AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hei hei, Hvor lenge er ferdigblandet åpnet NAN holdbar i romtemperatur? Har en åpnet boks som har jeg brukt halvparten av, på egen flaske, og hatt NAN-boksen stående ute (altså i den originale boksen sin) i romtemperatur. Anonymkode: adeed...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 I romtemp er det ikke lenge, maks 1 time. I kjøleskap 24 timer. BoksNAN altså. Pulver skal ikke blandes og lagres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 DundreMilfin skrev (20 minutter siden): I romtemp er det ikke lenge, maks 1 time. I kjøleskap 24 timer. BoksNAN altså. Pulver skal ikke blandes og lagres. Takk! Anonymkode: adeed...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2022 #4 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk! Anonymkode: adeed...41e Eller: for sikkerhets skyld - les bakpå pakka ang kjøleskap. Kan jo være de forandrer på antall timer i kjøl siden jeg hadde spedbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg mener det står 48 timer på boksen, i kjøleskap. I romtemp maks 1 time mener jeg og å ha lest. Sjekk på ammehjelpen.no og helsenorge.no om oppbevaring av MME Anonymkode: efab9...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg syns det bare var litt vanskelig å tolke det som står. For det er selvsagt slik man ikke skal gi mer fra flaska barnet har spist etter en time, og vanlig pulverNAN, men jeg forstod ikke om det gjaldt også det som er igjen i boksen som ikke har berørt noe enda (som babyens munn) Om fra man skrur av korken på en forseglet boksNAN så har man bare en time om det står ute (hvor den har stått hele tiden). Anonymkode: adeed...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Del Skrevet 16. oktober 2022 Mener det er en time i romtemperatur. Jeg heller ut restene. Dersom man har skrudd av korken, men den fortsatt er forseglet hadde jeg tenkt at det ikke gjaldt. Det vel om om man bryter forseglingen og melken kommer i kontakt med luft og andre ting? Anonymkode: bcbe2...bd9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Del Skrevet 17. oktober 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Jeg syns det bare var litt vanskelig å tolke det som står. For det er selvsagt slik man ikke skal gi mer fra flaska barnet har spist etter en time, og vanlig pulverNAN, men jeg forstod ikke om det gjaldt også det som er igjen i boksen som ikke har berørt noe enda (som babyens munn) Om fra man skrur av korken på en forseglet boksNAN så har man bare en time om det står ute (hvor den har stått hele tiden). Anonymkode: adeed...41e Tror ikke det har med barnets bakterier å gjøre, men er pga kontakt med luft. På samme måte som når man åpner forpakning på annen mat så starter jo en ny holdbarhet (ikke den som står på best før som gjelder uåpnet pakke) Anonymkode: efab9...c7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Del Skrevet 17. oktober 2022 Takk dere! Anonymkode: adeed...41e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå