AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg har selv vært på GC mange ganger og er, for å være ærlig , ikke særlig fan. Joda, nydelige hoteller, strender og mye å gjøre,men ALT er så turistifisert. Jeg kan ikke fordra det når lokalbefolkingen snakker svensk, norsk eller dansk....og du får brunost i butikkene. Derfor lurer jeg på om Tenerife er et ok alternativ? Aldri vært der. Ser at temperaturene er nokså like og jeg syns det ser vakkert ut. Noen tanker....? Og evt forslag til hva man kan gjøre der/hotell-forslag? Anonymkode: 18445...24c 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Tenerife er et fint sted. Veldig mange år siden car det. Hva med å bare dra og teste ut selv? Anonymkode: c48b3...ad2 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenerife er et fint sted. Veldig mange år siden car det. Hva med å bare dra og teste ut selv? Anonymkode: c48b3...ad2 ja hører mange sier det er fint, så kan absolutt dra og finne ut av det selv men vil gjerne ha tips om noen har. Anonymkode: 18445...24c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Var på Tenerife for noen år siden. Da var mine omtrent på alder med dine. Vi likte oss godt. I den alderen er det vel uansett bading, is og helst noe underholdning/aktivitet på hotellet det går i. Det viktigste for meg var egentlig standard på hotellet og at det var to soverom. Anonymkode: 821ea...97b
Helene Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Bare husk, kveldene er kjølige. Temperatur forskjell. Ta med strikkejakker til barna.
mariie Skrevet 19. oktober 2022 #7 Skrevet 19. oktober 2022 (endret) Lanzarote er også fint, eller Fuertuventura hvis du vil ha mindre "turist"preg Endret 19. oktober 2022 av mariie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå