Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2005 #1 Skrevet 1. desember 2005 Owæææææh! Jeg synes ikke at LOST har tapt seg i sesong 2. Og da Walt dukka opp på pc-en, da fikk jeg frysninger! Jeg sier jo at han er et spøkelse. Dukker opp både her og der. Og at ikke Locke og han der svære mannen (hva heter han?) styrta ut for å stanse michael etter at de så filmen da! De visste jo at han dreiv på og tukla med maskinene. ... Det hadde jo kanskje ikke vært så spennende da, men..
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2005 #3 Skrevet 1. desember 2005 Jeg snakker om det som skjedde i episoden de sendte i USA denne uka. Ville bare dele mine reaksjoner med de andre som har sett den.. Og forresten, han svære mannen som jeg ikke husker navnet på, minner meg om entene i ringenes herre. Sier ingenting med mindre det er verdt å bruke lang tid på å si det.
Scully Skrevet 1. desember 2005 #4 Skrevet 1. desember 2005 Kjempespennende, skjønner ikke hvordan jeg skal kunne klare å vente til neste uke. Synes heller ikke lost har tapt seg, men det går kanskje litt langsomt fremover fortiden. Det skjer liksom aldri det helt store... Bortsett fra det med Walt denne gagen da, det var sykt...
Gjest Gitte Skrevet 1. desember 2005 #5 Skrevet 1. desember 2005 walt har jo vært med på den måten flere ganger før.. Syns det var så koselig når Bernard og Rose ble gjenforent jeg
@lfa Skrevet 2. desember 2005 #6 Skrevet 2. desember 2005 Episode 10 kommer ikke før 11. januar... Mr. Eko (han svære mannen) er kul, og det blir flashback med han i neste episode. Jeg synes også det var koselig med Bernard og Rose, men liker ikke at Kate og Sawyer kosemoser... *liker ikke Kate*
~sikka~ Skrevet 2. desember 2005 #7 Skrevet 2. desember 2005 walt har jo vært med på den måten flere ganger før.. Syns det var så koselig når Bernard og Rose ble gjenforent jeg ← Han har jo ikke det - tidligere har vi sett ham. Denne gangen chattet ham med faren sin.
~sikka~ Skrevet 2. desember 2005 #8 Skrevet 2. desember 2005 Episode 10 kommer ikke før 11. januar... ← Hæ?? Hvor langt har vi kommet nå da? (i nord-amerika altså)
@lfa Skrevet 2. desember 2005 #9 Skrevet 2. desember 2005 Den siste episoden (What Kate did), var episode nr. 9.
Gjest Gitte Skrevet 2. desember 2005 #10 Skrevet 2. desember 2005 Han har jo ikke det - tidligere har vi sett ham. Denne gangen chattet ham med faren sin. ← prata med faren sin? hæ? Det er episode 8 det er snakk om? :klø:
Fibonacci Skrevet 2. desember 2005 #11 Skrevet 2. desember 2005 Er det ikke episode 9 (What Kate Did) det er snakk om? Har akkurat sett den - og grøsset skikkelig av slutten! Hvordan skal vi holde ut helt til januar med å se fortsettelsen???
Gjest Spacegirl Skrevet 2. desember 2005 #12 Skrevet 2. desember 2005 Jo, det er episode 9 det er snakk om. Jeg lurer på hva det er med den svarte hesten jeg. Men det får vi kanskje ikke noe svar på :klø:
Jayli Skrevet 2. desember 2005 #13 Skrevet 2. desember 2005 dette hørtes spennende ut Skal se episode 9 ikveld når mannen kommer hjem Synes det fremdeles er spennende serie men det begynner å bli litt for mye tilbakeblikk, de trenger sikkert å fylle episodene opp med noe :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå