Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gave til gutt på snart 2 år, men har overhodet ingen anelse om hva som er morro i den alderen. Har lyst å kjøpe en litt artig leke. Pris..tja..sånn ca 200. Noen som har forslag? ( I Oslo)

Skal kjøpe en venninne gave i år. Har egentlig kuttet det ut for flere år siden, men tror hun trenger en liten oppmuntring i år. Har tenkt kanskje på et smykke, eller er det noen som har andre gode ideer? Tenker rundt 200 her og`.

Og så en nevø på 9 år, i år tenkte jeg rett og slett og gi han noe penger, fordi han er opptatt av å spare. Det er jo ikke det dummeste det da. ;) Men tenkte da og gi han en litt artig sparegris og putte oppi pengene. Noen som har sett det på noen butikker i Oslo nå i det siste?

Og til slutt..ett håpløst tilfelle. :ler: Min bror på 35 år! Egentlig trenger han nok mye til "unkarsredet" sitt. Men på den annen side synest jeg det er kjedelig å kjøpe ting og tang til huset fordi han nok ikke er super opptatt av det heller. Eller kanksje noen har gode forslag allikevel? Siden han er voksen, så har han jo litt da, men en ser vel at det ikke er en "kvinnes hånd der" for å si det sånn. Ikke for at det er så viktig altså. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger et artig tretogsett på Edwis.Det koster 199,50. Det er 66 deler. Settet er vel sånn Briotype sett. Treskinner,tretog med magneter på sånn at vognene holder sammen og små skilter en kan ha langs sporet.

Et smykke til veninnen din hørtes lurt ut. Pilgrim har mye fint, og en finner også mye fint på Don Donna og Arts and Crafts i tillegg til hos vanlige gullsmeder. Ellers kan jo et gavekort hos hudpleier/spa være noe kanskje?

Unkaren som trenger ting i reiret kan jo få gavekort på Ikea. ;)

Skrevet

Takk for gode forslag Saeria. :)

Ang, det togsettet til 2 åringen, er det veldig tungt? jeg kan jo finne det ut altså. Jeg glemte nemlig å si at det skal sendes. Men det høres ut som en fin gave til en liten gutt! :)

Ellers er jeg åpen for andre forslag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...