AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 Jeg fikk nakkeskade for mange år siden, påkjørt bakfra. Nå sliter jeg enormt med migrene og nakkeskader. Hver gang jeg handler litt i butikken, F eks to handleposer, må jeg slite i en uke etterpå med låst nakke, nakkesmerter, migrene og blir nesten invalid av det. Er det noe jeg kan gjøre for å bli bedre, eller unngå dette? Jeg tåler tydeligvis ikke å løfte noe særlig men må jo handle i butikken. Anonymkode: 02270...2ab
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Bruke ryggsekk med magebelte og brystreim når du bærer hjem varene, eller bruke trillebag. Noen butikker kjører også hjem varene, men det koster litt. God bedring🧡 Anonymkode: 44cdc...d7e
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #3 Skrevet 16. oktober 2022 Vært hos fastlegen? Du burde jo finne ut om du kan få hjelp med dette. https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/rygg-og-nakke-sykdommer/nakkesleng/ Anonymkode: 8d7cc...1b1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #4 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vært hos fastlegen? Du burde jo finne ut om du kan få hjelp med dette. https://nhi.no/sykdommer/hjernenervesystem/rygg-og-nakke-sykdommer/nakkesleng/ Anonymkode: 8d7cc...1b1 Nei er årevis siden og da ble det tatt røntgen med beskjed om at det er ingenting å gjøre og at nakken ikke var knekt…. Mulig jeg spør legen en gang men har så mange andre helseplager i tillegg. Anonymkode: 02270...2ab 1
PITTY Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei er årevis siden og da ble det tatt røntgen med beskjed om at det er ingenting å gjøre og at nakken ikke var knekt…. Noe som heter prolaps da. Ingen som har nevnt dette ordet? Skal kunne gå bort av seg selv, men urovekkende etter så lang tid ja. Det er opererbart, men dumt etter såpass lang tid, dårligere prognose. Brudd(tverrsnitt - lesjon), da ville du nok vært relativt lam.
Gjest Gromjinta Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 Du burde oppsøke lege i stedet for å la deg påvirke av enkelte på forumet som liker å leke lege.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #7 Skrevet 16. oktober 2022 PITTY skrev (4 timer siden): Noe som heter prolaps da. Ingen som har nevnt dette ordet? Skal kunne gå bort av seg selv, men urovekkende etter så lang tid ja. Det er opererbart, men dumt etter såpass lang tid, dårligere prognose. Brudd(tverrsnitt - lesjon), da ville du nok vært relativt lam. Jeg trodde aldri det var brudd, var han som til rtg som bare sa det, i litt spydig tone. Anonymkode: 02270...2ab
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #8 Skrevet 17. oktober 2022 Har du fått det sjekket hos kiropraktor, naprapat e.l? Mulig det er noe som kan gjøres, eller du kan få tips til hva du kan gjøre mens det går seg til. Anonymkode: 884b4...7dd
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2022 #9 Skrevet 17. oktober 2022 jeg tenker og at kiropraktor, osteopat, eller lignende kan fikse opp i det. Prøv noe alternativt hvis offentlig helsevesen ikke strekker til. Anonymkode: daea3...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå