Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min tidligere sagt at hun ikke er interessert i å dra på byen, feste osv. men nylig har begynt å snakke om at hun vil på byen, og ikke med meg.

Hun har tidligere sagt at hun får mye oppmerksomhet når hun er ute og påspandert drinker, og når jeg spør hva hun syns hun er gøy med å dra på byen unnviker hun gjerne spørsmålet.

Hun liker ikke tanken på at jeg drar på byen alene og har sagt jeg ikke får lov til å drikke kaffe alene med en jentevenn jeg har hatt i flere år, derfor syns jeg det blir litt uheldig om jeg skal være positiv til dette og vet hvordan hvert fall menn er på byen. Jeg er ikke redd for utroskap, bare så det er sagt, men mener det å la seg flørte med, påstandere drinker o.l. av menn og eventuelt bare unnlate å være avvisende og si man har kjæreste som emosjonelt utroskap, noe jeg vet hun er enig i om det var motsatt vei.

Er jeg bare paranoid eller urimelig her?

Anonymkode: eb119...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du er urimelig. Skjønner at du syns det er urettferdig når du skriver at hun stiller "strenge" krav på deg. Som du skriver så er det ikke byen stedet der utroskap skjer, men det er med venner og kolleger.

Er sunt i et forhold å få litt tid fra hverandre. Vil nok ikke være negativ for deg at hun føler seg attraktiv og har det gøy på byen uten deg.

Skrevet

Hun kan ikke stille krav til deg, og forvente fri pass selv. Høres ut som ei kjerring

Anonymkode: b47ad...2cd

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Du får ikke ta en kopp kaffe med en gammel venninne, men hun kan fint bli påspandert drinker av fremmede menn? 

Om hun er så oppmerksomhetssyk så lurer jeg på hva annet det feiler henne. Hun kan ikke ta med begge hendene.

Anonymkode: cfaae...e3a

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Klart det må være like regler for begge to. Og det at hun drar på byn for å få bekreftelse av andre menn er bekymringsverdig. Tenker at veien til utroskap / roting med andre er kort når det er slik hun holder på. Jeg og samboer kan godt dra på byn uten den andre, men jeg ville aldri tatt i mot drinker fra menn på byn pga at det gir dem forhåpninger om mer, og at med mindre man er venner og spanderer runder, så er det som regel en baktanke om man spanderer drinker.

Anonymkode: ffbbb...b97

• Liker 2
Skrevet

Jeg som er i forhold tar selvsagt ikke imot gratis drinker av menn på byen. 

Anonymkode: 8c87d...4df

• Liker 1
Skrevet

Tror det med desperate menn som spanderer drinker så og si ikke eksisterer lenger, da må det være eldre taxisjåfører

tror de fleste menn har fått nok av tilgang til «fine» damer.

vært i byen utallige ganger med venninne gjenger, ingen så desperate som prøver seg, selv ikke eldre menn. Hender noe cat whitsle fra fulle menn, men jaja

og ja vi er slanke og fine nok 

Anonymkode: 5967b...c40

Skrevet

Hva slags dame er dette egentlig ? 
Jeg synes jenter som går på byen med mål for å bli påspandert både ditt og datt er lavmål. 
En signaliserer at en er «ledig» og litt «salgs» når en oppfører seg sånn. 
Bli kvitt denne fake kjæresten !  

Anonymkode: a5a36...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...