AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #1 Skrevet 16. oktober 2022 jeg er ufør og har har ikke god økonomi, så jeg ønsker å få dette gjort så rimelig som mulig uten at det går på bekostning av det praktiske. jeg har til nøds 100 000,- som kan bruks på dette. om man ikke får byttet vegg og gulv i samme slengen for denne prisen er det kun dusjkabinett samt innredning som skal ordnes og da så rimelig som mulig uten at det går på bekostning av det praktiske. jeg har et knøttlite bad, på ca 1,90x1,90 her inne er det et høyskap, et servantskap, duskabinett og per nå noen løse hyller for oppbevaring. badet trenger en oppussing for å se bedre ut, samt få mer praktiske og anvendelig løsninger. dusjkabinettet er ødelagt, ene døra har falt av, selve badet har belegg overalt. det er stygt og fælt, men ikke noe som MÅ gjøres noe med- men det er jo greit å få ordnet dette også. om vegger og gulv skal ordnes kan det godt bli lagt på nytt belegg igjen. jeg kunne godt tenke meg et dushjørne, men et dusjkabinett er vel bedre for badets "helse" ? det jeg virkelig trenger (i tillegg til en dusj som ikke er ødelagt) er praktisk oppbevaring. men jeg har ikke noe interiør/ oppussingsblikk. jeg klarer ikke å visualiere hvordan jeg ønsker sluttresultatet skal bli. er det noen som kan hjelpe meg komme frem til en rimelig løsning som kunne ha fungert for mitt bad? jeg er klar over at bad i seg selv er dyrt å pusse opp, men rimelige dusjkabinett og baderomsinnredning skal man jo alltids klare å finne. Anonymkode: 7397d...54c
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #2 Skrevet 16. oktober 2022 Kan du tegne badet med mål, hvor døra, dusjen og vasken er så kan jeg prøve å komme med forslag 😊 Jeg pleier å være god på å finne oppbevaringsløsninger osv i små rom iallefall så jeg kan gjøre et forsøk 🙂 Anonymkode: 43b44...ec7 1
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #5 Skrevet 16. oktober 2022 Har akkurat pussa opp et bad for under 100K. Inkl alt nytt, så dette bør ikke være noe problem. Og mitt bad er større enn dette. Anonymkode: 63c66...3a6
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #6 Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har akkurat pussa opp et bad for under 100K. Inkl alt nytt, så dette bør ikke være noe problem. Og mitt bad er større enn dette. Anonymkode: 63c66...3a6 hvor starter man? hvem tar man kontakt med? hvem gjør slike jobber rimelige? hva fikk du ordnet opp i? bytta du ut vegger/ gulv? hvordan er vegger gulv nå? flis? belegg? dusjkabinett eller hjørne? etc. alle innspill og tips tas i mot med takk. jeg har ingen erfaring med slikt og vet ikke hvor jeg starter,... Anonymkode: 7397d...54c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå