AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Del Skrevet 16. oktober 2022 Nå går det mot vinter så trenger ikke være brun lenger. Har brukt selvbruning, men det som er så kjipt er hvordan sengetøyet blir seende ut, håndklene og klærne når du svetter. Den fader jo av etter hvert og da blir det så stygt, du må ta av alt det gamle for at det nye skal bli fint. Hadde vært mye enklere om man bare kunne solet seg men jeg vil ikke ha hudkreft, pigmentflekker og rynker unødvendig tidlig. Skuldrene og brystet har jeg hatt lett for å bli solbrent på, men tåler huden på leggene og armene solen bedre? Tenkte kanskje neste år å kun bruke faktor 6-20-30 ? Eller påvirkes denne huden like mye som i ansiktet? Anonymkode: 5430e...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 16. oktober 2022 #2 Del Skrevet 16. oktober 2022 Jeg bruker høy faktor på kroppen og, faktor 30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #3 Del Skrevet 11. november 2022 Huden påvirkes like mye av stråling, men den er litt tykkere enn huden på ansiktet og du blir ikke like fort solbrent. Bruker alltid 50 i ansiktet og minst 30 på kroppen uansett. Beste er jo å unngå solen helt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå