AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 jeg og to venninner dro ut på byen for ta en øl så kom det en kar som var utrolig kjekk og satt seg. han klarte å sjarmere meg og vi endte å ha sex på toalettet. angret litt selvfølgelig, men nå har venninnene mine ghostet meg pga dette. antar de har stemplet som verdiløs og ikke tilhører dems stil. hva burde jeg gjøre for å komme inn i varmen igjen og var det verdiløs og dumt å ligge med han? er 23 år Anonymkode: 5d336...2dd 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Hvorfor skulle de fryst deg ut for dette? Noen av de som hadde et forhold til han eller noe? Det kan hende at de bare er fyllesyke og late og ikke orker å svare på meldinger. Anonymkode: ae6f1...ea0 22
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Aldri hørt at venninner ghoster noen over noe så ubetydelig. Da var de ikke gode venninner i utgangspunktet. Anonymkode: 7541d...1e4 25 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 Å ha sex med noen på toalettet på et utested, det trodde jeg bare var noe som foregikk i dårlige filmer. Jeg ville også ha mistet respekten for en venn eller venninne som gjorde det. Anonymkode: b01b7...754 22 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Først og fremst kan du beklager for at du ditchet dem. Ikke beklage for at du har hatt sex, men for at du prioriterte sex over vennene dine, når det var dem du var der med. Anonymkode: a74b3...ccb 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Nei, det var ikke dumt av deg - du er et voksent menneske som traff en mann du likte og tente på, og hadde sex med han. Bra for deg! Drit i «venninnene» dine, de er enten sjalu eller lider under å holde både seg selv og andre kvinner oppimot en streng seksualmoral som gjør folk ulykkelige og skamfulle. La de gå. Anonymkode: bd831...5f9 16 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 Du får da spørre venninnene dine om hva de synes, vi vet det ikke. Og så kan du spørre deg selv om hva du synes om det du gjorde ute på byen. Anonymkode: 67d8d...8bd 2 1
PITTY Skrevet 16. oktober 2022 #8 Skrevet 16. oktober 2022 Uffda, den var vel ikke helt A4. Teit at venninnene fikk greie på dette. Hvordan? Innrømmet du åpenlyst uten å mistenke hvilken reaksjon du ville få? Komme inn igjen i varmen ja. Kommer vel litt an på hva slags venninneflokk du har da.. 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #9 Skrevet 16. oktober 2022 Hvordan vet du at de har ghostet deg? De er sikkert bare fyllesyke og orker ikke prate i dag. Nei man lever bare en gang så kjapp sex på toalettet med en kjekkas er ikke noe galt i og gjør deg ikke verdiløs! Høres moro ut 😊 Minner meg om min ungdom, hadde både sex på bartoalettet og parkeringsplasser og parker og litt av hvert i fylla 😁 Anonymkode: 1d9bd...e16 9
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #10 Skrevet 16. oktober 2022 det var kanskje dumt av meg synes selv i etterkant at det var billig gjort å meg selv for en fremmed fyr som var kåt. det er ikke helt lik meg å ha tilfeldig sex. har hatt kun en gang i russetiden så jeg skjønner dem godt at det jeg gjorde ikke matcher dems verdier ikke helt mine heller er redd for at jeg har mistet dem for alltid ts Anonymkode: 5d336...2dd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #11 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan vet du at de har ghostet deg? De er sikkert bare fyllesyke og orker ikke prate i dag. Nei man lever bare en gang så kjapp sex på toalettet med en kjekkas er ikke noe galt i og gjør deg ikke verdiløs! Høres moro ut 😊 Minner meg om min ungdom, hadde både sex på bartoalettet og parkeringsplasser og parker og litt av hvert i fylla 😁 Anonymkode: 1d9bd...e16 skjønner det er noen som har den holding der, men i min egentlig og mine venninnenes verden skal det mye til å gå så langt med oss og det skal ikke skje i verken toalett eller parkeringsplass. ts Anonymkode: 5d336...2dd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #12 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Først og fremst kan du beklager for at du ditchet dem. Ikke beklage for at du har hatt sex, men for at du prioriterte sex over vennene dine, når det var dem du var der med. Anonymkode: a74b3...ccb Ditchet dem? Hun var bare en tur på toalettet og kom sikkert tilbake igjen. Når en i gjengen får seg noe skal resten av gjengen være glad på hennes eller hans vegne. En gang jeg hadde sex på parkeringsplassen utenfor utestedet hadde gjengen min kjøpt champis og ga meg highfives når jeg kom tilbake haha! Anderledes om man er på byen med bare én venninne. Da kan man ikke bare bli borte sånn men er man flere så klarer de å ta vare på seg selv i ti minutter 😉 Anonymkode: 1d9bd...e16 6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #13 Skrevet 16. oktober 2022 De har nok ikke kommet seg såpass at de orker å svare på mld. Go girl! Litt spenning må man ha! Anonymkode: 60873...02e 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #14 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): det var kanskje dumt av meg synes selv i etterkant at det var billig gjort å meg selv for en fremmed fyr som var kåt. det er ikke helt lik meg å ha tilfeldig sex. har hatt kun en gang i russetiden så jeg skjønner dem godt at det jeg gjorde ikke matcher dems verdier ikke helt mine heller er redd for at jeg har mistet dem for alltid ts Anonymkode: 5d336...2dd Neida slapp helt av. Eneste grunn til at du føler sånn og er redd for dette er pga samfunnets kvinnefiendtlige indoktrinering som gjennom tusenvis av år har undertrykt kvinnelig seksualitet. Er ikke engang lenge siden klitoris med anerkjent i forskningen og enda kortere siden den ble en del av seksualundervisningen på skolen! Kvinner er faktisk like seksuelle som menn og skal få ha sex like fritt og fri fra dømming som menn. Så drit i de gammeldagse holdningene og lev livet ditt som du vil og gjør det du syns er gøy i øyeblikket og ikke skam deg over det bare fordi noen fortsatt sitter fast i gammeldagse kvinnefiendtlige holdninger om at det ikke er bra å være kvinne å gjøre sånt. Fuck dem og kos deg! You only live once! Anonymkode: 1d9bd...e16 10 1 5
Hannah80 Skrevet 16. oktober 2022 #15 Skrevet 16. oktober 2022 Hvis jeg skulle ha dumpet alle venninnene mine som hadde hatt sex på toalettet på diverse utesteder da vi var yngre, så hadde jeg ikke hatt mange venner igjen😁 6 2
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #16 Skrevet 16. oktober 2022 Om dette er gode venninner som du har hatt over lengre tid syns jeg det er rart om de kutter deg ut pga dette. Kanskje de ikke syns sex på et toalett med en ukjent fyr er noe særlig for dem, men det betyr jo ikke at de bryr seg noe om at du gjorde det. Hva mener du med at de har ghostet deg? Stakk de fra deg uten å si noe i går eller har du bare ikke fått svar på meldinger i dag? Avvent og se om du hører fra dem. Er det gode venninner av deg tror jeg ikke de vil dumpe deg pga dete. Tenker de heller humrer litt og vil ha litt detaljer Anonymkode: dcf7c...1ce 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #17 Skrevet 16. oktober 2022 hehe takk for støtten folkens visste ikke at folk her har så avslappet forhold til sex på den måten der. liksom helt nytt for meg. etter fylt 20 så var greia at det måtte veldig mye til hvis vi skulle ligge med en fyr og han måtte gjør mye for å komme der ned nede. jeg personlig er ikke fan av en kar kun gjør det minimale for å få det dyrbart. selvom jeg tabbet meg ut selv men igjen takk for støtten. litt trøst er det hilsen ts Anonymkode: 5d336...2dd 2 4
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #18 Skrevet 16. oktober 2022 dyrbare*** Anonymkode: 5d336...2dd
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #19 Skrevet 16. oktober 2022 Dette går bra! Du har ikke gjort noe galt😊 Hvis det skulle vise seg at de faktisk ditsjer på grunn av litt sex, er de ikke særlig gode venner! Da er de kraftige(!) bidragsytere til å opprettholde sex som noe skamfult for kvinner. De er sikkert bare slitne enda😄 Anonymkode: 574c6...1b9 3
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #20 Skrevet 16. oktober 2022 Altså min venninne gjorde noe mye verre når vi var yngre, men altså vi ditchet henne jo ikke pga det. Vi er venner fortsatt over 20 år etter, ekte venner støtter deg når du har driti deg ut, de svikter ikke. Anonymkode: 9a5ec...c52 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå