Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre her som merker det? Har press øverst i magen. Skikkelig ubehagelig. Tungt å puste. 
Har sjekket det hos jordmor, alt er fint ned babyen, blodtrykk og urin er bra. Men hun nevnte at jeg har litt for høy puls. Men det har jeg egentlig hatt hele svangerskapet. Men er det vanlig å kjenne trykk/press øverst i magen i uke 31?

Anonymkode: 4c0a8...da5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det hele tiden eller varierer det? 

Jeg kjenner trykk øverst i magen ganske ofte. Vesla vår ligger veldig høyt med hodet, så noen ganger trykker hu voldsomt opp. Er 33 uker. Så om du vet hvordan babyen ligger så kan jo det være en forklaring. 

Anonymkode: 44291...0f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det hele tiden eller varierer det? 

Jeg kjenner trykk øverst i magen ganske ofte. Vesla vår ligger veldig høyt med hodet, så noen ganger trykker hu voldsomt opp. Er 33 uker. Så om du vet hvordan babyen ligger så kan jo det være en forklaring. 

Idag har det nesten vært hele tiden. I går var det litt av og til. Men kan godt være det er hodet da? Jeg vet ho lå i hodeleie, men det var for 3 uker siden, og hun kan vel fortsatt snu seg ? Men kjenner mye spark helt nede i underlivet😅føles ut som hun kommer ut av og til, så kanskje hun har snudd seg da

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Idag har det nesten vært hele tiden. I går var det litt av og til. Men kan godt være det er hodet da? Jeg vet ho lå i hodeleie, men det var for 3 uker siden, og hun kan vel fortsatt snu seg ? Men kjenner mye spark helt nede i underlivet😅føles ut som hun kommer ut av og til, så kanskje hun har snudd seg da

Babyen har fortsatt godt med plass, så kan fint snu seg ja 😛 høres ut som her. Jeg får noen saftige spark rett i blæra av og til 😮💨 

Skrevet

Når eg var gravid med min første hadde eg press/spark i øvre del av magen frå sekundet han snudde seg, og sleit ofte med å sitje oppreist pga dette 😅 Eg kjenner framleis det litt i området han sparka masse i ved ribbeina. Alt var fint med baby, han berre pressa litt vondt :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Babyen har fortsatt godt med plass, så kan fint snu seg ja 😛 høres ut som her. Jeg får noen saftige spark rett i blæra av og til 😮💨 

😂 ja det skjer ofte her!veldig mye bevegelser😍

men merker du at det blir verre når du bøyer deg fremover? Med det trykket? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😂 ja det skjer ofte her!veldig mye bevegelser😍

men merker du at det blir verre når du bøyer deg fremover? Med det trykket? 

Ja jeg blir regelrett andpusten når jeg retter meg opp igjen om jeg må bøye meg. Begynner å bli dårlig plass til alt, både lunger og magesekk 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...