann som kler seg etter vær og komfort på jobb, takk. Anonymkode: 209d8...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2022 #39 Skrevet 19. oktober 2022 Snuppe skrev (Akkurat nå): Jeg er bare ærlig, det må da være lov. Deler mine tanker, er det ikke dette forumet er til for. Troll kan du være selv! Er du som dukker opp overalt og skal dømme alt og alle og du er jo et troll når du skryter på å faste i en frokostbilde-tråd. Tror vi kan bare konkludere med at du ikke er noe særlig likandes blant folk, slik som du holder på. Anonymkode: 28c61...4e3 2
Snuppe Skrevet 19. oktober 2022 #40 Skrevet 19. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja men skal du tenne på mannen til ts? Når han er på jobb ute og fryser, skal han tenke på og du tenner på det han har under buksa for og holde seg varm? Nei, mine strømpebukser er for små til han, så da må han kjøpe sine egne. Jeg tenner heller ikke på det, men han kan ta de av når vi har sex. Anonymkode: 209d8...d7e Herregud, dette blir jo bare tull. Du skjønner vel hva jeg mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå