Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Min mann vil bruke strømpebukser i vinter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann måtte låne strømpebukse av meg her om dagen, han jobber delvis ute en del og det blir kjølig, han fikk låne en 40 den strømpebukse og den falt virkelig i smak, nå vil han ikke bruke stilongs lengre, Jeg sa jeg skulle kjøpe noen til ham, bare litt tykkere da jeg kunne skimte tærne gjennom på den han lånte.Han sa han ville helst ha like den han lånte, likte den godt.Er 40 den tykk nok til at menn kan bruke?

Anonymkode: 6e948...7ff

Skrevet

Ok (tror ikke det er "din mann" det er nok du som er mann)

Anonymkode: 17c8c...248

• Liker 14
  • Nyttig 3
Skrevet

Hvorfor i all verden er dette noe du føler det er nødvendig å diskutere med andre enn han som skal bruke dem?

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

I alle dager. La han bruke det da vel? Skal han bare gå i strømpebukse, og ikke bukse utenpå?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min mann måtte låne strømpebukse av meg her om dagen, han jobber delvis ute en del og det blir kjølig, han fikk låne en 40 den strømpebukse og den falt virkelig i smak, nå vil han ikke bruke stilongs lengre, Jeg sa jeg skulle kjøpe noen til ham, bare litt tykkere da jeg kunne skimte tærne gjennom på den han lånte.Han sa han ville helst ha like den han lånte, likte den godt.Er 40 den tykk nok til at menn kan bruke?

Anonymkode: 6e948...7ff

Fatter ikke hva han skal med dem. De får jo hull for et godt ord og er ikke supre for bevegelse heller. Å stå å tisse blir vanskelig også. Superundertøy er langt mer komfortabelt.

Turtellure12 skrev (1 minutt siden):

I alle dager. La han bruke det da vel? Skal han bare gå i strømpebukse, og ikke bukse utenpå?

Det ville virkelig ikke sett bra ut. 

Anonymkode: 33493...b19

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det ville virkelig ikke sett bra ut. 

Anonymkode: 33493...b19

Hahaha

• Liker 1
Skrevet

Det er vel en preferanse om han vil bruke stillongs med eller uten fot. Den med fot kaller man strømpebukse og de lages jo også til menn, med eller uten gylf. Til f.eks slalomstøvler er stillongs med fot best, så slipper man skillet mellom longs og sokk midt på leggen der det strammer mest.

Er man i bushen og fare for å bli våt på beina er stillongs best, for da kan man bare bytte sokker uten å ta av hele strømpebuksa. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Dette er ikke et fetisjforum. Over til seksualitetsforumet med deg!!!!!!!

Anonymkode: 9d830...8a0

• Liker 9
Skrevet

Er det for varmen sin del så burde han heller hatt ullstrømpebukse hvis han fortrekker strømpebukse foran stilongs. Glatt tynnstrømpebukse/finstrømpebukse vil ikke gi samme varmen. Særlig ikke på beina. Da bør han i såfall dra på seg ett par ullsokker over. Når tærne vises gjennom strømpebuksen så sier det seg selv at det vil bli kaldt

Med mindre det er en form for fetisj da, at han liker å bruke glatt damestrømpebukse som ingen ser under buksa🤷🏼‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er mann og bruker tykkere ullstrømpebukser om jeg skal være mye ute om vinteren, men de er ribbestrikkede. Ikke gjennomsiktige. Og så bruker jeg knelange ullstrømper over der igjen. Eneste grunn til strømpebukse fremfor stillongs er som en annen nevner, slippe glippen/ eller oftere overlappen med dobbelt lag der sokk går over stillongs. Det blir ofte litt vel mye med stilongs, sokk, ullstrømper, så gjerne en bukse eller to med «mansjett» på samme sted som man skal snøre skoene. Blir litt mye på samme sted. Og bruker leggvarmere over gjerne også. Men den strømpebukser, er ikke det finmaskede? Og ment til skjøtt og kjoler? Som ikke varmer stort? 

Anonymkode: 19173...7cb

• Nyttig 3
Skrevet

Alle skjønner at du er mannen. 

Anonymkode: d1285...826

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Menn bruker jo steømpebukser i bomull, ull, fleece osv. Men er det noe problem om den er laget i ren nylonmateriale?

Treningstightser er jo laget i det materialet, så en i nylon er jo i praksis en treningstights bare med fot. Da mener jeg jo ikke slike tynne damestrømpebukser. 

Anonymkode: 7fb30...b55

Skrevet

Om 40 den er tykk nok til at menn kan bruke det? Hadde du spurt om 40 den var tykt nok til og holde han varm gjennom vinteren, ville jeg svart sannsynligvis bør han velge noe tykkere, men han er kanskje en veldig varm person? Jeg er kvinne og har gått opp til 66 den allerede , men øker vel når kulden kommer. Hvor mange den bruker du? 

Anonymkode: 209d8...d7e

• Liker 2
Skrevet

Merkelig greier. Kan han ikke bare bruke vanlig stillongs og ullsokker?  

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

det finnes faktisk noe som heter stillongs også. 

ingen som har hørt om "stillongs" før akkurat nå? :sjokk: 

Anonymkode: e0285...c77

Annonse
Skrevet

Ser ikke problemet. Hvis han vil bruke det, så la han gjøre det.. det påvirker jo ikke noen andre hva slags strømpebukse han velger å bruke.

• Liker 4
Skrevet
Blomsterpiken_ skrev (1 minutt siden):

Ser ikke problemet. Hvis han vil bruke det, så la han gjøre det.. det påvirker jo ikke noen andre hva slags strømpebukse han velger å bruke.

men hva blir det neste, skal han plutselig begynne å bruke dameundertøy også da?🤣

• Nyttig 1
Skrevet
Snuppe skrev (Akkurat nå):

men hva blir det neste, skal han plutselig begynne å bruke dameundertøy også da?🤣

Hvis det gir han glede, så kjør på!

• Liker 2
Skrevet

Ungen her sluttet å sprade rundt i strømpebuksa som inneklær på vinteren, da han var halvannet. Synes det er noe veldig baby-aktig over den der stilen.

• Nyttig 1
Skrevet
Snuppe skrev (1 minutt siden):

1: hva er sammenhengen 2: ser fortsatt ikke problemet 

Anonymkode: 95603...1c3

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...