Gå til innhold

Hvor lenge kan barn ha «stor» mage før det er grunn til bekymring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har en snart treåring (i januar) som fremdeles har ganske utspilt mage. Hun er glad og fornøyd, og har alltid vært både stor for alderen og litt å gå på. Hvor lenge skal de ha mage som er uproporsjonalt større ift resten av kroppen? Har egentlig aldri tenkt at det var noe å bekymre meg for, for har på en måte ansett henne som en baby veldig lenge. Men ja, ble brått litt usikker. 

PS: vi har vært og undersøkt blodsukker i frykt for diabetes pga hun drikker veldig mye vann. Slo ikke ut.

Anonymkode: 97425...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hei! Jeg har en snart treåring (i januar) som fremdeles har ganske utspilt mage. Hun er glad og fornøyd, og har alltid vært både stor for alderen og litt å gå på. Hvor lenge skal de ha mage som er uproporsjonalt større ift resten av kroppen? Har egentlig aldri tenkt at det var noe å bekymre meg for, for har på en måte ansett henne som en baby veldig lenge. Men ja, ble brått litt usikker. 

PS: vi har vært og undersøkt blodsukker i frykt for diabetes pga hun drikker veldig mye vann. Slo ikke ut.

Er det utelukket at hun har væske i buken? 

Anonymkode: e3ee2...168

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det utelukket at hun har væske i buken? 

Anonymkode: e3ee2...168

Vet ikke hva det betyr engang?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet ikke hva det betyr engang?

Væske eller buk...? Eller er det utelukket du stusser på?

Anonymkode: 37895...a20

• Liker 2
Skrevet

Melkeintoleranse og hveteinteoleranse er vel de vanligste synderne. Ville sjekket hos lege

Anonymkode: 28e54...ce6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...