AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Hei! Jeg har en snart treåring (i januar) som fremdeles har ganske utspilt mage. Hun er glad og fornøyd, og har alltid vært både stor for alderen og litt å gå på. Hvor lenge skal de ha mage som er uproporsjonalt større ift resten av kroppen? Har egentlig aldri tenkt at det var noe å bekymre meg for, for har på en måte ansett henne som en baby veldig lenge. Men ja, ble brått litt usikker. PS: vi har vært og undersøkt blodsukker i frykt for diabetes pga hun drikker veldig mye vann. Slo ikke ut. Anonymkode: 97425...565
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hei! Jeg har en snart treåring (i januar) som fremdeles har ganske utspilt mage. Hun er glad og fornøyd, og har alltid vært både stor for alderen og litt å gå på. Hvor lenge skal de ha mage som er uproporsjonalt større ift resten av kroppen? Har egentlig aldri tenkt at det var noe å bekymre meg for, for har på en måte ansett henne som en baby veldig lenge. Men ja, ble brått litt usikker. PS: vi har vært og undersøkt blodsukker i frykt for diabetes pga hun drikker veldig mye vann. Slo ikke ut. Anonymkode: 97425...565 Er det utelukket at hun har væske i buken? Anonymkode: e3ee2...168
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det utelukket at hun har væske i buken? Anonymkode: e3ee2...168 Vet ikke hva det betyr engang? Anonymkode: 97425...565
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Vet ikke hva det betyr engang? Anonymkode: 97425...565 Væske eller buk...? Eller er det utelukket du stusser på? Anonymkode: 37895...a20 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Melkeintoleranse og hveteinteoleranse er vel de vanligste synderne. Ville sjekket hos lege Anonymkode: 28e54...ce6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå