AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Hva går det ut på? Anonymkode: fe9fe...a9e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Dersom du googler "wetsex" så finner du informasjon. Anonymkode: 6a2e7...b19 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Dere som holder på med slik. Hvordan gjør dere dette i praksis? Anonymkode: fe9fe...a9e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dersom du googler "wetsex" så finner du informasjon. Anonymkode: 6a2e7...b19 Jeg er interessert i å få erfaringer fra folk her på forumet. Anonymkode: fe9fe...a9e
Snok1 Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva går det ut på? Anonymkode: fe9fe...a9e Jeg tippet vet-sex er sex med en veterinær? 3 1
mannfolket Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er interessert i å få erfaringer fra folk her på forumet. Anonymkode: fe9fe...a9e Sett deg over mannen i dusjen, tiss han i skrittet og følg opp med å ri han. Greia er at dere kåter opp hverandre før akten, tørre å snakke om det litt kinky dere skal til med og at det å gå utenfor komfortsone tenner deg…..god fornøyelse! 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #7 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dere som holder på med slik. Hvordan gjør dere dette i praksis? Anonymkode: fe9fe...a9e Gjør det i dusjen Anonymkode: 3e549...83d
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Skulle ønske noen kunne gjøre det med meg heh Anonymkode: 72fb7...f03
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 Jeg var sammen med en som tente på dette. Ville vi skulle dusje kledd treningsdress og hvite sokker, han fikk veldig mye ut av dette. Rundt 20 år siden jeg datet han, så husker ikke helt, men startet med klining og klåing gjennom klærne, så egentlig var alt ganske normalt bortsett fra at vi var våte med klær på. Men det tok helt av for ham at sokkene ble litt gjennomsiktige av vannet. Da oppdaget jeg at han hadde fetish for føtter. Sexen var helt Ok, jeg syntes mest det var mye styr. Særlig å få tørket så sinnsykt vått tøy etterpå. Tok to dager. Aner ikke hvordan det er for andre men han tente på treningsdresser og hvite sokker i dusjen. Ja, han hadde ikke så mye i mot slike plagg under flørten ellers heller. Hadde ikke tørketrommel den gang, var bare fattig student. 😂 Anonymkode: 1c896...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå