Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er renholder på ett bygg med kontoret. I høstferien har noen jobbet der med å rive ned vegger og satt opp nye. Jeg måtte jobbe i dag for å vaske byggstøvet. Må være klart til kontoret åpner i morgen. Hvor mye betaling kan jeg kreve? Timesbetaling pluss tillegg for Søndag? Hva med ekstra for byggstøv? Hvert eneste stol og bord var hvite av støv. Og gulvene måtte støvsuges,  mopper, kjøre maskin og moppes igjen

Anonymkode: 33020...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis betaler de bare for kattevask av kontorer. Skitne grå tepper er helt vanlig, mye støv på stolene osv. Jeg tror nok du skulle fått avtalt på forhånd hva du skulle få betalt ekstra for et sånt oppdrag? Det høres rart ut at du har vasket uten å ha avtalt det?

Du kan vel ikke mene at du bare gjorde det rent uten å avtale betaling på forhånd?

Selvfølgelig skulle du fått betalt mye ekstra for det og tillegg for overtid, men det er da vanskelig å kreve det nå. Hvis du har gjort det av egen fri vilje så er det vel gratis for dem og inkludert i "kattevasken"

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding her med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Retningslinjene for bruk av forumet finner du her.

Mvh Rhodiola, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...