AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Si at du sendte en følelsesladd tekst, et brev pr post eller en epost, og du hadde (på magisk vis) mulighet til å se hvor ofte vedkommende leste det du skrev. Du fikk en slags avvisning i retur, og blir litt lei deg. Men så ser du At meldingen/brevet/eposten åpnes mange ganger etter du har fått ditt svar. Flere ganger i uken blir det lest. Hva ville du tenkt var årsaken til at det mennesket stadig åpnet opp og leste det du skrev? Eller spurt på en annen måte:hvorfor gjør noen dette, når man faktisk har sagt "nei"... Hvorfor blir det ikke da lagt bort og hvorfor vises det da fortsatt interesse for innholdet? Hypotetisk. Hva tror du? Anonymkode: 78e8a...f9e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg hadde tenkt at brevet lå i en åpen fane i nettleseren, og at det ble aktivert hver gang vedkommende hadde annen aktivitet i en annen fane. Anonymkode: f1bb5...837 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Hvis jeg hadde fått et svar så hadde jeg jo ikke hatt noe behov for å sjekke hvor ofte denne andre personen leser min melding, det blir jo bare helt tullete. Anonymkode: c6717...538 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Ville tenkt at de fikk smurt egoet sitt av å lese at jeg hadde følelser. Anonymkode: b40b3...74e 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 De gangene jeg har skrevet følelsesladde tekster og brev, så har det jo vært i et sterkt følelsesladd forhold. Ville nesten syntes det var rart om de ikke leste det flere ganger i en sånn situasjon. Jeg har også fått "brev" jeg har lest flere ganger, selv etter det har vært over. Anonymkode: 78547...6df 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #6 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg ville tenkt at det var for at han viste meldingen til andre på negativ måte eller at det var fordi den lå åpen i en fane som ikke ble lukket og ikke at han gikk inn på den så ofte Anonymkode: 0d989...a2a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde tenkt at brevet lå i en åpen fane i nettleseren, og at det ble aktivert hver gang vedkommende hadde annen aktivitet i en annen fane. Anonymkode: f1bb5...837 Så ikke dette svaret før jeg skrev mitt over, men ja enig Anonymkode: 0d989...a2a
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Ikke enig i dette med åpen fane. Hvis han er som meg(mann) så har jeg aldri epost fanen åpen men må inn gang for gang. Jeg vet med meg selv at om jeg hadde fortsatt å lese en slik epost, ville det vært enten fordi 1.jeg angret på svaret jeg hadde gitt allerede 2.jeg hadde følelser men fornektet dem 3.for å styrke egoet 4.for å forstå skikkelig hva vedkommende mente Tror det mest sannsynlige er at jeg faktisk hadde følelser. Hvorfor skulle jeg gidde bruke mer energi på noen jeg ikke følte noe for? M, 43 Anonymkode: e5229...115 1 2
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg ville tenkt at jeg burde snakke med noen. Det å ha behov for å sjekke sånt er ikke ett sunt tegn i mine øyne. Anonymkode: 4485f...ff0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #10 Skrevet 17. oktober 2022 Tipper at den appen du bruker for å se hvor mange ganger en annen åpner mailen din, bare er scam og tull for det hadde brutt med alle personvernslover med mindre personen godtok funksjonen. Litt sånn som alle de scam appene "se hvem som har blokkert deg på instagram", " finn ut hvem som har besøkt facebook profilen din" osv . Er bare tull Anonymkode: 0d989...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå