Gå til innhold

sammenvokste bryn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

bryna mine vokser sammen slik at det ser ut om som om jeg kun har ett langt bryn! hoho skal jeg barbere dem på midten?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NAPP!! Ikke barber! napp kun under, ikke over, og prøv og finn en form som du syntes er fin. De skal helst gå litt opp littegrann til høyre for pupillen. ( utover) Hvis du legger pinsetten, vannrett, med den bredeste delen ned mot pannen, langs neseroten, skal du ha plass til en pinsett før brynet begynner... (kremt, kanskje ikke så lett å forstå, men ikke lett å forklare heller!!! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hvis du er jente, normal i hodet, kommer bra ett møblert hjem og har sammenvokste bryn... og må spørre noen om du skal barbere dem... dette blir for dumt!!

Alle normale jenter vet at man enten napper eller vokser brynene, man barberer aldri hår i ansiktet. Brynene skal være adskilt ved neseroten, tynne og med en fin bue.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvis jeg var deg ville jeg gått til en (frisør)salong og spurt om de kan nappe dem for deg. Da får du en form som du selv kan jobbe utifra.

Jeg gjør selv dette en gang i blandt for at det skal se best mulig ut. Og når det gjelder barbering,spørs det jo hva en legger i ordet barbering. På mange salonger brukes det en slags "skalpell" hvor en skraper hårene av. Jeg vil kalle dette barbering, og jentene som jobber i salonger pleier da vitterlig å være normale...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er jente, normal i hodet, kommer bra ett møblert hjem og har sammenvokste bryn... og må spørre noen om du skal barbere dem... dette blir for dumt!!

Alle normale jenter vet at man enten napper eller vokser brynene, man barberer aldri hår i ansiktet. Brynene skal være adskilt ved neseroten, tynne og med en fin bue.

Milla

Heeeeeere we go again!!!

Blir du aldri lei Milla ?

Du er uhøflig, ignorant, og tror du har fasiten på alt!!!!!

Du tar ihvertfall ikke denne tråden seriøst. Du kunne spart deg :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Sitat : "alle normale jenter,- bla,bla,bla,bla".....

(får sikkert pepper nå, men du fortjener å høre det!)

AAAAAAARGH!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med kattepus!

Nå er jo jeg alt "bannlyst" pga mine synspunkter ang barbering, så jeg kan jo likegodt fortsette...

Øyenbrynene er noe av det som gir et ansikt særpreg. Det er ingen som har bestemt at de skal være smale og buede. Det er heller ingen som har bestemt hvor tett de skal være sammen på midten. Dette er opp til hver enkelt.

Er enig med den som anbefalte frisør. Få en frisør til å gjøre det første gangen og kanskje forklare hvordan det gjøres. Kjøp en god pinsett og napp litt hver dag. Napp brynene slik du liker dem og slik at de passer ditt ansikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

skjerp deg Milla! verden er ikke så ensartet og monoton som du tror.. HELDIGVIS :D

det er rom for mangfolk og særegenheter...

jeg er sikker på at om jeg viste alt om det, så ville det dukket opp et par ting du ikke har fått med deg som mamman min lærte meg.. ;)

lev og la leve!

vi er alle forskjellige og bra er det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbryn er tydeligvis et yndet tema på disse sidene. Personlig ville jeg aldri vist meg med ett langt bryn midt i ansiktet, og hvis det var slik jeg var skapt fra naturens side ville jeg fixet på det. Gjesten som startet tråden må gjerne barbere vekk hele greia for min del, jeg tar ikke vedkommende seriøst i det hele tatt. :ler:

Til gjesten som syntes Milla burde skjerpe seg vil jeg bare si at jeg synes vi heller burde rette våre vakkert innrammede øyne mot gjester som skriver tulleinnlegg. DE burde skjerpe seg. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i skjønnhetssalong og det de gjorde der var da vitterlig det jeg i ettertid har kalt barbering. Hun brukte et barberblad og skar av hårene - tynnet dem liksom.

Men jeg er født på et rent laken og barndomshjemmet mitt er møblert.

Hm... hvordan kan det ha seg...?

Nuvel - for å holde øyebrynene våre så pne som samfunnet krever at de skal være, så er det nok lurt å holde dem vedlike med napping.

Men gjør som du blir anbefalt - ta deg en tur til en god salong og få noe du selv kan jobbe med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ville bare si at JEG barberer ihvertfall bryna mine! Med min egen Mach3, typen min har en matchende hoho...

Vel jeg barberer UNDER bryna fordi jeg ikke har en god pinsett og fordi det gjør vondt og fordi dette er mye raskere... Ja jeg gjør det hver 1.5 dag for skjeggvekst er ikke kult der :D og ikke for hardt heller for det er ikke kult med sår under bryna... Jeg bruker underlagskrem og pudder over det barberte området for da ser det enda bedre ut... Jepp, jeg er også en normal person :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i frisør salong, og der "barberte" vi øyenbrynene! Eller vi brukte et barberblad og skar de til. får med mye mer av de helt lyse hårene da men det vokser jo mye fortere ut igjen.. Napping gjør bare vondt i begynnelsen, så blir du herda! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Tenker vi kan avskrive hele denne tråden som "tull". Personer som setter sammenvokste bryn i avdelingen for "særegenheter" kan uansett ikke være vel bevart.

Vi burde vel unngått og svart på dette her, barberer bryn med Mach3 og sparkler igjen med makeup krem på den tynne huden rundt øynene.... dette er tåpelig.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker vi kan avskrive hele denne tråden som "tull". Personer som setter sammenvokste bryn i avdelingen for "særegenheter" kan uansett ikke være vel bevart.

Vi burde vel unngått og svart på dette her, barberer bryn med Mach3 og sparkler igjen med makeup krem på den tynne huden rundt øynene.... dette er tåpelig.

Milla

Bare så du vet det Milla, så er du verken ordfører eller moderator.!!!

Når det gjelder jenter med sammenvokset øyenbryn- så er det et problem for mange. Særlig jenter med krafitg og mørk hårvekst. Det å avskrive denne tråden fordi ikke Milla har denne kunnskapen, får bli hennes problem. Man kan jo ikke vite alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg synes denne tråden er supernyttig.

Har nokså kraftige og litt sammenvokste bryn selv. Jeg napper hårene mellom brynene, og prøver å tynne ut litt med å nappe i underkant av brynene. Problemet mitt er at jeg synes det er så vanskelig å få fin form på brynen, de er jo helt rette i overkant....så når jeg prøve å forme dem fra undersiden blir det jo bare kluss :-? What to do???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ping pong

Jeg har også hatt kraftige bryn. Det jeg gjorde var at jeg gikk til hudpleier for å nappe "de i form". Når jeg hadde gjordt det en gang, har du malen der og da napper du bare etter den formen du har fått. Det anbefales. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minnie Emmerdale
Ville bare si at JEG barberer ihvertfall bryna mine! Med min egen Mach3, typen min har en matchende hoho...

... Jepp, jeg er også en normal person  :hoho:

Tar du virkelig en person som skriver slikt seriøst? men okay, her kommer litt basiskunnskap. Få enten en frisør, hudpleier eller en fingernem venninne til å nappe brynene i form. Anskaff en Revlon pinsett med butt (dvs. rett kant) el. lignende. Gå til nærmeste parfymeri og spør. Bruk aldri en pinsett med spiss da det er lett å klype i huden og dermed få små sår ol.

Dermed et det bare og nappe de hårene du ser vokser ut etterhvert. Dette er noe som alle kan få til. Napp om kvelden, smør på litt aloe vera gel eller krem for å roe huden.

Å barbere under øynene og deretter dekke over stubbene med make-up krem og pudder er en metode som ikke bare er dum og ukledelig, den er også dårlig for huden. Huden rundt øynene er tynn og følsom, litt pudder for å feste øyeskyggen er greit men å dekke til porene/hårsekkene med makeupkrem kan føre til betente hårsekker og sår hud.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja faktisk, Milla.... Det finnes faktisk folk ute i den store vide verden som ikke er så perfekt som deg, som tydeligvis er født med ferdignappede bryn. Merkelig, ikke sant??????? 8)

Selvfølgelig kan vel dette være et seriøst innlegg. Eller er det bare det at det ikke er skrevet i samme superseriøse stil som dere bruker??? Tenk at det skal være nødt å måtte krangle om ALT!!!!! DET kaller jeg barnslig. Men nå blir det vel krangling på DETTE innlegget også. Skulle bare ikke forundre meg.....

Kjenner faktisk folk som barberer seg under øybrynene. Så det GÅR an ja! Jeg personlig liker å nappe dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jeg driiiiter i om det er skadelig for huden å dekke til det barberte området med underlagskrem og pudder. og det ser ikke helt forjævlig ut nei ædda bædda prøv selv så skal du se hvor raskt og enkelt og smertefritt vi barberpersoner har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...