Gå til innhold

Mer høylytt sex på hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere mer høylytt sex når dere bor på hotell? Benytter anledningen til å dra på litt ekstra? 

Etter 14 år med barn rundt oss i et lite og lytt hus, har vi vent oss til å måtte være stille. Men når anledningen byr seg er det veldig godt å kunne slippe litt løs.

Vi har på hotell forrige helg, og på naborommet bodde det et par som hadde hyppig, langvarig og høylytt sex. Kjempepirrende synes jeg, men med halvsmå barn med oss på rommet, så ble det litt vanskelig å forklare. "Går det bra med henne? Har hun vondt?" lurte minstemann på.... 

Anonymkode: 173a9...51e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orgasmen blir nok litt høyere kanskje, men vi har barn som har soverom i andre etasje og vi i første slik at vi må ikke være musestille til vanlig😅

Anonymkode: d1bbe...d65

Skrevet

Nei hotell er kjempelytt

Anonymkode: 456b7...c70

• Nyttig 1
Skrevet

Noen hotell kan man banke på så senga rister uten at noen hører det, mens andre kan man knapt slippe en fjert før naboen dunker i veggen.

Anonymkode: f42c7...f37

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hoteller har andre muligheter. Å slå på alt lys om kvelden og deretter ha stående sex ved vinduet er spennende.

Anonymkode: 2b88c...652

Skrevet

Ja alltid sluppet meg mer løs der slippe å bekymre seg over barn /naboer /familie etc 

Skrevet

Jeg har mange reisedøgn og klager alltid om folk har høylytt gaulesex på hotell. Jeg er der for å jobbe og sove. Banker på døra og ber dem holde kjeft. Hjelper det ikke roper jeg bare «ææsj, jeg spyyyyr» og lager brekningslyder. Det hjelper alltid. 

Anonymkode: 2bc31...3c5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har mange reisedøgn og klager alltid om folk har høylytt gaulesex på hotell. Jeg er der for å jobbe og sove. Banker på døra og ber dem holde kjeft. Hjelper det ikke roper jeg bare «ææsj, jeg spyyyyr» og lager brekningslyder. Det hjelper alltid. 

Du verden

Anonymkode: eed08...41e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hoteller har andre muligheter. Å slå på alt lys om kvelden og deretter ha stående sex ved vinduet er spennende.

Anonymkode: 2b88c...652

Slik tenner min mann på også, men vi slår ikke på alt lys. Han elsker å ta meg oppetter vinduer når vi er på hotell.

Anonymkode: 86764...923

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Enig i at det er plagsomt med folk som ligger og rauter og holder på å rive ned rommet uten å ta hensyn til folk som bor i naborommene. Men et par siviliserte knakk på døren pleier som regel å hjelpe. 

Anonymkode: ff92c...a1f

• Liker 2
Skrevet

Nei, men jeg har ikke barn, og naobene står i, så hvorfor skal ikke jeg få lov? 

Anonymkode: 0db88...427

• Nyttig 1
Skrevet

Noe av det kleineste jeg vet er å se eller høre andre har sex. Det er også rimelig kleint med folk som ikke tar hensyn til andre, og som tror alle andre synes det er spennende og pirrende å se eller høre sexen deres. Et hotell er verken en sexklubb eller et bordell, så vær så snill å skjerme folk som ikke er interessert. 

Og til dere som driver i vinduet - neitakk, verken jeg eller barna mine synes det er kult. Vi som passerer hoteller hver dag på vei til og fra ting er dødslei av at dere tror dere er så frigjorte. 

Anonymkode: 42187...92a

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg og en kjæreste jeg hadde tok inn  på hotell en helg for å ha masse sex. Kunne virke som dem på naborommet var der i samme ærend. Det ble litt fliring når vi traff dem i gangen utfor døra på lørdagskvelden 😄

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 17.02):

Enig i at det er plagsomt med folk som ligger og rauter og holder på å rive ned rommet uten å ta hensyn til folk som bor i naborommene. Men et par siviliserte knakk på døren pleier som regel å hjelpe. 

Anonymkode: ff92c...a1f

Tro meg. Dette er etter at de har fått fint beskjed. Har også klaget i resepsjonen noen ganger og fått nytt rom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...