Cc2020 Skrevet 16. oktober 2022 #1 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Hei☺️ Jeg har fått negative tester frem til 16 dpo, da jeg har hatt mange symptomer som jeg vanligvis ikke har før forventet mens. Jeg begynte å spotte 7 dpo, og tenkte med en gang at dette var en implantasjonsblødning. Har i tillegg hatt sånn typisk stikkende følelse på kun en side. Grunnen for at jeg tenker graviditet er fordi jeg opplevde det samme i fjor, men det endte dessverre opp i en spontanabort. Da fikk jeg ikke positiv test før 1 uke etter forventet mens, og da var hcg relativt høy. Jeg har nå hatt småblødninger som sagt siden 7 dpo, men jeg har ikke klart å falle til ro med at dette er mensen, da jeg aldri får den en uke for tidlig, som oftest 1-2 dager for sent. Den eneste gangen jeg blødde en uke før mens var som nevnt, i fjor, da jeg spontanaborterte. Det har vært vannaktig blødning, og ikke fylt et bind, men jeg syntes fremdeles det var litt mye hvis jeg skulle være gravid. Det har gått litt opp og ned i mengde, også trodde jeg at det var i ferd med å stoppe å blø (1 dag før forventet mens). Men så begynte det mer igjen, litt mer enn vanlig, men ikke full mensen heller. Jeg tror jo det er mulig at jeg er gravid, men at jeg spontanaborterer igjen. Men vil likevel snakke med noen her og høre deres erfaring, for jeg holder på å bli sprø. Jeg har vært og tatt blodprøver hos lege dagen før forventet mens, men må vente så lenge på svar siden han ikke har ledig tid før om en uke. Hver gang jeg tenker at jeg ikke er gravid får jeg nye symptomer. Så ja, jeg blir gal😅 Men fra 15 dpo følte jeg at symptomene ble mildere, mindre såre pupper osv, så jeg tenkte, nei, jeg er ikke gravid. Men tok likevel test 16 dpo (tok den på kvelden og den var negativ). Men i dag (17 dpo - 1 dag over forventet mens) fikk jeg en skygge på testen jeg utførte om morgenen. Min søster sier jeg innbiller meg det og hun ser ingenting, men jeg har fått blanke tester helt frem til nå, og nå er det en skygge der. Jeg blør fremdeles, men ikke full mens som jeg vanligvis har, og har ikke noe vondt. Kjenner litt små murringer og litt på høyre side. Kjenner jeg er småkvalm før, når jeg spiser og etter. Har også skikkelig hete/kulde tokter og er litt små klam på kroppen. Jeg tenker jo det værste at jeg mister igjen. Har noen lignende erfaring som fortsatt var gravid? Jeg var hos gynekolog for en stund tilbake for å sjekke at alt så fint ut, og hun fant ingenting. Men man vet jo aldri 100%. Jeg legger hvertfall med bilde fra Metode tidlig test, fra 16 dpo (kveld - negativ) og 17 dpo (morgenurin - skygge). Takker på forhånd ❤️ https://imma.gr/116939x0519b Endret 16. oktober 2022 av Cc2020 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 Ser noe på 16 dpo. Men om det er en vanlig strek eller ikke er vanskelig å se...for det kan se ut som det har blitt noe problem med fargen akkurat der...at streken ser for tykk ut. Et du sikker på at du er 16 dpo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cc2020 Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 16. oktober 2022 (endret) Sofakona skrev (5 timer siden): Ser noe på 16 dpo. Men om det er en vanlig strek eller ikke er vanskelig å se...for det kan se ut som det har blitt noe problem med fargen akkurat der...at streken ser for tykk ut. Et du sikker på at du er 16 dpo? Jeg åpnet den 17 dpo nå nettopp, det er defekt på plasten som lager skygge, så ingen skygge under på selve testpinnen. Jeg har følt jeg har sett svake streker hele tiden, men jeg innbiller meg det nok bare. Jeg har regelmessig mens, men de varierer i syklus 28-31 dager. Bruker Flo appen. Sist mens var 15-21 september, og eggløsning var 29 september. Jeg har merket at kvalmen har kommet og gått i hele dag, uavhengig av mat eller ikke. Åpnet opp den testen som er 16 dpo også, jeg vet jo ikke om jeg innbiller meg det, men det gjør jeg sikkert, men kan det se ut som en antydning til en påbegynt strek? https://imma.gr/116952xc42b9 Endret 16. oktober 2022 av Cc2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cc2020 Skrevet 17. oktober 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 17. oktober 2022 (endret) En liten oppdatering. Tok en test igjen i dag (18 dpo), clearblue sin tidlig test. Den viser en svak ekstra blå strek, men jeg blør mer i dag, og har mer kramper. Så frykter at historien gjentar seg😢 ny oppdatering: tok en til test i dag, men det var kun gått 3 timer siden jeg gikk på do. Men jeg ser tydelig at det er svake streker på begge. Jeg blør fremdeles, slimete blod. Men krampene har sluttet. Har legetime om 2 dager og skal ta nye blodprøver da. https://imma.gr/117033xda102 Endret 18. oktober 2022 av Cc2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå