AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Mitt barn skal ta mr. Og det står at foresatte kan bli med inn (Men ikke inn i maskinen (selvfølgelig)). Det jeg ikke finner utav er det med klær. Er det noen av dere som vet om jeg må stille i bukse uten knapp og glidelås, og uten spilebh? Er jo ikke noe stress å ha det med i tilfelle, men kunne jo vært greit å vite på forhånd. Anonymkode: 99e88...98e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg har jo forøvrig ikke bh som ikke har metall i festene på ryggen.. 🙃 Anonymkode: 99e88...98e
La Luna Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Du som forelder kan ha spile i bh og knapper i buksa, men må ta av smykker og lignende. Ungen må ta av seg bukse og annet med metall.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har jo forøvrig ikke bh som ikke har metall i festene på ryggen.. 🙃 Anonymkode: 99e88...98e Da må du enten gå uten BH eller sportsBH som ikke har noen fester eller spiler (pierre robert og sånne typer). Evt må du ta av deg BH før du går inn. Så kan du ha på f.eks tights eller joggebukse uten metall i seg og en genser uten metall. Anonymkode: 4ce18...381 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 La Luna skrev (4 timer siden): Du som forelder kan ha spile i bh og knapper i buksa, men må ta av smykker og lignende. Ungen må ta av seg bukse og annet med metall. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da må du enten gå uten BH eller sportsBH som ikke har noen fester eller spiler (pierre robert og sånne typer). Evt må du ta av deg BH før du går inn. Så kan du ha på f.eks tights eller joggebukse uten metall i seg og en genser uten metall. Anonymkode: 4ce18...381 Takk for svar begge to! Litt motstridende svar da.., bør vel bare ringe dem i morgen å høre. Anonymkode: 99e88...98e
Cisco Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Du trenger ikke å ringe. Dette løser seg imorgen. Buksa og bh til barnet må av. Hun får teppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå