Gå til innhold

Fant ut at mannen min har snapchat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at mannen min har snapchat og bruker et annet navn. Han sier til meg at han ikke vil ha snapchat og at det er teit osv, men idag fant jeg ut at han har det.. 

Hvordan hadde du reagert? 

Anonymkode: 9f8f2...7d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig spurt om hvorfor han lyver og bruker falskt navn.

Anonymkode: 31ff8...6f8

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde selvfølgelig spurt om hvorfor han lyver og bruker falskt navn.

Anonymkode: 31ff8...6f8

Jeg fant det ut etter å ha snoket på telefonen hans. Jeg vet det er galt, men jeg har mistet tilliten etter at jeg har funnet ut av det tre ganger på forskjellige plattformer... Har ikke sett nøyaktig hva de har snakket om, men han skjuler det.. 

Synes det er flaut å innrømme at Jeg har snoket fordi det er feil, men jeg stoler ikke på ham lengre. Vi er gift og har barn og tydeligvis trenger han å snakke med jenter. 

Kan jeg be ham åpne snap foran meg? 

• Liker 2
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: 1be83...326

• Nyttig 1
Skrevet

Åssen er sexlivet deres? Åssen er du mot mannen din? En mann som er 100% fornøyd har ikke behov for å luske rundt på den måten.

Anonymkode: 5f8ee...8fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åssen er sexlivet deres? Åssen er du mot mannen din? En mann som er 100% fornøyd har ikke behov for å luske rundt på den måten.

Tydeligvis ikke god nok. Vi har sex ca 4 ganger i uken, men ja jeg er kjedelig. Han er veldig flink til å gi meg dårlig samvittighet og for å være ærlig, hjelper det ikke nevneverdig for å få meg tent. 

Prøver å være snill og grei.. 

• Hjerte 1
Skrevet

Tenker han skjuler noe (utro)

Anonymkode: f9092...f25

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Tydeligvis ikke god nok. Vi har sex ca 4 ganger i uken, men ja jeg er kjedelig. Han er veldig flink til å gi meg dårlig samvittighet og for å være ærlig, hjelper det ikke nevneverdig for å få meg tent. 

Prøver å være snill og grei.. 

Altså hvis du prøver så godt du kan og det ikke er nok for han, så får det gå på han... Men på en annen side så trenger menn å få pult ellers klikker det for dem. Damer har liksom normalisert dårlig oppførsel og gjort det litt mer akseptert at de oppfører seg dårlig pga PMS, men at menn har testosteron og gjør dem gærne hvis de ikke knuller er ikke innafor å normalisere.

Jeg ville anbefalt at dere heller gjør ting sammen som ikke innebærer sex, men som bygger relasjonen deres og at dere kommer nærmere hverandre. Så får den sex delen komme av seg selv.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Altså hvis du prøver så godt du kan og det ikke er nok for han, så får det gå på han... Men på en annen side så trenger menn å få pult ellers klikker det for dem. Damer har liksom normalisert dårlig oppførsel og gjort det litt mer akseptert at de oppfører seg dårlig pga PMS, men at menn har testosteron og gjør dem gærne hvis de ikke knuller er ikke innafor å normalisere.

Jeg ville anbefalt at dere heller gjør ting sammen som ikke innebærer sex, men som bygger relasjonen deres og at dere kommer nærmere hverandre. Så får den sex delen komme av seg selv.

Gjør alltid så godt jeg kan, men merker det går på helsa løs.. Kanskje derfor han ikke er fornøyd for jeg har dårlige batterier lkksom 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg fant det ut etter å ha snoket på telefonen hans. Jeg vet det er galt, men jeg har mistet tilliten etter at jeg har funnet ut av det tre ganger på forskjellige plattformer... Har ikke sett nøyaktig hva de har snakket om, men han skjuler det.. 

Synes det er flaut å innrømme at Jeg har snoket fordi det er feil, men jeg stoler ikke på ham lengre. Vi er gift og har barn og tydeligvis trenger han å snakke med jenter. 

Kan jeg be ham åpne snap foran meg? 

Du vet at alt på snap forsvinner når man har sett det. Ligger ikke noe historikk i en chat. Så jeg forstår ikke hva du forventer å finne om du ber han åpne den?

Anonymkode: 2da9e...a94

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du vet at alt på snap forsvinner når man har sett det. Ligger ikke noe historikk i en chat. Så jeg forstår ikke hva du forventer å finne om du ber han åpne den?

Anonymkode: 2da9e...a94

Egentlig bare de han har lagt til.. Vet det forsvinner 😕

Skrevet

At han har Snapchat i et annet navn er ikke et bra tegn. Kanskje han kjøper nakenbilder osv? Så du hvem han prater med? En dame, flere damer? Har de sendt video,bilder eller i chat? 
For et røvhål

Anonymkode: 11e6a...bd4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

At han har Snapchat i et annet navn er ikke et bra tegn. Kanskje han kjøper nakenbilder osv? Så du hvem han prater med? En dame, flere damer? Har de sendt video,bilder eller i chat? 
For et røvhål

Anonymkode: 11e6a...bd4

Hvorfor ikke egentlig? Av en elr annen grunn er det ikke "Per" som er utro, men heller "Olav" (det falske navnet). Har ikke sett noen ting for han har logget av snap.. 

Føler det er ikke like ille som han skulle bli forelsket i noen andre, men likevel nok til at jeg føler tilliten ikke er der hvis du skjønner.. 

Skrevet

Hadde lagd en snap med falsk navn og lagt han til. Og tatt det fra der..

Anonymkode: 97736...066

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde lagd en snap med falsk navn og lagt han til. Og tatt det fra der..

Anonymkode: 97736...066

Føler det blir veldig uærlig, friste ham inn i noe som bare er tull og så catche ham i det etterpå. 

Skrevet

Jeg kan ikke være kjæreste med noen jeg ikke kan stole på. Egentlig ville jeg ikke vært forelder med en jeg ikke kan stole på heller, men det er sånn man gjerne ikke vet på forhånd. Da ville jeg (mest sannsynlig) gjort det slutt så vennskapelig som mulig, og satset på et så godt foreldresamarbeid som mulig. Hadde vi fortsatt å stange hodet i veggen som kjærestepar, så hadde vi endt opp som uvenner tror jeg. Bedre å avslutte før det blir alt for gale. Eksen min var utro og var skikkelig råtten på slutten. Det førte til at vi pr i dag har et anstrengt forhold mellom oss. Vi som pleide å være så gode venner. Hadde han gjort det slutt når han ikke lenger synes det var bra nok å ligge med en dame, så kunne vi hatt et mye bedre vennskap og samarbeide.

Anonymkode: fa735...401

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke være kjæreste med noen jeg ikke kan stole på. Egentlig ville jeg ikke vært forelder med en jeg ikke kan stole på heller, men det er sånn man gjerne ikke vet på forhånd. Da ville jeg (mest sannsynlig) gjort det slutt så vennskapelig som mulig, og satset på et så godt foreldresamarbeid som mulig. Hadde vi fortsatt å stange hodet i veggen som kjærestepar, så hadde vi endt opp som uvenner tror jeg. Bedre å avslutte før det blir alt for gale. Eksen min var utro og var skikkelig råtten på slutten. Det førte til at vi pr i dag har et anstrengt forhold mellom oss. Vi som pleide å være så gode venner. Hadde han gjort det slutt når han ikke lenger synes det var bra nok å ligge med en dame, så kunne vi hatt et mye bedre vennskap og samarbeide.

Anonymkode: fa735...401

Godt poeng. Tror ikke han har godt av å være med noen som ikke stoler på ham heller.. Takk for fint råd ❤️

Skrevet

Hvis jeg absolutt skulle ha vært på Snapchat / facebook eller lignende, så ville jeg helst ikke brukt mitt eget navn heller. 

Nettopp fordi man ikke ønskerr sitt eget navn offentlig på denne måten...  

Anonymkode: 828ef...21d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis jeg absolutt skulle ha vært på Snapchat / facebook eller lignende, så ville jeg helst ikke brukt mitt eget navn heller. 

Nettopp fordi man ikke ønskerr sitt eget navn offentlig på denne måten...  

Anonymkode: 828ef...21d

Hilsen en uten sosiale medier erfaring. Pensjonist?

Anonymkode: 5f2ad...43b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Så om den stakkars voksne mannen ikke får pult rett, så må han få laste ned snapchat?

Da burde vel de fleste kvinner få gå bak ryggen på mannen, da sjansen for bra sex sjelden er stor for heteroseksuelle kvinner. 

Anonymkode: 5f2ad...43b

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...