AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg skal straks kjøpe min første bil, og har da en betalingsanmerkning. Jobber med å få denne nedbetalt selvfølgelig. Men litt usikker på i forhold til forsikring? Jeg kan vel fortsatt få forsikring selvom jeg har betalingsanmerkning? Anonymkode: 4b9d9...919
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Ja. Men som med andre forsikringer kan et hende du må betale en del på forskudd, inntil 12 mnd. Sånn er det hvertfall med diverse personforsikringer hvis man har betalingsanmerkning Anonymkode: 0009c...190 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Ja, du kan få forsikring, men du må betale årlig forskudd. Anonymkode: 21ff8...80e
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #4 Skrevet 17. oktober 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal straks kjøpe min første bil, og har da en betalingsanmerkning. Jobber med å få denne nedbetalt selvfølgelig. Men litt usikker på i forhold til forsikring? Jeg kan vel fortsatt få forsikring selvom jeg har betalingsanmerkning? Anonymkode: 4b9d9...919 Ja forsikring får du, men du må som regel betale hvert år på forskudd Anonymkode: 2dff7...2e1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #5 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ja. Men som med andre forsikringer kan et hende du må betale en del på forskudd, inntil 12 mnd. Sånn er det hvertfall med diverse personforsikringer hvis man har betalingsanmerkning Anonymkode: 0009c...190 1 år + 15% for å dekke varslingsperioden om man ikke betaler for seg året etter var det som gjaldt i forsikringsselskapet jeg jobbet før. Anonymkode: f97d7...bba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå