AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Hei, mann på 35 her 😉Jeg har lyst til å utfordre meg selv litt i høst og har kjøpt disse ankelbootsene som er på bildet. Tenkte å bruke de til cuffed skinny/slim jeans i sort eller blå. Men greier ikke helt å bestemme meg for hva som passer til på overkroppen til dette nå i høst, eller tidlig vinter. Kan dere fashonistas på KG hjelpe meg litt med tips til å komplettere antrekk? Anonymkode: dcd26...796
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Kikk på IG’ en til Adam Schjølberg Han er veldig god på å kombinere feminin og maskulin klesstil. Med høye hæler. Til de skoene ville jeg kledd meg som jeg selv pleier 😅 Helsort, sort matt neglelakk. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, mann på 35 her 😉Jeg har lyst til å utfordre meg selv litt i høst og har kjøpt disse ankelbootsene som er på bildet. Tenkte å bruke de til cuffed skinny/slim jeans i sort eller blå. Men greier ikke helt å bestemme meg for hva som passer til på overkroppen til dette nå i høst, eller tidlig vinter. Kan dere fashonistas på KG hjelpe meg litt med tips til å komplettere antrekk? Anonymkode: dcd26...796 Kudos til deg hvis du klarer å gå fint i disse Anonymkode: 7f959...c22 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Hvilken skostørrelse bruker du egentlig? De skoene der ser ikke et hakk over 38 ut. 🤷♀️ Anonymkode: 52742...b03 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken skostørrelse bruker du egentlig? De skoene der ser ikke et hakk over 38 ut. 🤷♀️ Anonymkode: 52742...b03 TS her. Jeg bruker 39, så 38 var ganske bra gjettet Det er ikke alle menn som bruker 46 Anonymkode: dcd26...796
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 DundreMilfin skrev (3 timer siden): Kikk på IG’ en til Adam Schjølberg Han er veldig god på å kombinere feminin og maskulin klesstil. Med høye hæler. Til de skoene ville jeg kledd meg som jeg selv pleier 😅 Helsort, sort matt neglelakk. TS her Takk for bra tips, skal sjekke ut hans IG. Tar gjerne i mot tips her likevel. Tenker kanskje cardigan, bikerjakke, strikket genser med oversized hals fra damevd, eller kanskje blazer med skjerf? Hva synes dere om det? Anonymkode: dcd26...796
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kudos til deg hvis du klarer å gå fint i disse Anonymkode: 7f959...c22 TS her Disse har ganske bred blokkhæl, så det er ikke noe problem å få fint/normalt i disse Har gått endel inne og på jobb med de allerede, så har ganske god kontroll på å gå med de Anonymkode: dcd26...796
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): TS her Takk for bra tips, skal sjekke ut hans IG. Tar gjerne i mot tips her likevel. Tenker kanskje cardigan, bikerjakke, strikket genser med oversized hals fra damevd, eller kanskje blazer med skjerf? Hva synes dere om det? Anonymkode: dcd26...796 Tenkte vel egentlig det samme. Men om du ikke skal gå for fullt «feminint» antrekk så hadde jeg holdt blazeren normalt oversized i sort. Tenkte selv på bikerjakke eller casual sort blazer.
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 DundreMilfin skrev (13 timer siden): Tenkte vel egentlig det samme. Men om du ikke skal gå for fullt «feminint» antrekk så hadde jeg holdt blazeren normalt oversized i sort. Tenkte selv på bikerjakke eller casual sort blazer. TS her. Takk for bra tips. Hva tenker du går greit å bruke under bikerjakke eller blazer om det skal være litt unisex eller feminint, uten å bli for feminint? Lang bluse som henger løst utenpå bukse, evt lang turtleneck topp kanskje?? :) Anonymkode: dcd26...796
AprilLudgate Skrevet 17. oktober 2022 #11 Skrevet 17. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Takk for bra tips. Hva tenker du går greit å bruke under bikerjakke eller blazer om det skal være litt unisex eller feminint, uten å bli for feminint? Lang bluse som henger løst utenpå bukse, evt lang turtleneck topp kanskje?? Anonymkode: dcd26...796 Om du skal ha turtleneck tenker jeg blazeren må være matt - det passer jo til bikerjakke og. Om du ikke vil kjøre for feminint hadde jeg valgt turtleneck fremfor løs hals. Lang bluse er fint, men er over i mer feminin. Men egentlig synes jeg litt mer casual passform på jeans/bukser og kunne vært fint til både blazer og bikerjakke. Og om du vil spille veldig på femin og maskulin i ett og samme uttrykk så synes jeg han derre Schjølberg nailer det ekstra godt når han jo har skjegg. Trenger jo på ingen måte være så mye, men at man ikke er glattbarbert liksom. Han henter jo mye «maskulinitet» i å ha tatoveringer og skjegg, og så stiller han i megahæler i lakk 😅 Kudos at han klarer gå i dem, det klarer ikke jeg. Jeg synes antrekket med skikkelig pent sittende dress i svart og så sorte pumps var dødsfint på ham. Julebord/nyttårsantrekk 😎 Ellers synes jeg han Hegseth har noen skikkelig fine antrekk avogtil med superfeminine litt sånn sexy og kule bluser og så vide penbukser med press. Hegset kjører mye chunky sneakers da, men tar det igjen i fluffy bluser: Endret 17. oktober 2022 av DundreMilfin
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #12 Skrevet 12. november 2022 DundreMilfin skrev (På 17.10.2022 den 15.12): Om du skal ha turtleneck tenker jeg blazeren må være matt - det passer jo til bikerjakke og. Om du ikke vil kjøre for feminint hadde jeg valgt turtleneck fremfor løs hals. Lang bluse er fint, men er over i mer feminin. Men egentlig synes jeg litt mer casual passform på jeans/bukser og kunne vært fint til både blazer og bikerjakke. Og om du vil spille veldig på femin og maskulin i ett og samme uttrykk så synes jeg han derre Schjølberg nailer det ekstra godt når han jo har skjegg. Trenger jo på ingen måte være så mye, men at man ikke er glattbarbert liksom. Han henter jo mye «maskulinitet» i å ha tatoveringer og skjegg, og så stiller han i megahæler i lakk 😅 Kudos at han klarer gå i dem, det klarer ikke jeg. Jeg synes antrekket med skikkelig pent sittende dress i svart og så sorte pumps var dødsfint på ham. Julebord/nyttårsantrekk 😎 Ellers synes jeg han Hegseth har noen skikkelig fine antrekk avogtil med superfeminine litt sånn sexy og kule bluser og så vide penbukser med press. Hegset kjører mye chunky sneakers da, men tar det igjen i fluffy bluser: Hei, takk for at du tar deg tid til å skrive så lange og omfattende tips og svar, det er til veldig god hjelp Jeg har nå fått masse ideer og vært en runde i div. klesbutikker og kjøpt litt forskjellige ting, som jeg har prøvd ut på en tur jeg hadde til en storby forleden helg. Fikk faktisk flere positive tilbakemeldinger fra noen damer ute på byen, som var litt misunnelig på stilen, det må jeg vel ta som et kompliment eller hva? Anonymkode: dcd26...796 1
AprilLudgate Skrevet 13. november 2022 #13 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hei, takk for at du tar deg tid til å skrive så lange og omfattende tips og svar, det er til veldig god hjelp Jeg har nå fått masse ideer og vært en runde i div. klesbutikker og kjøpt litt forskjellige ting, som jeg har prøvd ut på en tur jeg hadde til en storby forleden helg. Fikk faktisk flere positive tilbakemeldinger fra noen damer ute på byen, som var litt misunnelig på stilen, det må jeg vel ta som et kompliment eller hva? Anonymkode: dcd26...796 Det er ment som kompliment ja - helt utvilsomt. De prøver si du kler deg bra, men også støtte deg i valget om å være den du er. Du hadde ikke fått stilkomplimenter om det ikke også var bra sammensatt rent stilmessig 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #14 Skrevet 13. november 2022 Nettingstrømper Anonymkode: f7011...6dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #15 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Nettingstrømper Anonymkode: f7011...6dc Takk for tips, fishnets/nettingstrømper kan være kult til med f.eks ripped jeans ;) Anonymkode: dcd26...796
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #16 Skrevet 14. november 2022 11 hours ago, AnonymBruker said: Takk for tips, fishnets/nettingstrømper kan være kult til med f.eks ripped jeans ;) Anonymkode: dcd26...796 Det er kjempe kult😊 Anonymkode: 26728...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå