AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Min fastlege bruker Helse Norge til kommunikasjon med pasienter. Jeg har en skade etter et uhell og har vært til konsultasjon, og uken etterpå ble skaden mer smertefull. Jeg ringte legekontoret og fikk beskjed om å sende melding på Helse Norge og det gjorde jeg. Spurte om legen kunne henvise meg til røntgen og div spørsmål, og det tok 14 dager før han svarte meg på spørsmål som egentlig var litt akutte. Jeg svarte legen med ny informasjon om skaden, og dette er nå 5 dager siden og har ikke fått svar. Har ringt klinikken og får beskjed om å kommunisere via Helse Norge... Legen er på kontoret to dager i uken og jobber hjemmefra. Helt unødvendig å bestille time for å spørre om legen kan bestille røntgen. Er dette sånn det skal være egentlig? Veldig frustrerende🤔 Anonymkode: ad1db...512
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Du må jo si til sekretæren at du har sendt melding men at du får altfor seint svar. Anonymkode: 1fd67...c7b 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Nei, det skal ikke være slik. Jeg får svar etter noen timer. ( Ettermiddag som regel ) resept på 1 dag dersom jeg behøver det, Anonymkode: e24b2...3eb 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du må jo si til sekretæren at du har sendt melding men at du får altfor seint svar. Anonymkode: 1fd67...c7b Har sagt det mange ganger så har gitt opp for jeg føler meg masete. I vår da jeg lå rett ut med korona sendte jeg melding og fikk aldri svar. Legen sa at han ikke hadde mottatt melding fra meg på Helse Norge, og ble hissig da jeg sa at det ikke stemte. Ts Anonymkode: ad1db...512
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Bytt fastlege. Er ikke slik det skal være. Min svarer innen 5 arbeidsdager, men får som regel svar etter en dag. Er det noe som haster å få svar på ringer jeg bare legekontoret så gir dem beskjed til han om at det haster. Anonymkode: aaac1...81d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå