AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Er det han eller meg som er problemet? Jeg vil vente til jeg føler at han er forelsket og viser det med handlinger sånn at jeg ikke bare blir bruk-og-kast mens han vil ha sex og sier det er viktig for han for å kunne finne ut om vi passe sammen og for å vite om han i det hele tatt kan bli forelsket i meg. Jeg føler meg ikke så verdsatt da men skjønner også den siden at å passe sammen i senga er viktig å finne ut men virker som det er sex som er hovedprioritet hos han selvom han sier at han dater for å finne kjæreste.. Anonymkode: ffb61...88c 5
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Dere er ikke kompatible. Jeg ville dumpet ham før han dumpet meg. Anonymkode: e6831...797 8 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Han er bare ute etter et nummer. Anonymkode: 033e9...390 7
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Men du er jo ikke forelsket? Anonymkode: 7aff8...208
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er bare ute etter et nummer. Anonymkode: 033e9...390 Ja virker sånn men jeg har spurt flere ganger og han nekter for at han er sånn. I det ene øyeblikket sier han at det ikke er noe problem å vente mens i det andre øyeblikket prøver han seg på nytt. Vi kysser og kliner mye så kanskje jeg sender ut feil signaler om at jeg er klar da og han tar det som grønt lys? Jeg har bevisst unngått hjemmedates men det har blitt dyrt å alltid spise ute så de siste gangene har vært hjemmedates og da prøver han seg. Jeg foreslå å gå tur neste gang men da sa han at det er for kaldt og mye koseligere å være inne (hjemme sammen).. Anonymkode: ffb61...88c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Dere passer ikke sammen, ingen av dere har feil. Jeg hadde ikke blitt alt for seriøs med noen før jeg visste om vi hadde seksuell kjemi. Det er litt spesielt å kalle det å bli brukt. Du nyter jo også av sexen. Det er ikke et betalingsmiddel for å få menn til å bli hos deg. Anonymkode: 48762...454 4
jabx Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det han eller meg som er problemet? Jeg vil vente til jeg føler at han er forelsket og viser det med handlinger sånn at jeg ikke bare blir bruk-og-kast mens han vil ha sex og sier det er viktig for han for å kunne finne ut om vi passe sammen og for å vite om han i det hele tatt kan bli forelsket i meg. Jeg føler meg ikke så verdsatt da men skjønner også den siden at å passe sammen i senga er viktig å finne ut men virker som det er sex som er hovedprioritet hos han selvom han sier at han dater for å finne kjæreste.. Anonymkode: ffb61...88c Ord er enkelt å si. Handlinger viser gjerne sannheten. 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er litt spesielt å kalle det å bli brukt. Du nyter jo også av sexen. Det er ikke et betalingsmiddel for å få menn til å bli hos deg. Anonymkode: 48762...454 Jeg nyter ikke sex når jeg ikke er følelsesmessig trygg og føler meg verdsatt av personen som når man har sex bare fordi man blir presset til det. Har aldri omtalt det som noe betalingsmiddel heller. Sex for meg er noe veldig personlig man deler med kun noen man elsker og når man er åpen om det fra begynnelsen så er det å bli brukt og utnyttet om mannen bare lyver om intensjon og følelser for å komme i buksa på deg og stikker av etterpå som om man ikke betydde noen verdens ting. Anonymkode: ffb61...88c 5 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja virker sånn men jeg har spurt flere ganger og han nekter for at han er sånn. I det ene øyeblikket sier han at det ikke er noe problem å vente mens i det andre øyeblikket prøver han seg på nytt. Vi kysser og kliner mye så kanskje jeg sender ut feil signaler om at jeg er klar da og han tar det som grønt lys? Jeg har bevisst unngått hjemmedates men det har blitt dyrt å alltid spise ute så de siste gangene har vært hjemmedates og da prøver han seg. Jeg foreslå å gå tur neste gang men da sa han at det er for kaldt og mye koseligere å være inne (hjemme sammen).. Anonymkode: ffb61...88c En mann som er interessert ønsker at du skal føle deg trygg og har ikke noe problemer med å vente med sex og hvis da senere finner ut at en ikke passer sammen i senga så kan en fortsatt gå hver til sitt. Han der hadde jeg ikke stolt på hvis jeg så etter noe seriøst Anonymkode: eaa7e...7e4 4
AprilLudgate Skrevet 16. oktober 2022 #10 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja virker sånn men jeg har spurt flere ganger og han nekter for at han er sånn. I det ene øyeblikket sier han at det ikke er noe problem å vente mens i det andre øyeblikket prøver han seg på nytt. Vi kysser og kliner mye så kanskje jeg sender ut feil signaler om at jeg er klar da og han tar det som grønt lys? Jeg har bevisst unngått hjemmedates men det har blitt dyrt å alltid spise ute så de siste gangene har vært hjemmedates og da prøver han seg. Jeg foreslå å gå tur neste gang men da sa han at det er for kaldt og mye koseligere å være inne (hjemme sammen).. Anonymkode: ffb61...88c Hehe…. For en creepy fyr. «For kaldt å gå tur». Helt greit at man ønsker sjekke kompatibilitet i senga, man han her er villig til å lure deg/presse. Megarødt flagg. MEGA. Ikke ta ham med hjem. 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det han eller meg som er problemet? Jeg vil vente til jeg føler at han er forelsket og viser det med handlinger sånn at jeg ikke bare blir bruk-og-kast mens han vil ha sex og sier det er viktig for han for å kunne finne ut om vi passe sammen og for å vite om han i det hele tatt kan bli forelsket i meg. Jeg føler meg ikke så verdsatt da men skjønner også den siden at å passe sammen i senga er viktig å finne ut men virker som det er sex som er hovedprioritet hos han selvom han sier at han dater for å finne kjæreste.. Anonymkode: ffb61...88c Er det greit med en mann som gidder å bli kjent med deg kun hvis han får pult deg? Får han ikke pult deg så gidder han ikke å bli kjent med deg. Er det greit med en mann som syns det er logisk å pule først, så se om man matcher på personligheten og passer sammen? For normale folk så er ikke det greit, men du velger jo selv. Det høres imidlertid ut som du er langt mer verdt og fortjener en annen type mann enn en horebukk med herpes. Anonymkode: 7ad8f...3e1 2
Fremmed fugl Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 TS, Ok, så denne personen vil prøvekjøre deg i sengen, innen han vet om han er interessert i noe mer. Vil du bli prøvekjørt? Vil du bli forelsket i en mann, som etter prøvekjøring Vil dumpe deg? Spontant tenker jeg at du kanskje skal avslutte. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det han eller meg som er problemet? Jeg vil vente til jeg føler at han er forelsket og viser det med handlinger sånn at jeg ikke bare blir bruk-og-kast mens han vil ha sex og sier det er viktig for han for å kunne finne ut om vi passe sammen og for å vite om han i det hele tatt kan bli forelsket i meg. Jeg føler meg ikke så verdsatt da men skjønner også den siden at å passe sammen i senga er viktig å finne ut men virker som det er sex som er hovedprioritet hos han selvom han sier at han dater for å finne kjæreste.. Anonymkode: ffb61...88c Dere er forskjellige. - jeg skjønner han godt, seksuell kompatibilitet er kjempeviktig, hvorfor investere tid hvis dere ikke fungerer i senga? Anonymkode: b1465...df8 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg skjønner han litt, men samtidig så skjønner jeg deg også. Du får ta praten med han en gang til og si i fra at om han pusher, så orker du ikke mer. Men for meg er sexdelen veldig viktig for å kjenne på om man passer sammen på det planet, og kan hende han tenker likt. Men om du er så redd for å bli forlatt og ikke vil ha sex før han vil være kjæreste, må du si det og si at du må være den som prøver deg når du er klar.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg tror heller ikke at noen av dere er problemet. Vel altså, det er selvfølgelig et problem at han presser når du har sagt nei. Han håper at han kan få overtalt (presset) deg til å gjøre motsatt av det du ønsker. Det er respektløst. Han kan jo si at han er ute etter noe mer enn et nummer, men når han ikke vet om han kan bli forelsket før han har hatt sex, så kan jo det likevel bli utfallet. At dere har sex en gang og så er forholdet over. Han vil sikkert insistere på at han er ute etter kjæreste, men i praksis så har det ikke noe å si for deg. Resultatet blir det samme. Uansett virker det ikke som om dere er noen match når det du ønsker deg og det han ønsker deg er motsetninger. Anonymkode: 80410...4b4 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16 Skrevet 16. oktober 2022 Selv må jeg ha sex for å få følelser. Det er sexen som skiller en date fra en venn. Hvis jeg bare skulle sittet ute og spist med en fyr, blir det upersonlig. Men du har lov å føle det slik. Dere passer nok ikke sammen. Anonymkode: 330ef...258 1
Fremmed fugl Skrevet 17. oktober 2022 #17 Skrevet 17. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Selv må jeg ha sex for å få følelser. Det er sexen som skiller en date fra en venn. Hvis jeg bare skulle sittet ute og spist med en fyr, blir det upersonlig. Men du har lov å føle det slik. Dere passer nok ikke sammen. Anonymkode: 330ef...258 Hm, det var intressant. Var du aldri forelsket innen du debuterte seksuelt? Så er det vel mye mer man kan gjøre ved siden å spise ute, og ha sex? Beklager men en spennende post så graver videre. TS skriver at fyren hun dater ønsket å prøvekjøre, som er noe annet enn at sex og de nevroendokrine hormoner som kommer inn i hjernen i samband med sex påvirker tilknytning (som jeg vel leser, er det du bruker). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå